Stránka 1 z 2
Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 28 říj 2012, 22:28
od XaX
Jelikož v rámci jiného tématu proběhla diskuze, že se liší brzdy mezi ročníky Wranglerů, tak při dnešní projížďce na čerstvém sněhu mně napadlo obě verze vyfotit.
Asi je na první pohled patrné, jak moc se liší. Nevím v kterém roce se to láme, ale rozhodně už 2010 má kotouče vážně o hodně větší - sotva se vejde brzdič do 17" disku. Naopak u verze 2007 bych řekl, že se vejdou brzdy do 16" disku.
Takže opravdu - 2010 má silnější brzdy, Quod erat demonstrandum
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 29 říj 2012, 09:54
od Harley
Jj už jsem si to tehdá ověřoval . Je to jen záležitost EU verzí. Když jsem se na to ptal na US fóru ,tak nikdo o tom nic nevěděl a ni neslyšel.
Na ty starší se daj nandat i některý patnáctky.
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 29 říj 2012, 11:56
od XaX
Mně by k tomu zajímala jediná věc - jestli je možné ty větší disky a brzdiče dát i na 2007 verzi, a jestli není nutná výměna něčeho dalšího.
Řekl bych, že ano, protože například Teraflex dělá tuhle sadu -
http://www.quadratec.com/products/12700_4200_07.htm. nicméně prodává taky toto :
http://www.quadratec.com/products/12700_4207.htm, a byť je to jen "doporučená" položka, tak bych moc nedal za to, že to bude dost důležité pro výsledný efekt. Nebo ne?
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 29 říj 2012, 12:15
od Harley
Ohledně Teraflex kitu to bude nutný,jelikož se změní počet pístků. OEM jsou jednopístkový,tady jsou dvoupístkový.
Ty větší OEM brzdy jsou akorát větší kotouče ale brzdiče dál jednopístkový. Takže ty OEM nebudou vyžadovat jinej hl. brzdič. Taky jsem v parts catalogu nenašel jiný P/N pro hl. brzdič. Takže když se daj jiný kotouče,držáky brzdičů a brzdiče,tak to jde jen přehodit.
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 29 říj 2012, 14:19
od XaX
Harley píše:Ohledně Teraflex kitu to bude nutný,jelikož se změní počet pístků. OEM jsou jednopístkový,tady jsou dvoupístkový.
Ty větší OEM brzdy jsou akorát větší kotouče ale brzdiče dál jednopístkový. Takže ty OEM nebudou vyžadovat jinej hl. brzdič. Taky jsem v parts catalogu nenašel jiný P/N pro hl. brzdič. Takže když se daj jiný kotouče,držáky brzdičů a brzdiče,tak to jde jen přehodit.
Pravda, to jsem si nevšiml, nějak blíže jsem si tu sadu neprohlížel. Takže ty evropské brzdy by na to jít měly, tak třeba to jednou "upgraduju" :-)
Když už jsme u těch brzd - zadní jsou nějak odlišné od starších aut s D44, které měly kotouče, nebo je tam nějaká změna k lepšímu? Obávám se, že se to bude asi dost lišit, ale zkrátka se raději zeptám.
Proč se tak ptám - ono mně totiž zbyl doma conversion kit od teraflexu, který je pro D35 non-c-clip a D44 - už jsem se nedostal k namontování - který v podstatě obsahuje kompletní zadní kotoučové brzdy. Sice bych ho raději prodal, ale spíš to vypadá, že mně zůstane už na věky doma, tak bych aspoň něco zužitkoval...
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 30 říj 2012, 16:05
od Tom
netušim. Ony ty converse kity jsou hlavně pro bubny a ty JK nemá...
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 25 led 2013, 15:13
od Jiras
Potřeboval bych provést s někým směnu držaku brzdiču a kotouču na jkčku mám velké brzdy model 2011 Nasvém jk mám kola 16" které mi max vyhovují proto že se nevejdou diky větším brzdam mám to rešeno podložkama jenže kola moc vyčuhují ven a v terénu dřou o blatníky občas .kotouče mají najeto 30000 puvodní destičky.Jestli by mněl někdo zájem ať se ozve .
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 25 led 2013, 15:25
od XaX
Jiras píše:Potřeboval bych provést s někým směnu držaku brzdiču a kotouču na jkčku mám velké brzdy model 2011 Nasvém jk mám kola 16" které mi max vyhovují proto že se nevejdou diky větším brzdam mám to rešeno podložkama jenže kola moc vyčuhují ven a v terénu dřou o blatníky občas .kotouče mají najeto 30000 puvodní destičky.Jestli by mněl někdo zájem ať se ozve .
Což o to, já bych i vyměnil :-) Pokud platí, co píše Harleyi, tak by to mělo být záměnné, a disky mám všechny 17", a menší nechci, takže klíďo si to "prohodím". Akurát to chce nějakou práci atd., a navíc není známo, odkud jsi, takže netuším, jak to udělat (anžto auto potřebuju na denodenní ježdění, tak delší odstávka moc nepřichází do úvahy). Ale jsem pro každou srandu, a tohle by neměl být teoreticky žádný problém.
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 25 led 2013, 19:26
od Harley
Kdyby ste se nedomluvili,tak bych se hlásil do pořadí. i já jsem schopen tu práci provést.
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 25 led 2013, 21:55
od Jiras
Moc mně těší vaš zaujem jsem z Chomutova drsny sever.Po domluvě mužu autem klidně přijet a domluvit se jak postupovat . Podle mě je to prace tak na tri hodiny max. Realizaci výměny buď na obou autech nebo přivezu dily uz demontované já auto používám také skoro denně ale nemám problém ho odstavit a díly sundat. Rád bych předem vyskoušel učinnost menších kotouču jaký je to rozdíl .
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 25 led 2013, 22:07
od XaX
Jiras píše:Moc mně těší vaš zaujem jsem z Chomutova drsny sever.Po domluvě mužu autem klidně přijet a domluvit se jak postupovat . Podle mě je to prace tak na tri hodiny max. Realizaci výměny buď na obou autech nebo přivezu dily uz demontované já auto používám také skoro denně ale nemám problém ho odstavit a díly sundat. Rád bych předem vyskoušel učinnost menších kotouču jaký je to rozdíl .
Ucinnost je znatelne mensi. Jezdim obojim, a mensi brzdy staci, auto brzdi slusne, ale ty vetsi jsou znat. Ted jsem kupoval nove desky, takze se to zlepsilo, ale rozdil to stale je. Treba se zastav, a muzem to projet a uvidis. Bydlim kousek od Rican u Prahy.
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 26 led 2013, 06:24
od Jiras
Ozvu se a doladíme až se vrátím z dovolené
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 03 úno 2013, 13:51
od Jiras
Tak jsem zpět z dovolené tak příští tyden mužeme doladit a provést výměnu těch brzd když bude záujem můj kontakt 775 654778
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 04 úno 2013, 20:50
od XaX
Ted jsem na dovolene zase ja :-)
Re: Rozdíl v brzdách 2007 vs. 2010
Napsal: 09 úno 2013, 21:31
od XaX
Jsem zpet, akorat auto je jeste stale v servisu...