KONTROLKA PORUCHY MOTORA

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Vojta

Re: KONTROLKA PORUCHY MOTORA

Nový příspěvek od Vojta »

Máš vstřikovače nebo žhavicí svíčky? Nějak jsem to nepochopil, píšeš žhaviče....
A už jste někdo objevil ty svíčky, kde vlastně jsou?
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KONTROLKA PORUCHY MOTORA

Nový příspěvek od Tom »

...psal vstřikovače :wink:

jinak na toto téma se nedá nic jiného říci, než že jsem rád, jak jsem směnil naftu za benál :todáš:
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: KONTROLKA PORUCHY MOTORA

Nový příspěvek od Vojta »

Tak před pár dny se mi opět rozsvítila kontrolka, u studenýho motoru po jemným přidání plynu při rozjezdu, pak asi po 150 km sama zhasla. A týden dobrý, pak zase světlo, za stejných podmínek. Diag ELM237 a SW TouchScan mi ukázala chybu P0299- malý plnicí tlak z turba. Tak už jsem málem omdlel, viděl jsme zase tak kilo za turbo. No naštěstí jen naprasklá vzduchová hadice z mezichladiče do motoru- ta nejviditelnější a nejpřístupnější. Tak jsem ji sundal a omotal takovou tou černou samovulkanizační páskou, chtělo to dost vrstev, je tam tlak po přidání plynu jak prase. Úplně se to nafukovalo. Když tam byly asi jen 3 vrstvy pásky, troubilo to jak jelen, páska se nafoukla, odchlípla a rozvibrovala. Koukali na mě, když jsem jel po ulici :-).
Rozmýšlel jsme se, jestli ji v místě praskliny přeříznout a nastavit trubkou, nakonec jsem u Dojáčka za 3100 koupil novou. Byla druhý den. Oprava za pár minut, takový závady snad ještě beru... Tu ochrannou punčochu ze starý hadice (je i na nový hadici a delší) jsem natáhl na tu novou hadici , hlavně na to místo, kde to prasklo, a stáhl ji tím gumovým páskem, co je na kraji opletení.
Ta nová hadice je z trochu jiného materiálu, stará je uvnitř oranžová, nová je celá černá. Uvidíme, jestli zase vydrží 35 000km. Fotky sem dám.
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: KONTROLKA PORUCHY MOTORA

Nový příspěvek od Vojta »

IMG_5589.JPG
Tady jsou fotky :
Přílohy
IMG_5551.JPG
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KONTROLKA PORUCHY MOTORA

Nový příspěvek od Tom »

hehe, to mi kluci opravili na cestách opáskováním. Najezdil jsem pak ještě víc jak 10.t.km než jsem hadici vyměnil. Byl jsem línej to po návratu řešit. Díky Meete za pásku!
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KONTROLKA PORUCHY MOTORA

Nový příspěvek od Harley »

je třeba používat správnou pásku :todáš: :cigarko:
Přílohy
10313990_579227442175231_656446114926421067_n.jpg
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host