Řadící páka JK
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Řadící páka JK
Nazdar všici,chci se zeptat jestli se dá odmontovat z řadící páky v manuál JK ta koule,nebo jak to nazvat.Zkrátka to držátko co na něm jsou směry jak řadit jestli je na té tyčce závit nebo jak to je uchycené.Diky
Re: Řadící páka JK
Přesně! Já bych tam dal lebku z kuny! Ať to má šmrnc
Když odloupneš ten stříbrnej kroužek zeshora a utrhneš ukazatele řazení, objeví se pojistný šroub, jestli si to pamatuju správně.
Kroužek se uvolňuje tahem nahoru, jsou tam takový umělohmotný packy, trošku ulomený od tý doby, co mě měnili čidlo neutrálu kvůli nefunkčnímu stopstartu.
Když odloupneš ten stříbrnej kroužek zeshora a utrhneš ukazatele řazení, objeví se pojistný šroub, jestli si to pamatuju správně.
Kroužek se uvolňuje tahem nahoru, jsou tam takový umělohmotný packy, trošku ulomený od tý doby, co mě měnili čidlo neutrálu kvůli nefunkčnímu stopstartu.
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řadící páka JK
Tak dik,bude tam štír zalitý v pryskyřici,který se mnou putuje po autech už 22 let
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řadící páka JK
JK 2007 - nic šroubovacího se zhora tam není - to byývalo na předešlých TJ, YJ, apod.. - koncovka je zajištěna jen naražením - na řadící páce je velkej zářez a do toho zapadá ocelová pružná zarážka která je zastříknutá v tom plastu. Jedinej způsob je velmi silně to vyrazit - poškození toho originálu je téměř jisté.......
Novou koncovku mám zajištěnou ve stejném místě z boku červíkem.....
Novou koncovku mám zajištěnou ve stejném místě z boku červíkem.....
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řadící páka JK
Přesně tak. Já ji ale nepoškodil tím vytržením.Jen sem si s ní málem vyrazil zuby a pak prostřeli střechu,jak sem jí vytrhnul.
Ta západka by neměla bejt jen na jedno použití.
Ta západka by neměla bejt jen na jedno použití.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řadící páka JK
Jo, to jsem zapomněl dodat - chce to opatrně vytrhnout - pak se to opravdu dá opatrně a bez poškození /tedy té páky /, a ne to vyrážet zespodu kladivem - pak se to vzpříčí ještě víc a poškodí se
Re: Řadící páka JK
Hlavici nevyrážej ani nervi, ale pevně ji čapni oběma rukama, nakláněj ji střídavě ke spolujezdci a k řidiči, táhni mírně nahoru a trochu otáčej vlevo a vpravo. Západka vyjede z ozubu jak po másle a nic se nezničí, jen tvý zuby, když budeš moc bejčit. Zpátky se jen nacvkne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host