Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Tak jsem dnes vykoumal další technickou informaci o nových modelech . Pro rok 2011 byla mimo jiné změněna převodovka, 5. a 6. rychlostní stupeň je teď více do síly. To jen aby bylo jasno, proč to na dálnici nad 100km/h nejede a žere jak vzteklý. Dnes bych si nakopal do zadnice, ale šel jsem do manuálu kvůli avizované nižší spotřebě díky start-stop systemu a lepšímu odstupňování převodů. Teď to jdu někam rozdýchávat. Ale už mám alespoň vyřešené trčící tažné zařízení. Tak všem hezký den
Jo Honzo, Wrangler je Wrangler, nesmíš na něho mít moc velký nároky.
Kdybys někdy zkusil jízdu s YJ, považoval bys JK za luxusní limuzínu nabitou vrcholem techniky.
Stejně bys to za jiný auto nevyměnil.
K zpřevodování V. a VI. st. mám rovněž připomínky. Máme s Honzou oba 2,8CRD,on navíc se zvýšeným výkonem pro model 11,oba jsou Man a oba si stěžujeme na moc "dopomala" zpřevodovaný V. a VI st. Stupně I. a II. jsou vyloženě pro terén dopomala, auto ožije až na III st. a na V.st se jede už od 65km a VI. už od 80km !, a pak tedy není divu,že na 130km motor točí 3000ot. Tohle se mi zdá zbytečný,zvláště VI. st. měl být odstuňován "dorychla", tak,aby se řadil až někdy na 100km a motor se zbytečně v režimu dálnice netočil. U Patriota jsem při 120km na VI.st. byl někde na 2100ot. Když čtu,že u model 11 je V. a VI. st. ještě více "dopomala" oproti tomu mýmu,tak je to tedy v Man opravdu jen do města,na okresky a pro ten terén,tohle bych těžko zkousnul,poněvadž rychlostní komunikace a dálnice jezdím docela často.
Je to jak říká Standa. Já třeba nároky mám velký ale dlouhý JK mi je splňuje, v rámci možností teréního auta. Nakonec,který jiný teréní auto je dokonalejší ???
Harley píše:Je to jak říká Standa. Já třeba nároky mám velký ale dlouhý JK mi je splňuje, v rámci možností teréního auta. Nakonec,který jiný teréní auto je dokonalejší ???
Honzo,proč si radši nedal US tažný?
S tímhle jsem to koupil a předělal mi to šikovný pán, co mi dodával nosič kol. a celkem za hubičku. Tak proto.
A auto už jsem si taky oblíbil, jen jsem vychytal všechny nevýhody koupě zajíce v pytli, no co se dá dělat. Tak to tady jen vždycky zčerstva hned napíšu, druhý den už jsem smířenej a nevadí mi to. Jen pro ostatní, kdyby je také chtěl nějaký prodejce lákat na něco, co je ve skutěčnosti jinak. Tak