Diferák ještě neopraven (stále mi cosi chybí...) a už mam další perlu! Po srazu v Plzni jsem se musel nechat odvléct domů. Ráno jsem chtěl nastartovat, ale jen chrčení. Hmm slabá baterka. Moc nejezdim, je to možný. Ale nepomohly ani kabely ani jiná baterka. Při přivedení plusu přímo na starter to krásně svařuje, ale nestartuje. Diagnóza - prošlehlé vinutí. Kruciš, nedávno po repasi... no nic, je to automat a tak na lanku dom...
Startér jsem vymontoval a vypadal pěkně. Žádné ošklivosti a tak jsem ho testnul přímo na baterku. Hle, točí jak o život! A tak zpět do auta a zkusit start! A zas nic! Takhle jsem laboroval asi 20 minut a pak mě napadlo neřešit plus, ale mínus. Startovacím kabelem jsem natáhl mínus od baterky na startér a ten konečně obnovil spolupráci! Sláva, chyba objevena! Dnes jsem hledal příčinu. Kostřící kabel, novej kabel s novou koncovkou, zoxidoval na straně motoru pod šroubem... Koncovka očištěna, použit nový, lepší šroub a Eagl opět startuje.
Kruci, taková blbost! Už se těšim na diferák! Ten bude taky pěkná perla! On ten locker má jiný ložiska a shims se dávaj vně ložisek... to jsem na sebe zvědav, za jak dlouho s tim mrsknu o zeď
