TAkže jsou dvě věci - jednak drhnutí v plném rejdu o přední stabík - to pořešíš diskama s nějakým ET minusovým, možná by stačilo i nulové /originál je dost plusové/, nebo teda v nejhorším podložkama pod kola - přiznám se ale, že nejsem přítelem tohoto řešení. Ale používá se taky.
Při 31x10,5x15 je dobré dát disky 8x15 a při ET -20 je to tutovka. On taky není zas až tak moc velkej výběr....Jde i 8,5x15. Jak velký podložky nevím -myslím že ca 2" by mělo být ono, ale to nevím přesně.
Druhá věc - drhnutí kol o plastový lemy - tady je otázka jak moc budeš jezdit do terénu - je pravdou, že 31tky jsou do těch podběhů tak akorát na knap a pokud bys jezdil hodně do křížení, tak budeš určitě drhnout, už proto, že ty kola budeš mít vystrčený víc ven a tudíž při křížení blíž hraně lemu. Pravdou ale zas je že listový pera zas tak moc nekřížej. Ale kdybys třeba někdy vyndal stabíky, tak to bude vadit určitě. Myslím že nějakej malej lift něčeho budeš muset tak jako tak dát - už proto, že YJ na větších kolech a bez přizvednutí vypadá divně...Nevím zda vůbec někdo má 31 a úplně bez přizvednutí - já měl vždycky nějaké zvednutí. Taky docela levný, jednoduchý a velmi účelný zvednutí jsou prodloužený houpačky na perech - jednak to přizvedneš a jednak si zároveň zvýšíš průchodnost. Dělají se 2" a víc a je to velmi dobrá a jednoduchá záležitost. Tím bys měl vystaráno.