Výfukové paroží (svody)
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
Výfukové paroží (svody)
Tak vejlupci abych udělal přítrž tady tomu plynovému běsnění,dám vám šanci mě zachránit. :lol: :lol:
Ale bez legrace - teď jsem po asi 4 hodinovém zápolení a nadávání na pablby z USA pomocí Vontského zaříkávadla ,,nejdelším ostnem proti sobě" vydobil
sběrné výfukové potrubí,parohy nebo jak se všelijak tomu říká.Jedná se o tu litinovou složitost co je přišroubovaná na bloku a Vraník do toho prdí no a pak se to zužuje do výfucku.Motorkáři říkají 4 do 1.Začal jsem se myšlenkou na jeho vyndání zabývat na Meetingu protože když to ráno bylo studený tak se ozývaly zvuky jako by tam výfuk ani nebyl.Bláhově jsem se domníval že jen vyměním těsnění a bude.Hovno hovno slavný soude.Je to rozpraskaný jak bejk.Proto se na Vás obracím (hlavně na Jirku Prokopa :rolleyes: ) jestli to někdo někde v garáži nemáte nebo popř kde by se to dalo sehnat.Vím že je možné to zavařit ale taky vím že vařená litina - problémy na věky a při obtížnosti s jakou se to vyndavá bych to nechtěl dělat co měsíc.Proto jsem v ůvodu psal o záchraně.Tak díky předem za rady a už hoďte bobana na ten plyn. :lol: :lol: (Semiš mi promluvil z duše)
Ale bez legrace - teď jsem po asi 4 hodinovém zápolení a nadávání na pablby z USA pomocí Vontského zaříkávadla ,,nejdelším ostnem proti sobě" vydobil
sběrné výfukové potrubí,parohy nebo jak se všelijak tomu říká.Jedná se o tu litinovou složitost co je přišroubovaná na bloku a Vraník do toho prdí no a pak se to zužuje do výfucku.Motorkáři říkají 4 do 1.Začal jsem se myšlenkou na jeho vyndání zabývat na Meetingu protože když to ráno bylo studený tak se ozývaly zvuky jako by tam výfuk ani nebyl.Bláhově jsem se domníval že jen vyměním těsnění a bude.Hovno hovno slavný soude.Je to rozpraskaný jak bejk.Proto se na Vás obracím (hlavně na Jirku Prokopa :rolleyes: ) jestli to někdo někde v garáži nemáte nebo popř kde by se to dalo sehnat.Vím že je možné to zavařit ale taky vím že vařená litina - problémy na věky a při obtížnosti s jakou se to vyndavá bych to nechtěl dělat co měsíc.Proto jsem v ůvodu psal o záchraně.Tak díky předem za rady a už hoďte bobana na ten plyn. :lol: :lol: (Semiš mi promluvil z duše)
- Standa
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 837
- Registrován: 15 pro 2006, 16:24
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zdar a sílu,
Koupit lze určitě u Chryslera, myslím že i v RDR (viz partneři klubu), mpžná by ti to vyšlo levněji na ebay.de, tam jsou ke koupi prakticky vždy. Možná bys sehnal slušný i na vrakovišti (Praha - Chodov) apod.
Pokud je budeš měnit, možná by stálo za úvahu něco přidat a koupit laděný (nerez + zkrácený + menší ohyby) měli by o něco zvyšovat výkon motoru, ale praktickou zkušenost nemám. Pokud bys chtěl poslat nějakej odkaz z ebay, dej vědět.
Koupit lze určitě u Chryslera, myslím že i v RDR (viz partneři klubu), mpžná by ti to vyšlo levněji na ebay.de, tam jsou ke koupi prakticky vždy. Možná bys sehnal slušný i na vrakovišti (Praha - Chodov) apod.
Pokud je budeš měnit, možná by stálo za úvahu něco přidat a koupit laděný (nerez + zkrácený + menší ohyby) měli by o něco zvyšovat výkon motoru, ale praktickou zkušenost nemám. Pokud bys chtěl poslat nějakej odkaz z ebay, dej vědět.
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
A děkan ještě jednou protože si pro ten bazmek jedu do RDR.Nenapadlo by mě že to budou mít skladem.Cena pro člena klubu 5 400,-.Nechci moc čekat a shánět nerezové ze dvou důvodů.Za prvé jak by to trvalo déle jak týden byl bych v koncích protože bych pozapomínal co a jak tam bylo.Za druhé chci jezdit.Stejně pokukuju po 4 litru tak ten výkon ještě nějak vydržím.Ale dík za inspiraci.Jo jen pro zajímavost na 6 ti vál to stojí 9500,- což teda není levné.
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
No, asi jsem přišel pozdě, ale přece....
Parohy si myslím že jsou dostačující z vrakáče - zvlášť když pokukuješ po jiným Jeepu....Ale vidím že už máš, tak nic....
Jinak pro všechny - popraskaný parohy - z největší části je důvod brodění - tedy rychlé zchlazení v podstatě nejteplejší nechlazené části na motoru. Tak si myslím že tvůj Jeepík musel dříve docela hodně plavat....
Jinak máš pravdu - není asi "příjemnější" činnost, než vyndavat parohy z Jeepa. A ze 6válce je to ještě mnohem mnohem "zábavnější"
Parohy si myslím že jsou dostačující z vrakáče - zvlášť když pokukuješ po jiným Jeepu....Ale vidím že už máš, tak nic....
Jinak pro všechny - popraskaný parohy - z největší části je důvod brodění - tedy rychlé zchlazení v podstatě nejteplejší nechlazené části na motoru. Tak si myslím že tvůj Jeepík musel dříve docela hodně plavat....
Jinak máš pravdu - není asi "příjemnější" činnost, než vyndavat parohy z Jeepa. A ze 6válce je to ještě mnohem mnohem "zábavnější"
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
Tak hlásím hotovo ale žel bohu neprojeto pouze nastartováno.Neprojeto z důvodu Bobova odstrojeného veterána postaveného těsně za mě a nepohyblivého.Tímto ti Bobe ty stará partyko děkan a musím tě za to prásknout.BOB SI KOUPIL RARITU CHRYSLER 180 v AUTOMATU a ve DVOULITRU což je u nás fakt rarita a jsou doslova dva v republice.Nicméně to ho neospravedlňuje a už vůbec ho to neosvobozuje od nařčení že ho má malého totálně holého.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Čejka Jiří píše:Tolik a takových perliček už hodně dlouho nikdo neslyšel.Nicméně hotovo a už jen silentblok pod převodovkou (což je brnkačka a vyrážím)
Kupodivu mě zůstaly dva šrouby.Podotýkám že POUHÉ dva.
Tak gratuluju k úspěchu. Už to ale víckrát neuděláš, že jo?
Jinak - nevím kolikrát jsi už rozebíral Jeepa, ale základní pravidlo je: vždycky něco zbyde....
A poučení z toho?:
Zbylo ti něco a vše funguje? Pak to tam bylo zbytečně. To znamená že to je "kurvítko" a je třeba to odstranit! :lol:
A Bob? Amerika a dvoulitr? To je nějaký paskvil,ne??? Sice nemám přehled v Chryslerech, ale amerika pod 4 litry? To se mi nějak nezdá...
-
- malej kecal
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 led 2007, 12:52
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
... a tak když jsem komplet zrobil rozborku a zborku převodovky, rozvodovky a spojky... koukám a zjištuji, že mám prdlý taky svody. Objednáno u RDR... druhý den doma a včera namontováno. Nevím jak ostatní, ale nové "paroží" má již dilatace, které přenáší pnutí... tak jsem zvědav. Jinak se nervově obrnit na " americké pikošky " přístupu ke šroubům... a za 3 hodiny to máte zmáknutý Tony
P.S. ... brzy napíšu manuál v češtině na převodovku, rozvodovku a spojku . Už to mám po třetí rozdělaný a skládám to znovu. Ani byste nevěřili co všechno dokáže 1 - 2mm "nedbalost" nalisovaných koleček na hřídeli :eek: Snad zítra se už konečně rozjedu
P.S. ... brzy napíšu manuál v češtině na převodovku, rozvodovku a spojku . Už to mám po třetí rozdělaný a skládám to znovu. Ani byste nevěřili co všechno dokáže 1 - 2mm "nedbalost" nalisovaných koleček na hřídeli :eek: Snad zítra se už konečně rozjedu
-
- malej kecal
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 led 2007, 12:52
- Bydliště: Hustopeče
- Kontaktovat uživatele:
.. kluci a děvčata :lol: :lol: .... tak už opět jezdím Takže MJP 08 bude uskutečněna, protože bych nerad jako první vůz v koloně jel Land Rovrem :lol:
Takže i touto cestou chci apelovat na přihlášené , ať si termín akce raději prověří ve svém kalendáři jestli se to s něčím nekříží a pro opozdilce ať nezaváhají... Koncem září začnem pilovat detaily s organizací atd.
Takže i touto cestou chci apelovat na přihlášené , ať si termín akce raději prověří ve svém kalendáři jestli se to s něčím nekříží a pro opozdilce ať nezaváhají... Koncem září začnem pilovat detaily s organizací atd.
- Michal - Semiš Breznický
- vydra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 19 úno 2007, 10:13
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů