Redukce - problém při řazení
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Redukce - problém při řazení
Mám takový problém:
Při zařazení 4x4 cítím jak se pálí spojka,kdo poradí co s tím.
Předem děkuji za odpověď.
pulchart@pricky-put.cz
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
To zní velmi divně. Co máš za auto? Manuál, automat? R.v.?
Spojka absolutně nesouvisí se čtyřkou - resp. když řadíš předek, tak spojku ani nevyšlapuješ, a řadíš za jízdy - za jízdy se všechno co souvisí s předkem točí stejně rychle, takže jen zasouváš přesuvník - teda musíš jet s autem rovně.
Trošku rozdíl je v redukci - tam skoro stojíš /resp. máš jet 3-5 km/hod./ a se spojkou /a obvykle větším lupnutím/ zařadíš redukci - tady jdou přímo zuby na kolech do sebe. Nicméně ani to nemá nic moc společného se spojkou.
Jedině možné je, že máš spojku sjetou tak na hranici, že při zařazeném předku je potřeba trochu větší krouťák i na spojce a mohla by tedy trochu prokluzovat. Ale to bys snad poznal i za normální jízdy - proklouzla by ti třeba na čtyřku v tahu a pod.
Dej více indicií kdy se ti to děje.
Spojka absolutně nesouvisí se čtyřkou - resp. když řadíš předek, tak spojku ani nevyšlapuješ, a řadíš za jízdy - za jízdy se všechno co souvisí s předkem točí stejně rychle, takže jen zasouváš přesuvník - teda musíš jet s autem rovně.
Trošku rozdíl je v redukci - tam skoro stojíš /resp. máš jet 3-5 km/hod./ a se spojkou /a obvykle větším lupnutím/ zařadíš redukci - tady jdou přímo zuby na kolech do sebe. Nicméně ani to nemá nic moc společného se spojkou.
Jedině možné je, že máš spojku sjetou tak na hranici, že při zařazeném předku je potřeba trochu větší krouťák i na spojce a mohla by tedy trochu prokluzovat. Ale to bys snad poznal i za normální jízdy - proklouzla by ti třeba na čtyřku v tahu a pod.
Dej více indicií kdy se ti to děje.
-
- malej kecal
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 led 2007, 12:52
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
... vlez pod auto a seřiď si táhla... viď Jirko, že jsem to hned poznal :lol: ... vždyť jsem váš starý dobrý známý Dlouhý( převodovka), Krátký ( rozvodovka ) a Bystrozraký ( Tony ...jméno mé )
PS ... počkej si na odpověď našeho servimana až ti potvrdí mé objevené vlohy a čich na motory a převodovky zvláště... Tony
PS ... počkej si na odpověď našeho servimana až ti potvrdí mé objevené vlohy a čich na motory a převodovky zvláště... Tony
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Správně tony, vidím že se učíš rychle :lol:
Vypadávání redukce může být jedině tím, že kolečka - pokud nemaj vylámaný zuby apod., - nejsou v sobě dobře zapadlý.
Jak jsi poznal, že máš to táhlo dobře seřízený? Poznáš to jedině tak, že ti nevypadává redukce a že ti jde na druhý straně vyřadit předek. Jinak není seřízený. Nebo pak nevím..... :eek:
Vypadávání redukce může být jedině tím, že kolečka - pokud nemaj vylámaný zuby apod., - nejsou v sobě dobře zapadlý.
Jak jsi poznal, že máš to táhlo dobře seřízený? Poznáš to jedině tak, že ti nevypadává redukce a že ti jde na druhý straně vyřadit předek. Jinak není seřízený. Nebo pak nevím..... :eek:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů