mno, není to taková trága...
záklon má být v rozmezí 3-4,5°, doporučený je 4°12´ vlevo, 4°24´ vpravo. Příliš velký záklon způsobuje vibrace kardanu. Těch 6° bývá kritických - pravda je že někdy pomůže. Takže záklon máš v toleranci, ale mohl by být větší. O kolik je to liftnutý - víš to?
mnou hlídané odklony: čekal jsem větší rozdíl pravá / levá strana. Tohle docela ujde

Ale jinak jsou velký jak prase, tolerance je -0°37´ až +0°7´... Zde je nutno přísně hlídat sbíhavost.
sbíhavost: to byla síla... to tomu DW taky pomáhalo ve spojení s těma velkejma odklonama... Měl bys cítit, že se to chová jinak - líp, páč ti to seřídili pěkně. To je bohužel jediné, co jde na sériovce seřídit...
Napiš ještě ten lift, kdyžtak nám to řekne Honza. Co jezdíš aktuálně za rozměr kol? Podle tohoto by stačily excentrický šrouby, alespoň by se doladil větší záklon u pravýho kola, oproti levýmu. Ale zda to tvoje DW vyléčí, nevim

Tak chytrej nejsem. V jakym stavu jsou svislý čepy a panhardka? Kdyžtak napiš SZ