Výsledek vzhledově pro mě super a i jak se mi na něm jezdí.Nejsem cyklista a ani jím bejt nehodlám,takže žádný trapný oblečky na kolo!
Takže takhle vypadá kolo:







No jenže pak nastal problém,jak kolo převážet. Do kufru se sice vejde ale musím sklopit sedačky a kola potřebuju vozit momentálně dvě.A né vždy jedem v autě ve dvou. Na střechu dát nosyč nejde,krom toho,že je to dost vysoko.Takže zbejvala jen zadní část auta. Osobně to tak nemám moc rád ale nemám na výběr.
Ale tady jsou další ALE ! Nechci nosič na kouli.Mám US tažný a tak chci nosič do US tažnýho. Ty se tady v EU neprodávaj a ty co jsou za vodou,jsou sice laciný a docela jednoduchý ale na dopravě to naskáče a nemají TüV. Ten mě ale zase tak moc netrápí. Jsou tu ale další proti. Jelikož Wrangler má horizontálně otevírací vrata,tak se úplně neotevřou ani když ty nosiče jsou sklopný.To sklápění funguje jen u aut co se jim dveře otevírají vzhůru.Takže jak tam je nosič s kolem,nejde se dosta do kufru. Pka jsou ještě nosyče,co jsou zavěšený na rezervě ale na ty se kola zavěčují za horní rám,to se mi nelíbí,panty dveří už takhle trpí a ještě je dál zatěžovat nákladem,taky blbý a třetí,dělají se maximálně na pneumatiky do rozměru 31".Já mám 33.Dá se ale s nima otevřít kufr.
Nakonec jsem vše,co se prodává,zavrhnul a nosič udělal vlastní.Takovej kompromis všeho. Je jednoduchej,skladnej a když tam není kolo,dá se kufr otevřít. Po sundání toho trianglu a nandání svislýho jeklu.se dají na tomhle nosiči vozit na stojáka lyže.Takže ještě universální použití. Kolo na něm drží dobře a vůbec se neklepe ani na polních cestách.







Plusy - Je to skladný,jednoduchý.laciný. Variabilní.Dá se k tomu nastavit držák pro další kolo(a).Po sundání toho trianglu a nasazení svislýho jeklu s držáky na lyže,je s toho nosič lyží.
Mínusy- při upnutým bicyklu nejde otevřít kufr. Musím sundavat pedál na straně u rezervy.
No a jak vozíte bicykly Vy?