1/

možná by bylo zajímavé zjistit,co přesně se v DE dá z úprav zapsat do TP
samotná koupě nového JK tam vyjde rovněž výhodněji, což nabízí možnost pořešit dvě mouchy jednou ranou....
2/

v STK bych rovněž neviděl velký problém,je-li vůz Eu verze a jsou-li k dispozici origo kola,kontakt na spřízněnou STK si každý najde...
3/

větší problém vidím v potenciálních obstrukcích dálniční policií,pro kterou není problém si vyhledat na místě technickou specifikaci ,eventuálně odeslat na tamější STK
4/

hlavní problém vidím v eventuální škodné události při nehodě,nedej bože ublížení na zdraví v rámci nehody,znalci pojišťoven úpravu rychle odhalí,jak psal H.,následuje plnění 100% a jaká je trestní sazba za ublížení na zdraví při vědomém provozování vozu nezpůsobilého provozu / díky neschváleným úpravám/,to tedy nevím a raději ani vědět nechci.
5/proto jsem si nechal JK liftnout a osadit disky s jiným ET a držím basu...
