Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Tome
Přeju hodně trpělivosti a krásnejch zážitků......
Tohle tak trochu znám od Willlyse, je to boj, ale krásnej..... Upadlý šroubečky, ladění karburátoru, vrtochy všeho možnýho :lol:
Kdybych mohl někdy nějak pomoci, jsem k dispozici.
Držím palce a dáli bůh, věřím, že se někdy s dědky projedem spolu.
Tak ses konečně dočkal Tome, to bylo jak za mlada na ježíška pod stromeček, ne?
Myslím samozřejmě jeepíka ne tu sádru!
A co samolepka, pasuje? Už jsi ji zkoušel?
díky lidičky! Samolepka bude pasovat perfekt! Hned jak ho Jirka přistavil před barák, Kuba ho oběhl, zmizel a za chvíli byl zpátky se samolepkou. Hned jsme ji přiložili a paráda! Nejlepší je výhled přez eagla ven - dopředu
Dneska jsem dostal plastovou sádru a tak trénuju chození bez berlí. Je to výrazně lepší, tak snad budu mít i více sil na CJ.
díky Lelku. Tak už jsem zcela propadlej pro: můj život s CJ...
Dneska jsem se zdravě naprd a kladivem jsem nahnal 15-cku voříšek na ten pojistnej šroub. No a vono to šlo! Ba co víc, já to povolil! Heureka, podařili se i ty ostatní! Pak jsem se zas motal okolo motoru. Posledně jsem rozebral filtr sání, čistil asi tak 2 hoďky KN filtr, kterej jsem původně pod vrstvou šmíru nepoznal. Dneska jsem se zaměřil na spoustu podtlakovej trubiček kolem karbce. Přec jen kdysi měl katík, ale teď už je to pase a tak po nastudování literatury jsem oblejzal skutečnost, jak co vyřadit a zjednodušit. A ejhle, přitom jsem zjistil, že jedna svíčka je způlky dlouhodobě vyšroubovaná, druhá má ulomenej kontakt a zdruhý strany maj dvě svíčky zoxidovaný kontakty, páč převlečné punčochy na svíčkách jsou prasklé... A světe div se, najednou se šemíkovi chce nevídaně do otátáček a volnoběch se vyšplhal na 850-900 otáček!
mnojo, asi bych měl založit kroniku...
no, na to že když jsme ho přivezli a šel tedy jen ca na půl motoru a my se rozplývali jak si krásně vrní, si dost dobře neumím představit, jak ten motůrek musí běhat teď - to musí být naprostej šepot květin!!!
Dneska jsem navštívil RDR a neodpustil jsem si koupit nový svíčkový kabely. Pfuj, to jsem si nab... do kalhot, strana do rozdělovače má krátký kontakty a strana ke svíčkám má krátký krytky a navíc kontak na svíčce má vůli prostě crown... nebrat! Ale abych jen nehanil, koupil jsem u nich bumpberets (půlměsíce na zadním nárazníku) a ochranný kryt chladiče - perfekt.
Luxus maximus Gratulace. Vidím,že budeš mít o zábavu postaráno na hodně dlouho.
PS: Do Crownu doporučuji jezdit se vzorkem starého dílu - u mě to bylo 10 špatných z 12 nejdřív jsem si myslel,že umí kulový ten člověk co to prodává, ale kulový uměl člověk co dělal katalog. Řešíme TPS snímač od doby co jsem koupil auto,že mi nezbylo než ho opravit,protože to vyhazuje pořád jeden typ a ten mi tam nejde a to i podle VIN a čísla původního dílu. Asi budu muset sehnat konektor k tomu novému a vyměnit to celé.
Přeji ti mnoho hodin slasti strávených s mazlíkem.
No jo :eek: ! Já viděl husí krk u tý dlouhý páky a hned sem to degradoval. Přeci jen,CJ je u nás trocha exot. Tak v tom případě to nemá žádnej nedostatek!
Řešíme TPS snímač od doby co jsem koupil auto,že mi nezbylo než ho opravit,protože to vyhazuje pořád jeden typ a ten mi tam nejde a to i podle VIN a čísla původního dílu.
Zkuz Impextu, na tyto vychytávky (nedostupné, kvalitní díly atd) jsou perfektní!
Jasně Harley, objednávka zněla jasně - původní V8 s automatem. Chvíli to vypadalo na rozvodovku Quadra trac (dodávali ji standartně do CJ7 s V8 od 76 do 79), ale teď jsem štasten že tam je Dana300! Dávali ji v CJ7 s V8 jen v modelu 1980. Řadí jednou pákou odpředu do zadu následovně: 4L, N, 2H, 4H. Až budou nějaký přebytečný tintily, objednam si twin shifter. Pak tahle převodovka totiž umožňuje řadit samostatně přední - zadní náhon nezávisle a stejně tak i redukci.
Vim, schází fotka srdíčka, zapracuju natom a dodam. Nějak jsem ho nestihl nafotit...
Bylo to předlouhý 2,5 měsíců čekání a teď mam předlouhý čekání na SPZ. No snad už jen týden a budou také!