Koupě Wranglera - poraďte prosím

... pište sem dotazy, které svým zaměřením nehodí do vedlejších témat nebo jsou společné pro všechny modely

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Čejka Jiří
hodně velkej kecal
Příspěvky: 137
Registrován: 06 úno 2007, 09:48
Bydliště: Brodce
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Čejka Jiří »

Absolvoval jsem YJ ejem Řecko a letos Sicílii a přesto že jsem jinak dost rychlostní dobytek naprosto vyhovuje.Malou rychlost stonásobně kompenzuje
v jiném autě nepoznanýmí prožitky.
jeep

Nový příspěvek od jeep »

zdravim, moje zkušenost je taková že sem jel s YJ z holandska nějakejch 800 km po dálnici a byl sem vyklepanej jako startka. v některejch kopcích sem musel řadit i na trojku. když sem to rozjel na 150 tak už šlo tak trochu o život. ale cestovat se s tim dá normálně. docela mě pobavilo že sem koukal kamioňákům do okýnka, což sem nečekal...
Georgem

Sport nebo Rubicon

Nový příspěvek od Georgem »

Prosím o radu, je lepší koupit verzi výbavy Rubicon nebo Sport. A k Sportu dokoupit el. uzávěrku zadku a el. odpojení stabilizátoru předku. Je tam ještě nějaký zásadní rozdíl? Nepojedu žádný max. extrém. Chci spolehlivý auto na dovolenkový expedice. A hlavně tohle auto má prostě koule. Doteď jsem byl u Nissanu (Terrano a Patrol)
Harley

Nový příspěvek od Harley »

Samozřejmě je to o ceně ale rozhodně bych si připlatil u novýho auta za Rubicon. To dostrojení Xka výjde skoro na stejno a stejně tam nebude všechno.

Zásadní co má Rubicon navíc jsou obě silnější nápravy Dana44 s uzávěrkama,přídavka Rock Trac ,bytelnější a s se silnější redukcí, odpojitelnej přední stabík,větší kola-17" s M/T pneu,kratší stálej převod,Rock Rails,pak tam je líp vybavenej interiér a ještě nějaký drobnosti.

Co vím,tak v čechách u novýho Sportu nejde dokoupit zadní uzávěrka ale jen samosvor a stejně tak i ten odpojovatelnej stabík ale možná se pletu,mám pocit,že někdo na to při koupi narazil.V USA to myslím jde ale furt nemáš silnější přední nápravu taky ze špérou.


Tady jsou možnosti a rozdíly ve výbavě. (jen si doplň třeba místo tý Sahary model X )
http://www.jeep.com/hostc/vsmc/vehicleSpecModels.do?
modelYearCode=CUJ200907

a tady v čechách
http://www.jeep.cz/pdf/Cenik-Jeep-Wrangler.pdf
Harley

Nový příspěvek od Harley »

Jo,tak ta nemožnost příplatku za zadní špéru a stabík byla u Sahary.Už jsem si vzpoměl na tu debatu jinde.

http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &&start=30
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Jirka »

To dovybavení ale taky není tak špatný - já mám bouraný Xko se zvláštní výbavou ze států - v podstatě kromě náprav a stabíku vše jako Rubicon, a nápravy jsem dokoupil obě 44 s el.uzávěrama za ca 1.600 dolarů jednu, s nějakou dopravou a DPH to přijde na ca 70ti tis. Jsou to origo Mopar. Zajistit může Tom. Takže možností je spoustu.

Nicméně pokud vybíráš nové, asi bych taky šel do Rubika rovnou....
Návštěvník

Nový příspěvek od Návštěvník »

Díky moc za rady, bude to aktuální na jaře pokud všechno dobře dopadne. Tak mám ještě čas na rozmyšlenou. Taky ještě rozmýšlím nad dovozem z venku, máte někdo typ na nějakou spolehlivou firmu? Popř. si dovolím navšívit nějaký Váš srazík a prohodit několik slov. Nissana zaparkuju za rohem :wink: . A ještě lépe pokud je někdo z okolí Mníšku pob Brdy, nebo Prahy a měl by na mě pár minut .
Tak ještě jednou dík a hodně super zážitků s Wraníky přeje Jirka.
Honza68

Nový příspěvek od Honza68 »

Anonymous píše:Díky moc za rady, bude to aktuální na jaře pokud všechno dobře dopadne. Tak mám ještě čas na rozmyšlenou.
Pokud chceš s novým vyrazit na jaře, tak to aby jsi šel už objednávat. Samozřejmě mám na mysli oficiálního dovozce. Dodací lhůty pro auto z výroby jsou 4-6 měsíců. Mají ale i pár kousků na skladě. :wink:
Tu Saharu jsem s Harleyem řešil já a už je objednaná, dodací termín - duben 2009.
Návštěvník

Nový příspěvek od Návštěvník »

A Sahara se dá objednat jak a kde? U místních ofiko dealerů asi nejde. A ještě mam dotaz ohledně držáku na SPZ vedle rezervy, protože dole mi přijde dost na ráně. A poslední věc tažné zařízení, s tím mi vyrazili dech original cca 26000, to si tam radši snad navařim vlastní kouli :eek:
Honza68

Nový příspěvek od Honza68 »

Sahara se dá koupit taky u oficiálního dovozce. Sice jí nemají v ceníku ale normálně ti jí objednají. Základní cena je 875tisíc + příplatková výbava. Dokonce mají i jednu stříbrnou 4door na celním skladu v plný výbavě včetně navigace MyGig a dávají na ní slevu. To ale samozřejmě až poté co projevíš zájem o Saharu.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 845
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Tom »

Ano, pokud chceš káru vyrobenou na zakázku, máš nejvyšší čas objednávat, ale většinou je pár skladovejch modelů ihned k dispozici. Na našem trhu se ofiko nabízí Sport, Sahara a Rubicon, jediné co u nás není v nabídce je model X. Co se týče SPZ - všechny EU modely maj držák pod nárazníkem ale není problém US držák přikoupit a naistalovat vlevo nad nárazník (elektrika k osvětlení se musí protáhnot), jen dej pozor až si půjdeš pro SPZ aby ti dali US rozměr, ostatní jsou moc velký a nevejdou se ti tam. A k tažnýmu, je blbost platit takovejhle balík. Držák tažného vyjde na cca 2.500,-Kč, tažné na 1.000,-, elektriku řešíš sám. Ceny bez DPH. S novym autem dostaneš čistopis a při zápisu svých udajů do TP jen nahlásíš že na autě je tažné, z čistopisu totiž nevyplývá zda tažné má či ne. Pokud bys chtěl, mohu ti doporučit na prodejce v HK. Má vstřícný postoj ke klientům našeho zaměření :wink:
Georgem

Rubicon

Nový příspěvek od Georgem »

Tak jsem si dal asi 2 hod testovací jízdu. Okresky, lehký terenek v lese, dálnice. Já jsem jako starej motokrosovej bahňák naprosto nadšenej.(byl to Rubicon unlimited). Ještě řeším barvu a rodinka se asi bude muset smířit s menším pohodlím vyváženým super zážitkama v bahýnku.
Harley

Nový příspěvek od Harley »

Menším pohodlím!? :cheche: To si asi nejel v krátkým Wrangleru :cheche: .
Mám Grand Cherokee a když můžu porovnat jízdu s Unlimited a Grandem,tak je na stejno a možná mi přišel Unlimited pohodlnější a nasilnici stabilnější.

Každopádně blehopřeju k volbě :up: i já už intenzivně scháním. na novej nedosáhnu a ani bych ty peníze za něj nedal ale nějakej slušně zajetej. A nejlíp US verzi.Takže kdyby ste tady někdo o nějakej takovej zakopl,dejete vědět. Automat podmínka!
Harley

Nový příspěvek od Harley »

Tak znovu trochu otevřu tohle téma,jelikož jsem teď v situaci,že začínám intenzivně schánět nějakej Unlimited.No abych pravdu řekl,tak nic moc! Dost jsem spoléhal na dovoz s USA ale po propočítání všech nákladů se to nějak u tohohle typu auta přestává rentovat. JK Unlimited se teprv dělá dva roky a tak je to stále relativně nový auto. Který stejně jako předchozí Wranglery,na ceně moc nepadá. Projíždím všemožný americký izertní servry ale průměrná cena tam je přes 20tis Usd. Co je pod dvacet je už asi hodně uhoněný a nebo to jsou jen zadokolky a modely X. Nehledě na to,že pod Patnáct tam není nic a spíš to začíná tak na 17tis.Usd ale není toho mnoho na výběr. V cenách do 25tis. to v nejlepším případě Sahara.Rubicony jsou tak kolem třiceti a výš.Takže moje představa ,Rubicon a v Rescue Jeep Green tak do dvacky byly hodně naivní.Takže jsem ustoupil i na model X v nejslabší výbavě,jen abych dosáhl na Unlimited.
Takže když vezmu,že auto koupím za nějakou dvacku,což je v současnosti 400tisKč,plus 40 doprava + 44Clo(10%) + 19% Dph tak jsem bez přihlášení a v nákladech na vlastní cestu a pobyt tam ,v tom za 576 000,-! Přihlášení mě příjde do čtyřiceti tisíc ,no a když ještě přidám různý drobný poplatky jako za vystavení JCD,vyložení auta v přístavu,a dopravu s Německa do Prahy a i nějaká ta režie s cestou a pobytem tam,tak budu rád,když to bude komplet do 650tis.Kč! No,nic-moc! Na tu práci,starosti a čas! V době,kdy byl v létě dolar za patnáct,by to bylo jistě zajímavější.
Takže jsem se trochu přeorientoval na evropský bazary a příjde mi to asi zajmavější. Sice tu není takovej výběr jako v USA a taky je tu víc manuálů než automatů,což já manuál rozhodně nechci ataky tu převažuje diesel nad benzínem. Taky US verze je hezčí než EU. No,peníze neseru ,vydělávám si rukama,tak musím trochu ustoupit s nároků. Každopádně automat,s toho neustoupím,ikdyž manuál jsou v průměru levnější. V Evropě se skoro nenarazí na 2WD verzi,což je dobře. No ceny mi zde příjdou o proti USA asi zajímavější. Když vezmu nižší průměr,tak se dá pohybovat mezi 20-25tis Euro.Opět zase jen X nebo Sport. Automaty ať CRD nebo benzíny spíš k těm 25.Takže když takhle koupím auto třeba v Německu,tak mě příjde na míň,než to samý při dovotu s USA.A to nemluvě o tý veškerý prudě kolem při dovozu mimo unii. Na auto se taky můžu jednoduše jet podívat,když ho koupím,tak ho mám večer doma. V evropě žádný tohle auto nebylo v terénu a jak to vidím u HD,taki tady je znát,že lidi se k těmhle vozidlům chovají líp než amíci. Kor němci,kteří jezdí s novým autem pečlivě a jen do autor. servisu. A to podstatný,neplatím žádný cla,dph a vopruz nonplus ultra s přihlašováním.

Já sem na benzíny ale už když jsem asi před dvěma lety jezdil s předváděčkou Unlimited s CRD,tak sem řekl,že tenhle motor a v tomhle typu auta,by mi asi nevadil. No,kdyby byl za zajímavou cenu diesel,asi bych do něj šel ale nafťáků se bojím. Ani si na tom neumím nic udělat a co pak s tím,když to někde klekne? Samá elektronika,který nikdo nerozumí a ND drahý jak na raketoplán!
Takže to jen moje malý zamyšlení nad tím,kde se vypaltí koupit auto
Uživatelský avatar
Standa
hodně velkej kecal
Příspěvky: 847
Registrován: 15 pro 2006, 16:24
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Standa »

Harleji,
Jsem stejného názoru jako ty. Teď to sice není u mě aktuální, protože jsem koupil nakonec něco úplně jinýho, ale ještě před měsícem jsem zvažoval nákup JK byť kraťase. Sjel jsem v USA všechno možný a porovnával s nabídkou v Evropě. Při stávajícím kursu a ten se asi v dohledné době měnit nebude, nemá podle mě smysl vozit auto z USA. Nakonec to vyjde prakticky na stejno a ze SRN je to daleko jednodušší.
Možná počkat někdy na únor březen. Jednak se zlomí rok a tak tam můsí být nějaký meziroční pokles ceny a také se ještě asi do cen bude více promítat krize v prodeji aut.
Hodně jsem procházel německý servery, už jsem tam nějaký auto kupoval a bylo to vždy OK. Občas se tam objeví něco hodně zajímavýho, ale to je zase rychle pryč. Chce to sledovat a věřím, že vybereš dobře a za rozumný peníz. Takře držím palce. :up:
Odpovědět

Zpět na „Obecné dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů