Nedá mi to, a musím se maličko pochlubit

Chtěl jsem je nějak doplnit plechem, ale zároveň zachovat možnost natažení potahů s kapsami, tak aby byli vidět. Z toho důvodu jsem vypustil doobjednání originálního "Bestop" krycího plechu a rozhodl se plechy vyrobit sám. Nechal jsem na rozměry ustříhnou obyčejný plech - tloušťka 4mm a následně ho přesně dořezal do rádiusů a obrousil. Poté přišlo navaření na trubkovou kontrukci a finální přebroušení svárů a hran.
Protože se mi na originálu dále nelíbily ocelové kulatiny sloužící místo pantů, rozhodl jsem se je uřezat, a použít standartní panty na dveře z JK. Dalo to trochu práce a pasování přímo na autě, ale výsledek je perfektní a vše naprosto přesně sedí.
Všechny díly jsem nechal opískovat a znovu nastříkat strukturovaným černým komaxitem. Finální montáž je pak již zcelka jednoduchá. Montáž a seřízení zámečků, našroubování pantů a navléknutí potahů. Na všechno jsem použil nové nerezové šrouby, pojistné matky a doplnil je černými krytkami.
Na potahy jsem jsem ještě pro doplnění nalepil na suché zipy americké vlaječky. Toto řešení umožňuje vlaječky jednak sunda a jednak prát samostatně. Výsledek je podle mě luxusní a pokud chcete dveře používat jen na léto, doporučuji jako ideální řešení. Dveře na JK od Bestop jsou již vybaveny také zámečkem.
Náklady :
Dveře - nákup v německu - 460 EUR
Plechy - 600 Kč
Pískování + Lakovna - 1100 kč
Nerezový mnateriál - šrouby, matky atd. - 100 Kč
Vlaječky + suché zipy - 200 Kč
Výsledek posuďte sami ? :lol:















