 Takže jo, kdybych na ně dal laťku, tak možná cenťák vytažený budou, ale opticky to vypadá dobře, žádný extrém
 Takže jo, kdybych na ně dal laťku, tak možná cenťák vytažený budou, ale opticky to vypadá dobře, žádný extrém 
Moderátor: Tom

 Takže jo, kdybych na ně dal laťku, tak možná cenťák vytažený budou, ale opticky to vypadá dobře, žádný extrém
 Takže jo, kdybych na ně dal laťku, tak možná cenťák vytažený budou, ale opticky to vypadá dobře, žádný extrém 
Tak to pak jo,já vycházel s tohohle.SKAJA píše: a kola jsou hezky zarovnaný s hranou blatníku,

JKU Rubicon 2010, 2.8 CRD v automatu a mam v TP - nejvetsi pripustna/povolena homotnost pripojneho vozidla - brzdeneho 3.500/3.500 kg, nebrzdeneho 750/750kgbobeš píše:To máš nové JK?
Před 5. lety jsem si já kupoval nové JK (po face-liftu) a bylo to takto:
- benzín man. řazení = 3,5 t
- benzín automat = 3,2 t
- nafta man. řazení = 2,7 t
- nafta automat = 2,2 t (to mám já)
ale mít jen 1 t, tak to je opravdu blbost
Nemecko - strana 10sendy07 píše:Ano mám nového wraníka, kopii techničáku bych uvítal, i když to asi nepomůže. Po včerejším rozhovoru s prodejcem to nevypadá vůbec dobře a šance na zvýšení zatížení na závěsu není prý žádná. Zvažuji i variantu vrácení auta. Přes víkend se poradím se soudním znalcem a uvidím. Nevíte někdo jaké parametry zatížení závěsu jsou v jiných zemích EU u nových wraníků? Nedaří se mi to dohledat.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host