Po koupi JK Unlimited jsem tohle už chtěl dotáhnout do konce. Jednak kvůli zajištěnýmu úložnýmu prostoru a druhak,líbí se mi,když se jezdí bez střechy a korba je takhle zakrytá. Opět jsem koukal na nějaký firemní výrobek a jak od Moparu tak Bestop existují parádní a velice prakticky řešený zástavby do kufrů. Moparův Ad-A-Trunk je dizajnově skvělej,je i celkem lacinej a plastovej.

Od Bestop Flexatrunk je sice jednou tak dražší ale zase poskytuje řadu praktickejch variací skládání podle velikosti nákladu.


Oba výrobky mají ale jeden nedostatek.Zaplňují pouze tu část kufru mezi blatníkama ale nad blatníkama k hraně korby zůstává nevyužitej prostor úplně k ničemu a ani to hezky nevypadá jen aby se tam držel bordel. Tohle se mi velice nelíbilo a tak furt jsem špekuloval,jak to řešit jinak.Pak jsem na JKforu narazil na jednoho kutila,resp.kutilku,která si korbu zabednila kompletně,přesně jak se si to představoval.Sice jeji provedení nebylo pro mě moc fajnový ale jako výchozí tip super.
http://www.jk-forum.com/showthread.php? ... hlight=tie
Tady ještě jeden model.Ten to má ale na vršku korby.Možná je to takhle jednodušší ale znemožní to montáž hard topu a trochu to zvedá opticky profil korby.

Moje požadavky na tohle byly aby to zakrývalo korbu po celým jejím vnitřním profilu,bylo to uzavřený i za sedačkama,přístup pouze zadnímy dveřmy,bylo to jednoduše demontovatelný v případě většího nákladu a nedělalo to rámus.
Takže jsem začal tím,že jsem si koupil takový podlahový dřevěný desky(nevím jak se jim říká) .Nechtěl jsem aby to bylo moc těžký a tak jsem koupil 12mm tlustý.Náklad to nést nemá a kdyby to pružilo,tak se udělají výstuhy.V nejhorším ty tenčí pak poslouží jako mustr,a udělá se to ze silnější desky.
Ještě před tím jsem musel ale udělat uchycení ke stěně korby. Využil jsem díry pro hardop a pod ně jsem udělal z 5mm plocháče 70mm šířky takovou plochu po celý dýlce korby.Tyhle plocháče se vsunuly mezi lem korby a konec koberce a přišroubovaly se zkrz ty díry na hard top. Tyhle plocháče jsou pak pod úrovní horní hrany korby asi 12m.To byl i důvod,proč jsem kupoval 12mm desky. Bejt desky silnější,musel bych dělat distance a plocháče spustit níž abych pak dosáhl jedný roviny.
No pak začalo měření a kreslení šablon,hlavně kolem navijáku pásů a ochr. rámu.Tohle byla asi nejsložitější věc,aby to kolem nich hezky lícovalo.Zbytek jak to vypadalo v průběhu vyřezávání montáže je vidět na fotkách.A v podstatě se to schoduje i s fotkama s JK-fóra.













Tak tohle je zatím výchozí pracovní podoba mýho "trunk" . Jenom aby mi v autě nestrašila překližka,tak jsem to jen tak lehce potáhl kobercem podobný barvy jako interiér.Je to jen tak položený a místama přilepený oboustranou páskou.Až to celý zkončí,potáhnu to pečlivě.Teď budu vymejšlet jak udělat skládání středový části a stěny za sedačkama. Mám nějaký představy ale ještě nevím,jak je uvést v reál. Každopádně teď už kufr funguje jako uzamčená část vozidla,kde se nemusím bát nechat nějaký věci.