díky za tip, ale tyhle kousky už mam za sebou
Díky Jirkově pomoci ho mam od pondělka doma. Díky Jirko, hodně mi to pomohlo. Cestou z CA mu stihli prokousnout plastovej lem blatníku, prorazit rezervu, rozbít sklo a pro jistotu nechat zaplý světla. Takže první co bylo, jsme mu zkusili nechat nabít baterii. Ta se však odporoučela komplet a tak jsem musel koupil novou. Motor běží fantasticky
, převodovka je poblitá olejem, ale jinak vše chodí a pracuje takřka jak má! Dokonce k mému údivu to není žádnej skokan jak YJ, prostě fešák. Do budocna mě restaurátorské práce neminou, rám je vorezlej, karosérie také a navíc jí někdo jen tak zvenku přeprášil bílou. Zdálky je to v poho, ale zblízka by se slušněj lakýra pob---. A tak mi začal novej život s CJ. Včera večír jsem návykově zatoužil po jeho zvukovém projevu, ale kluk nechtěl chytit. Musel jsem mu domluvit a pak zas nechtěl spadnout na volnoběžný otáčky. Mno, pojal jsem podezření na vadnej sytič. Bink ho! Já mám kliku - škrtící klapka sytiče je spojená s ovládacím táhlem, zajištěná šroubečkem. Táhlo upadlý a šroubeček? - ten na mne kluk koukal z malé prohlubně kousek od difuzoru. Phhh, to byla klika, jen kousek vedle a mohl se proletět motorem...
Jinak to zatim bude krutá bída. Kvůli hnátě jezdit nemohu, stát taky dlouho nevydržim a tak se naň chodim jen koukat. Je to votrava, ale na druhou stranu máme na sebe ještě spousta času, tedy jestli nevymyslim nějakej jinej způsob jak se přizabít či zmrzačit. Zítra ho snad nafotim a pokusim se naučit sem vložit nějaký fotečky.
PS: na kolech má původní majitel pojistný šrouby, ale voříšek nikde. Už jsem ho kontaktoval, ale údajně byl v autě kde teď není
, tak to bude zajímavý...