Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
No Jirka má pravdu, ale měl jsem 4,2 YJ a volnoběh byl jdnou tak, podruhé tak. Záleželo na teplotě a na tom jak se karburátor zrovna vyspal.
Nikdy se mi nepodařilo to seřídit tak aby to mělo stabilně tyhle otáčky. :lol:
U 4,2 YJ je předstih řízen mechanicky, ale to není ta hlavní příčina. Tenhle karburátor má v originálu, kvůli plnění americkejch emisních předpisů, velice složité mechanické řízení směsi pomocí vzduchových ventilů a membrán. Ty se samozřejmě časem podělají a celý systém si pak dělá co chce. Nejjednodušším řešením je, odpojit a zaslepit tenhle celý systém a nechat karburátor pracovat bez řízení. Já to mám tak udělaný a mám pokoj. Volnoběh cca 700 ot., spotřeba 13 - 14 l.Jedinej problém mám při přechodu ze studeného na teplý režim, kdy mi moc brzy zavírá sytič. Ale to je problém bimetalického pérka a ten neřeším. Zvykl jsem si, že na první křižovatce musím volnoběhu pomáhat nohou. Pak už je vše OK.
Není to nic složitého. Vpodstatě odpojíš a zaslepíš všechny hadičky, vedoucí z karburátoru k různým ventilům a klapkám, kromě podtlakového regulátoru rozdělovače a výstupu podtlaku k zásoníku ( aby Ti fungovalo přiřazování předku a ostatní podtlakem ovládané funkce). Je ale lepší mít k ruce schema, abys na nic nezapomněl. Já už si to z hlavy přesně nepamatuju, ale takhle "od stolu" Ti lepší radu nedám.
Naposledy upravil(a) ravolf dne 05 bře 2009, 12:19, celkem upraveno 1 x.
Dakujem za info budem to zvazovat. Totizto som vysledoval nasledovne : studeny na sytici drzi otacky okolo 2 tisic, nekolise, po vypnuti sytica do uplneho zahriatia motoru su otacky na 700, nekolisu, po zahriati motora su na 1500, nekolisu. Skusim to najprv dat nastavit.
Naposledy upravil(a) Laco dne 05 bře 2009, 13:11, celkem upraveno 1 x.
Zkus nastavit otáčky zahřátého motoru na 800 a tu chvilku mezi vypnutím sytiče a úplným zahřátím motoru tomu pomáhej nohou. Je to opravdu jen na první křižovatku. Dá se ještě laborovat s prodloužením času vypnutí sytiče, ale to je časově náročné. Musíš vždycky počkat, než Ti motor úplně vychladne.