Hoši, nechci dělat moc chytrýho, ale...
Údaje v Kelvinech vypovídají o teplotě světla, to znamená jeho barvě. Xenon - 4 500 Kelvinů, světlo modré, denní - bílé světlo cca 5 500 Kelvinů. Svítivost, měřená v Kandelách na plochu (Cd/m2), je daná konstrukcí zdroje a materiály. Klasická žárovka a její vlákno rozžhavené v (tuším) dusíkové atmosféře, halogenová žárovka - vlákno svítí v halogenovém plynu, u xenonových výbojek svítí sám plyn xenon. Různé světelné výkony u halogenových žárovek jsou tu proto, že jsou různé mechanické konstrukce a různé složení plynů v žárovce. Těch 50% světelného výkonu navíc se mi prostě zdá "podezřele" moc. Až mi Viki rozsvítíš

, kouknu a uvidím.
Nevíte někdo, jakou má světlomet u Wranglera s H4 svítivost? Mám totiž v práci Cd metr, ale má rozsah jen do 20 000 Cd/m2. Pokud bude rozsah stačit, mohli bychom si pak skutečnou svítivost změřit.