Stránka 4 z 4

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 01 dub 2016, 15:32
od Vladimír Plíva
tak jsem to našel: http://www.cebia.cz/
tady vám dají OTP do kupy :-)

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 01 dub 2016, 16:49
od bobeš
Koukám, že to máme každý jinak?! :nečtešnevíš:
Pak se v tom prase vyznej jak to má skutečně být... :čuně:
Jinak tažák jsme tady již řešili ve fóru na JK - tažné zařízení myslím :nápad:
Já mám 2,2 t na JKU diesel automat r.v. 2011?

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 01 dub 2016, 17:34
od Vojta
Já mám CRD 2008 a taky tažný zapsaný na 3 500 kg, celkově 2550 + 3500 to je celkem 6050kg. A papíry mám jen do 4 250 kg, řidičák B96. Tak to musí vždycky řídit nějaká slečna s praxí 10km na Fabiia řidičákem B+E, když vezu třeba bagr :-)

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 02 dub 2016, 14:29
od SKAJA
Hmotnosti na tažným u JKU se tu již někde řešily v extra tématu. Obecně je to tak, že JKU do faceliftu, resp. s původním motorem 3.8 V6 mělo na TZ 3500/750 kg. Po faceliftu, resp. poté, co dostalo 3.6 V6 došlo paradoxně ke snížení hmotností na TZ na 2000/750 kg. Zřejmě to souvisí s nějakou ptákovinou ze strany EU.

Beru základní hodnoty, ono se to ještě dělilo zvlášť pro benzín/CRD a automat/manuál, viz bobeš (to jsou zřejmě původní evropský hodnoty před snížením, který platily v době 3.8 V6):
bobeš píše: - benzín man. řazení = 3,5 t
- benzín automat = 3,2 t
- nafta man. řazení = 2,7 t
- nafta automat = 2,2 t (to mám já)
Po faceliftu, resp. výměně motorů to tuším bylo:

- benzín 2000/750 kg
- nafta 2200/750 kg

No a teď to vypadá (podle toho německýho prospektu, co sem dával TomaNovy), že došlo k dalšímu snížení v kombinaci se stálým převodem 3.21, kdy je to pouze 1000/450 kg. Což je docela výsměch. Už to první snížení ze 3,5t na 2t dost lidí nasralo, obzvlášť s ohledem na fakt, že oficiální zastoupení v ČR ani prodejci to nikde neuváděli a na webu Jeepu visela ještě dlouho po faceliftu stará tabulka, kde bylo uvedeno 3,5t a teprve po zakoupení auta se majitel dozvěděl, že má jen 2 nebo 2,2t.

Teď se zřejmě historie opakuje u převodu 3.21 a hmotnosti na TZ 1t. Což je teda docela demence. I oktávka 4x4 má dneska 2t, předohrab nějakých 1,5t.

-----------------------------

Pak je otázkou, jak to měly americký verze. Ale vzhledem k tomu, že třeba Harlej má u automatu 3,5t, tak v US se tohle možná vůbec neřešilo a všechno tam mělo 3500/750 a hotovo.

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 02 dub 2016, 17:13
od PETARDAK
Harley "schvaloval" tažné, dle kopie mého TP, JK-UNLIMITED 3.8-automat, EU-verze, 2009, zakoupeno nové v D...

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 02 dub 2016, 18:44
od Harley
Ano! Dle valašské verze. :todáš:
Já auto koupil bez vypsaných hmotností na tažný. Asi po roce jsem to nechal dopsat ale jelikož mám US verzi,tak EU zastoupení to nemohlo dopsat.Takže jen dle vzoru stejnýho auta,roku a motorizace.

Jestli jsem to dobře pochopil dle toho německýho prospektu,tak je tam ta tuna jen u krátkých verzí a dlouhýho Sporta. Unlimited Sahara má 2t. a Rubicon 2,2. A pak ještě nějaký vyšší v závorce.
Je tam nějaká hvězdička ale to jsem nerozluštil,co je v dodatku.
http://www.jeep.de/preisliste/665.pdf

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 04 dub 2016, 11:47
od SKAJA
Já tam tu tunu vidím právě i u Unlimited Sport a Sahara. Je to jako základní hodnota a pak jsou s hvězdičkou dvě tuny. A o pár řádků níže je uveden převodový poměr 3,21 a s hvězdičkou 3,73. Tak jsem to pochopil, že to patří k sobě.

Rubicon má v základu převod 3,73 a tudíž má v základu dvě tuny.

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Napsal: 04 dub 2016, 14:09
od SKAJA
Schválně koukám na USA web a tam mají:

Wrangler can pull up to 2,000 lb of toys when equipped with the trailer tow package, while Wrangler unlimited can confidently tow up to 3,500 lb when properly equipped with the factory-installed max tow package.

MAX TOW PACKAGE (4-door only): class ii hitch receiver, 4-pin adapter and 3.73 rear axle ratio

Towing Capacity - Maximum 3,500 lb

Což pokud správně počítám je nějakých 1 588 kg. Takže to mají ještě omezenější než evropský verze :pako: