




Moderátor: Tom
U JK je problém že"na čumák" těžší nafťák má stejné pružiny jako benzín a když mu ještě "pomůžež" vahou nárazníků+ježděním v OFF pružiny si záhy "lehnou"Myslivec ze Zlína píše:Tak jsem tu pátral jaký tedy dat lift,ale ničeho nedopátral.Mrkl jsem aj na ceny nekteré jsou mi přijde trošku přepálené,teda konkrétně od AEV.Vždyť za ty prachy se dájí pořídit pomalu 2 od Teraflexu. :kaficko:Jak velky rozdíl je mezi Teraflex a Rough country.Mám tam včil 2,5 nádstavce co tam dal Honza1.Jsou tam pevn.nárazníky a auto se mi nějak naklonilo na pravou stranu.Nejvíc je to znát,když natankuju plnou.Je tam výškový rozdil 5cm,což se mi zdá trochu dost.Přijde mi,že nejvíc o tom ví Petardak a TOM.Líbilo by se mi malinko toho mého miláška jestě zvednout,bez nějakých větších úprav,třeba3.25![]()
![]()
ale to je asi maximum.Tož mě neználkovi poraďte.Diky
sem se nják rozjel
Rozdily jsou v leccems. Lift kity jsou ruznych cenovych kategorii, a rozdily jsou obvykle v komplexnosti. AEV je drahe, ovsem zas kdyz vezmu do uvahy, co vsechno treba 3,5 sc obsahuje, tak je to fakt v podstate vse, po cem muze srdce prahnout :-) ovsem, pokud mas cas a prostor trosku experimentovat, tak se da auto poskladat dle libosti i za mensi penize, o tom zadna.Myslivec ze Zlína píše:Tak jsem tu pátral jaký tedy dat lift,ale ničeho nedopátral.Mrkl jsem aj na ceny nekteré jsou mi přijde trošku přepálené,teda konkrétně od AEV.Vždyť za ty prachy se dájí pořídit pomalu 2 od Teraflexu. :kaficko:Jak velky rozdíl je mezi Teraflex a Rough country.Mám tam včil 2,5 nádstavce co tam dal Honza1.Jsou tam pevn.nárazníky a auto se mi nějak naklonilo na pravou stranu.Nejvíc je to znát,když natankuju plnou.Je tam výškový rozdil 5cm,což se mi zdá trochu dost.Přijde mi,že nejvíc o tom ví Petardak a TOM.Líbilo by se mi malinko toho mého miláška jestě zvednout,bez nějakých větších úprav,třeba3.25![]()
![]()
ale to je asi maximum.Tož mě neználkovi poraďte.Diky
sem se nják rozjel
LUKI píše:Proč to chces jeste zvedat chceš větší pryže ?? pokud tě nelimitují pneu, nemá smysl zvedat když auto funguje , neopak čím vyší tím míň stabilnější ..
Honzovo auto, dost jezdilo OFF a dík kombinaci: "těžší diesel,váhy pevnostních nárazníků a navijáku" je i s podložkama 2,5" nečekaně nízkéHarley píše:LUKI píše:Proč to chces jeste zvedat chceš větší pryže ?? pokud tě nelimitují pneu, nemá smysl zvedat když auto funguje , neopak čím vyší tím míň stabilnější ..
přesně tak!
Návštěvník píše:Honzovo auto, dost jezdilo OFF a dík kombinaci: "těžší diesel,váhy pevnostních nárazníků a navijáku" je i s podložkama 2,5" nečekaně nízkéa vzdálenost od dorazů pro fungování podvozku je minimální...
Nebude k mání to šasí z toho skyjackeru ?XaX píše:P.P.S: Aktuální "set-up" auta - AEV 3,5 SC (tlumiče bilstein), tlumič řízení zesílený OME (ze sady AEV) - demontován dvojitý tlumič Skyjacker. Relokace ramen od AEV nepoužity, oboje přední štelovací ramena Teraflex. Přední pevnostní nárazník, značka neznámá, naviják Warn, zadní pevnostní nárazník ARB. Kola - zatím - tovární rozměr, teď musím začít šetřit :-)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host