Většina z Vás JKčkářů ví o mém trápení s motorem u mého JK,nicméně cítím povinost ke všem uživatelům plínu(LPG) ve svých vozech upozornit na nebezpečí,které mě potkalo a oddělal jsem díky špatné montáži lpg motor.
Takže postupně poslouchejte moje story s motorem u mého JK.Motor měl najeto 19000km na benzin od 19000 do 29000km pak motor lehnul, bylo používáno LPG (SGI) dodáno p.Němec Radotín cena 37000kč + 3000kč přimazávání dodáno p.Studený Jihlava.Toto jsem používal v mém předchodzím jeepu TJ najel cca 10000km projel Sardinii bez problému.Po zakoupení JK jsem nechal LPG z TJ vyndat a nechal namontovat do JK Lpg service Hloubětín.Od začátku jsem měl problém,že když jsem jel po dálnici a sjížděl a ubral plyn tak motor chcípnul,musel jsem nastartovat znova a motor po chvíli jel ok,nepřikládal jsem tomu velký význam a bohužel z nedostatku času lpg servisu i mého jsem oddaloval kontrolu,nemyslím si,že to bylo tím,ale kdo ví.
Zkráceně jel jsem ráno s JK vše ok odpoledne motor ztratil výkon a motor kuckal.Myslel jsem,že to je jenom nějaká lambda nebo zkráceně něco co se dá opravit za odpoledne,tak jsem poprosil Karla Somra od tel.na ved.service jeep v Praze.p.Procházka mě ubezpečil,že motor jede v note programu a můžu z Brodců(MB) na Chodov dojet,jel jsem teda 80Km/hod po dálnici no a co čert nechtěl motor lehnul a nechtěl jet přímo na černým mostě na křižovatce u rajské zahrady v plném provozu tu bezmocnost a vztek,že mám nové auto a tyto problémy si nedovedete představit.





To jsem zamítl a po poradě s Jirkou,Tomášem,Petrem Koudelkou,tímto jmenovaným moc děkuju za rady a podporu jsem se rozhodl opět zavolat odtahovku a poslat mého jeepa do Olomouce k našemu klubovému mechanikovi Koudelkovi,zřejmě je to dobrej oddíl(Chvojkovice Brod)

Resumé je ,že se to přidřelo díky suchému plynu,kde nefungovala přimazávání,které jsem tam právě kvůli tomuto nebezpečí dodával.Moje štěstí v neštěstí a když už jsem byl smířenej ,že budu kupovat další motor,mě Petr potěšil,že blok není natolik poškozený aby se musel dělat výbrus,objedná sadu kroužku,přetěsnía říkal,že motor zachrání.
Tímto mu předem moc děkuji a doufám,že to vše klapne a já budu moci už s opraveným motorem vozit děti jak jsem slíbil na MDA s mýma trubkovejma dveřma na který se moc těším,ale si myslím,že letos v tom počasí je moc neužiju.
Držte palce at se motor podaří poskládat a dělá mě radost JK jak doposud.
Tuto slohovku píšu jenom proto aby majitelé jeepů na plín dali přimazávání a chodili na kontroly a osobně kontrolovali jestli jim to funguje,ušetří si tím nervy + peníze.
Na obranu plínařů + řeči těch co plín nemají rádi chci podotknout,že já mám na své omeze 200000km na plín s přimazáváním bez jedinného problému omega má najeto 360000km většinou naložená motorkama.
V německu nabízí jeep prodejny přestavbu lpg rovnou do nového vozu.
Díky za pozornost a budu zde informovat jak to s motorem dopadlo.
Hezký den všem
Váš Bob