Stando,sice nevím,jak jsi to s tím rostlinářem myslel,ale Wranglerů s motorem 2,5 je mezi náma dost a všichni víme, že dynamiky nemá tahle motorizace nazbyt.Pokud nechceš vyměnit motor za 4,0 , tak špekuluješ, co s tím.
Na mým Wrangleru jsem nechal udělat v rámci "zvýšení chuti do života"
dvě úpravy:
1/změnu stálého převodu 3,7 na 4,11, což přineslo nesporné zlepšení zátahu za cenu nepatrného "zpomalení"-na stejných otáčkách jsem asi o 10% pomalejší
2/ FIPK,který realizoval radek 66 jako obdobu úpravy na svém 4,0 s tím, že zde již problém falešného nasávání dle příspěvku Harleye byl pořešen
Subj. dojmy: auto jede odspoda jakoby hladčeji,slyšitelný je pískot sání, hlavní efekt u "vysokootáčkového" motoru 2,5 nastává někde na 3tis ot.,kdy se ozve hluboký tón-něco na způsob "turba" a tam ,kde dříve byla "díra",tak nyní auto jede. Spotřeba při stejném stylu jízdy se nezvýšila. Celkově tuhle úpravu mohu doporučit.
