poraďte s otáčkami motoru
Napsal: 27 bře 2010, 14:11
Zdarec
Tak jsem zkusil vyměnit benzín,dal jsem jinej,vypláchl trubky od čerpadla mrknul na svíčky byly pěkně bílé a jel to protáhnout.
Sledoval jsem chod motoru,kterej byl bez chyby.Po ujetí asi 15 Km a ohřátí mašiny se věc začala objevovat znova.Škubání,do otáček nejde vytočit,motor jde neklidně mě to přijde jako když nemá šťávu a to jsem si myslel na čidl co hlásí do PC teplotu.Měnil jsem ho v loni v říjnu při repasi,i to nové nemakalo pak jsem ho vzal od Moparu a vše běhalo bez chyby.Nevím jestli toto čidlo má souvislost s dávkováním paliva.
Co jsem měřil hodnoty za studena tak jsou 6Kohmu a za tepla 560 Ohmu.Což jsou úplně někde jinde když jsem ho kupoval,tam bylo za studena 13 Kohmu a za tepla 1,4 Kohmu.Potřeboval bych znát kde je pravda u těch hodnot a zda li to má souvislost s dáváním paliva.
Chlapi pokud jste toto někdo řešil,sdělte mě abych mohl zase jezdit.
Díky Pavel Ústí n.L.
Tak jsem zkusil vyměnit benzín,dal jsem jinej,vypláchl trubky od čerpadla mrknul na svíčky byly pěkně bílé a jel to protáhnout.
Sledoval jsem chod motoru,kterej byl bez chyby.Po ujetí asi 15 Km a ohřátí mašiny se věc začala objevovat znova.Škubání,do otáček nejde vytočit,motor jde neklidně mě to přijde jako když nemá šťávu a to jsem si myslel na čidl co hlásí do PC teplotu.Měnil jsem ho v loni v říjnu při repasi,i to nové nemakalo pak jsem ho vzal od Moparu a vše běhalo bez chyby.Nevím jestli toto čidlo má souvislost s dávkováním paliva.
Co jsem měřil hodnoty za studena tak jsou 6Kohmu a za tepla 560 Ohmu.Což jsou úplně někde jinde když jsem ho kupoval,tam bylo za studena 13 Kohmu a za tepla 1,4 Kohmu.Potřeboval bych znát kde je pravda u těch hodnot a zda li to má souvislost s dáváním paliva.
Chlapi pokud jste toto někdo řešil,sdělte mě abych mohl zase jezdit.
Díky Pavel Ústí n.L.