Od ledna 2008 některé pojišťovny změnily zákony, ale většiny z nich to svým klientům nedaly vědět, zvláště pokud by se jednalo o možné snížení jejich roční platby. To byl i můj případ. Podnikatelská novým zákazníkům nabízí u našeho typu vozidla s patřičnými osobními bonusy výrazné snížení. Já však byl letitý klient, čili se mně to netýkalo.
![:down: :down:](./images/smilies/icon-down.gif)
Když jsem se na to zeptal úředníka, odpověděl: "Víte, naši manažéři si váží více nového klienta, než starých zákazníků."
Takže jsem udělal takovou fintu. Dál jsem této pojišťovně výpověď a hned u té samé podepsal novou smlouvu během patnácti minut. A teď se držte! Z původních 8400,- platím 5400,-kč. Čili o tři litry méně a to jsou pro mně velké peníze.
Kdybych se nestaral, platím pořád těch 8400,-kč.
Proto doporučuji: Informujte se u své pojišťovny, třeba zbytečně platíte na jejich přepychové manažerské platy.