Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Tak jsem tu pátral jaký tedy dat lift,ale ničeho nedopátral.Mrkl jsem aj na ceny nekteré jsou mi přijde trošku přepálené,teda konkrétně od AEV.Vždyť za ty prachy se dájí pořídit pomalu 2 od Teraflexu. :kaficko:Jak velky rozdíl je mezi Teraflex a Rough country.Mám tam včil 2,5 nádstavce co tam dal Honza1.Jsou tam pevn.nárazníky a auto se mi nějak naklonilo na pravou stranu.Nejvíc je to znát,když natankuju plnou.Je tam výškový rozdil 5cm,což se mi zdá trochu dost.Přijde mi,že nejvíc o tom ví Petardak a TOM.Líbilo by se mi malinko toho mého miláška jestě zvednout,bez nějakých větších úprav,třeba3.25 ale to je asi maximum.Tož mě neználkovi poraďte.Diky sem se nják rozjel
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
U JK je problém že"na čumák" těžší nafťák má stejné pružiny jako benzín a když mu ještě "pomůžež" vahou nárazníků+ježděním v OFF pružiny si záhy "lehnou"Myslivec ze Zlína píše:Tak jsem tu pátral jaký tedy dat lift,ale ničeho nedopátral.Mrkl jsem aj na ceny nekteré jsou mi přijde trošku přepálené,teda konkrétně od AEV.Vždyť za ty prachy se dájí pořídit pomalu 2 od Teraflexu. :kaficko:Jak velky rozdíl je mezi Teraflex a Rough country.Mám tam včil 2,5 nádstavce co tam dal Honza1.Jsou tam pevn.nárazníky a auto se mi nějak naklonilo na pravou stranu.Nejvíc je to znát,když natankuju plnou.Je tam výškový rozdil 5cm,což se mi zdá trochu dost.Přijde mi,že nejvíc o tom ví Petardak a TOM.Líbilo by se mi malinko toho mého miláška jestě zvednout,bez nějakých větších úprav,třeba3.25 ale to je asi maximum.Tož mě neználkovi poraďte.Diky sem se nják rozjel
Chtělo by "skouknout" Tvé JK a zhodnotit aktuální stav podvozkových komponentů, "pokecat" o Tvém způsobu užívání JEEPa a zvolit nejvhodnější postup. Né vždy je nutnost investovat do celé sady... Např moje JK jezdí pravidelně jak po silnici, tak vcelku extrémní terén i expedice na Balkán a má na podvozku pouze delší pružiny, špičkové tlumiče a řadu drobných vlastních úprav
"Šak to máš kůsek, tož nekdy zavolaj a stav sa, to okůknem a pokecáme su z Nového Jičína" PETARDAK - Aleš tel.777 558 112
- XaX
- malej kecal
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 dub 2012, 08:50
- Bydliště: Svojetice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Rozdily jsou v leccems. Lift kity jsou ruznych cenovych kategorii, a rozdily jsou obvykle v komplexnosti. AEV je drahe, ovsem zas kdyz vezmu do uvahy, co vsechno treba 3,5 sc obsahuje, tak je to fakt v podstate vse, po cem muze srdce prahnout :-) ovsem, pokud mas cas a prostor trosku experimentovat, tak se da auto poskladat dle libosti i za mensi penize, o tom zadna.Myslivec ze Zlína píše:Tak jsem tu pátral jaký tedy dat lift,ale ničeho nedopátral.Mrkl jsem aj na ceny nekteré jsou mi přijde trošku přepálené,teda konkrétně od AEV.Vždyť za ty prachy se dájí pořídit pomalu 2 od Teraflexu. :kaficko:Jak velky rozdíl je mezi Teraflex a Rough country.Mám tam včil 2,5 nádstavce co tam dal Honza1.Jsou tam pevn.nárazníky a auto se mi nějak naklonilo na pravou stranu.Nejvíc je to znát,když natankuju plnou.Je tam výškový rozdil 5cm,což se mi zdá trochu dost.Přijde mi,že nejvíc o tom ví Petardak a TOM.Líbilo by se mi malinko toho mého miláška jestě zvednout,bez nějakých větších úprav,třeba3.25 ale to je asi maximum.Tož mě neználkovi poraďte.Diky sem se nják rozjel
Ja se vydal cestou AEV ne kvuli cene, ale protoze je to kompletni kit, ktery by mel resit vsechny (nebo skoro vsechny) detaily, co se jinak resi ruznymi "vychytavkami" a ladenim, na ktere priznavam nemam moc cas.
Ovsem mne se libilo treba reseni od Teraflexu nebo BDS, ale na rovinu - pokud jsem dal dokupy srovnatelnou sestavu, tak to o mnoho levnejsi nebylo, takze reci o dvou sadach za cenu jednoho AEV, to je hloupost.
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Proč to chces jeste zvedat chceš větší pryže ?? pokud tě nelimitují pneu, nemá smysl zvedat když auto funguje , neopak čím vyší tím míň stabilnější ..
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
LUKI píše:Proč to chces jeste zvedat chceš větší pryže ?? pokud tě nelimitují pneu, nemá smysl zvedat když auto funguje , neopak čím vyší tím míň stabilnější ..
přesně tak!
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
není to lehké vše co píší výrobci kitů není tak jednoznačné pří větším lifui cca na 37 možná i 35 už musíš přemýšlet taky na dovyztužení řízení což se málo ví jinak servo udělá papá , a potečě jak cedník ....
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Mám někde na tu podpěru uložený výkres ale je to vopruz to vařít...
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Honzovo auto, dost jezdilo OFF a dík kombinaci: "těžší diesel,váhy pevnostních nárazníků a navijáku" je i s podložkama 2,5" nečekaně nízké a vzdálenost od dorazů pro fungování podvozku je minimální...Harley píše:LUKI píše:Proč to chces jeste zvedat chceš větší pryže ?? pokud tě nelimitují pneu, nemá smysl zvedat když auto funguje , neopak čím vyší tím míň stabilnější ..
přesně tak!
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Jak píše Petardak se mi to zdá být taky jakési nízke než co potkávám tady ve Zlíně,nechci to zvedat o moc ani dávat větší pryže,říkal jsem si že to jen jakože ještě přizvednu.Možná,když tam bude to co má být tak to bude O.K.Já nebudu jezdit takové extrémy jak je vidět na některých videích,ale jak říká klasik-nikdy neříkej nikdy!!! Může se stát,někdy budu potřebovat a nevyhnu se tomu extrému a kdo je připraven není zaskočen JEEPu ZDAR!!!
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Honzovo auto, dost jezdilo OFF a dík kombinaci: "těžší diesel,váhy pevnostních nárazníků a navijáku" je i s podložkama 2,5" nečekaně nízké a vzdálenost od dorazů pro fungování podvozku je minimální...[/quote]
Diky Alešu určitě se ozvu a zastavím se na slovíčko
Diky Alešu určitě se ozvu a zastavím se na slovíčko
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Návštěvník píše:Honzovo auto, dost jezdilo OFF a dík kombinaci: "těžší diesel,váhy pevnostních nárazníků a navijáku" je i s podložkama 2,5" nečekaně nízké a vzdálenost od dorazů pro fungování podvozku je minimální...
Diky Alešu určitě se ozvu a zastavím se na slovíčko :tožvitaj
nebyl jsem přihlášený
- XaX
- malej kecal
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 dub 2012, 08:50
- Bydliště: Svojetice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Pánové, lift kit je na autě, (myslím ten AEV 3,5 SC), a jedním slovem - zatím se to dá shrnout takto - JE TO BOMBA :-)
Přiznávám, špatně se mně to možná hodnotí, protože auto bylo v dost děsném stavu, pokud jde o podvozek (pružiny lehlé, tlumiče K.O.), ale ta změna je fakt až neuvěřitelná, je to větší rozdíl, než jsem se odvážil doufat.
Už jsem si zvykl na to, že mám spíš kačenu, než auto. Kruhový objezd byl pro mně adrenalin, protože se při rychlejším průjezdu auto naklonilo, že jsem měl pocit, že jedu po dvou kolech. Každá nerovnost na cestě znamenala, že se auto rozhopsalo, a kymácelo se jako parník na moři. Každé propružení přední nápravy znamenalo, že mně to potáhlo za volant, takže jsem jej musel držet "volně", protože jsem jinak okamžitě zahnul :-(.
A teď? Chová se to jako auto Netvrdím, že by to jiný podvozek nevyřešil (tedy jiná značka atd.). Ale já jsem teda fakt nadšený - auto zásadně ztvrdlo, řízení je přesné, už se nekymácí ani nehopsá, drží stopu, už ho nehoním po cestě od krajnice ke krajnici, můžu i na rozbité cestě jet více než 60 km/h. A co je téměř překvapivé, zřejmě se podařilo (a budu lehký pesimista) přinejmenším z velké části potlačit DW (na cestách je sníh, takže tam kde jsem se s ním setkal, to nemůžu pořádně "otestovat") :-) A to mám tlumič řízení jeden, a tovární kola.
Takže i když mám ohlou přední nápravnici, a obecně úchyty nápravy, domeček atd. jsou ve spíše bídném stavu, tak montáží tohodle lift kitu se najednou zdá, že mám - alespoň na nějaký čas - klid :-)
A ano - jsem fakt nadšený, možná až moc :-) Zatím jsou to jen první desítky kilometrů najeté po přestavbě, zejména po D1 a našich rozbitých okreskách, ale mám fakt najednou pocit, že mně někdo vyměnil auto
Thanx Tome ;-)
P.S.: Se zadním pevnosťákem to vypadá najednou dospěleji ;-)
P.P.S: Aktuální "set-up" auta - AEV 3,5 SC (tlumiče bilstein), tlumič řízení zesílený OME (ze sady AEV) - demontován dvojitý tlumič Skyjacker. Relokace ramen od AEV nepoužity, oboje přední štelovací ramena Teraflex. Přední pevnostní nárazník, značka neznámá, naviják Warn, zadní pevnostní nárazník ARB. Kola - zatím - tovární rozměr, teď musím začít šetřit :-)
Přiznávám, špatně se mně to možná hodnotí, protože auto bylo v dost děsném stavu, pokud jde o podvozek (pružiny lehlé, tlumiče K.O.), ale ta změna je fakt až neuvěřitelná, je to větší rozdíl, než jsem se odvážil doufat.
Už jsem si zvykl na to, že mám spíš kačenu, než auto. Kruhový objezd byl pro mně adrenalin, protože se při rychlejším průjezdu auto naklonilo, že jsem měl pocit, že jedu po dvou kolech. Každá nerovnost na cestě znamenala, že se auto rozhopsalo, a kymácelo se jako parník na moři. Každé propružení přední nápravy znamenalo, že mně to potáhlo za volant, takže jsem jej musel držet "volně", protože jsem jinak okamžitě zahnul :-(.
A teď? Chová se to jako auto Netvrdím, že by to jiný podvozek nevyřešil (tedy jiná značka atd.). Ale já jsem teda fakt nadšený - auto zásadně ztvrdlo, řízení je přesné, už se nekymácí ani nehopsá, drží stopu, už ho nehoním po cestě od krajnice ke krajnici, můžu i na rozbité cestě jet více než 60 km/h. A co je téměř překvapivé, zřejmě se podařilo (a budu lehký pesimista) přinejmenším z velké části potlačit DW (na cestách je sníh, takže tam kde jsem se s ním setkal, to nemůžu pořádně "otestovat") :-) A to mám tlumič řízení jeden, a tovární kola.
Takže i když mám ohlou přední nápravnici, a obecně úchyty nápravy, domeček atd. jsou ve spíše bídném stavu, tak montáží tohodle lift kitu se najednou zdá, že mám - alespoň na nějaký čas - klid :-)
A ano - jsem fakt nadšený, možná až moc :-) Zatím jsou to jen první desítky kilometrů najeté po přestavbě, zejména po D1 a našich rozbitých okreskách, ale mám fakt najednou pocit, že mně někdo vyměnil auto
Thanx Tome ;-)
P.S.: Se zadním pevnosťákem to vypadá najednou dospěleji ;-)
P.P.S: Aktuální "set-up" auta - AEV 3,5 SC (tlumiče bilstein), tlumič řízení zesílený OME (ze sady AEV) - demontován dvojitý tlumič Skyjacker. Relokace ramen od AEV nepoužity, oboje přední štelovací ramena Teraflex. Přední pevnostní nárazník, značka neznámá, naviják Warn, zadní pevnostní nárazník ARB. Kola - zatím - tovární rozměr, teď musím začít šetřit :-)
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Popisek O.K. jen mi trochu chybí nějaká fotečka
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 844
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
halt u AEV ví proč budou zdražovat...
P.P.S. přední nárazník je také ARB, zkrátka se ti to povedlo dát pěkně do kupy i vzhledově!
P.P.S. přední nárazník je také ARB, zkrátka se ti to povedlo dát pěkně do kupy i vzhledově!
Re: Lift JK - 33" + 3,5", co všechno je zapotřebí
Nebude k mání to šasí z toho skyjackeru ?XaX píše:P.P.S: Aktuální "set-up" auta - AEV 3,5 SC (tlumiče bilstein), tlumič řízení zesílený OME (ze sady AEV) - demontován dvojitý tlumič Skyjacker. Relokace ramen od AEV nepoužity, oboje přední štelovací ramena Teraflex. Přední pevnostní nárazník, značka neznámá, naviják Warn, zadní pevnostní nárazník ARB. Kola - zatím - tovární rozměr, teď musím začít šetřit :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host