![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:todáš: :todáš:](./images/smilies/icon_up.gif)
Moderátor: Tom
Tak to pak jo,já vycházel s tohohle.SKAJA píše: a kola jsou hezky zarovnaný s hranou blatníku,
JKU Rubicon 2010, 2.8 CRD v automatu a mam v TP - nejvetsi pripustna/povolena homotnost pripojneho vozidla - brzdeneho 3.500/3.500 kg, nebrzdeneho 750/750kgbobeš píše:To máš nové JK?
Před 5. lety jsem si já kupoval nové JK (po face-liftu) a bylo to takto:
- benzín man. řazení = 3,5 t
- benzín automat = 3,2 t
- nafta man. řazení = 2,7 t
- nafta automat = 2,2 t (to mám já)
ale mít jen 1 t, tak to je opravdu blbost
Nemecko - strana 10sendy07 píše:Ano mám nového wraníka, kopii techničáku bych uvítal, i když to asi nepomůže. Po včerejším rozhovoru s prodejcem to nevypadá vůbec dobře a šance na zvýšení zatížení na závěsu není prý žádná. Zvažuji i variantu vrácení auta. Přes víkend se poradím se soudním znalcem a uvidím. Nevíte někdo jaké parametry zatížení závěsu jsou v jiných zemích EU u nových wraníků? Nedaří se mi to dohledat.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů