Důsledek? Měl jsem sice evidenčku, kterou mně udělal ještě předchozí majitel při STK (dělal ji těsně před prodejem, tedy udělal i evidenčku na mé jméno), ale protože na ní bylo datum předcházející datumu na kupní smlouvě, tak ji na úřadě neuznali. Chtějí evidenčku novou. Jenže - auto nemá vyražený VIN (jen klasicky štítek za oknem atd.). Důsledek? Nepřihlásím jej, dokud VIN nebude (resp. nebudu mít evidenčku, kterou bez VINu nedostanu).
Zatím co jsem zjistil - úřad mně musí dát svolení, nechat vyrazit VIN dodatečně. Pro tento účel ale musím předložit doklad o nezdařené evidenčce. Co víc - musím předložit papír, který mně dá Chrysler (resp. Fiat - ale překvapivě, na oddělení homologací Fiatu to není, zřejmě to dělá nějaký externí subjekt) o tom, že vozidlo bylo vyrobeno pro trh, který nevyžaduje vyznačení VIN na rámu. Stojí to 2000, posílají to na dobírku, a stačí jim poslat sken velkého TP a protokolu o nezdařené evidenčce.
Až tedy úřadu předám protokol od Chrysleru, protokol z evidenčky (nezdařené), tak snad dají svolení k vyražení VINu. To si někde nechám udělat, poté s potvrzením opět dojdu na úřad, a tam vyznačí do TP, že VIN byl vyznačen.
Zádrhel je, že nejsem majitel v TP, takže to musí nejprve povolit úřad, že to smím udělat (i když jsem majitel podle kupní smlouvy, to je zdá se nezajímá).
Takže pokud se nikdo na téhle strastiplné cestě nezasekne na nějaké byrokratické blbosti, tak je možné, že tak za 2 týdny budu mít auto konečně oficiálně přihlášené
