Stránka 4 z 4

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 09 čer 2010, 22:43
od meett
Ano ted si to rekl presne s tím to souhlasím i já :cheche: :up:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 09 čer 2010, 23:47
od Bob Holoubek
A proto kamarádi tam jde ode mě pouze do budoucna mopar 5w-20 :up: a nic jinéhom a pokud to neuvidím v service na vlastní oči,že to tam jde tak tam auto nedám :wink:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 10 čer 2010, 05:55
od Harley
Bobe a je nutný na výměnu motoráku jezdit do servisu? Výměna u JK je tak triviální záležitost a otázka 15ti minut. Já to dělám na ulici u sebe před krámem . Zrovna dneska mě to čeká.

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 10 čer 2010, 12:28
od Bob Holoubek
To Haryk:máš recht udělám sám :wink:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 10 čer 2010, 12:53
od Michal - Semiš Breznický
Bob Holoubek píše:A proto kamarádi tam jde ode mě pouze do budoucna mopar 5w-20 :up: a nic jinéhom a pokud to neuvidím v service na vlastní oči,že to tam jde tak tam auto nedám :wink:
Po tom co jsem přečet (a nebylo toho zde popsáno málo), olejům už rozumím i já :cheche:
Bobe, hlavně dej pozor, ať Mopar 5W-20 má tu správnou výkonostní třídu :exclaim:, předepsanou pro Tvého miláčka.
Ať nám to všem jezdí a nedře!!! :cheche: :cheche: :wink:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 10 čer 2010, 20:12
od Harley
To se splést nedá! :up:

Obrázek

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 10 čer 2010, 23:58
od cihlík
jedine co me stve na tom Moparu je jeho cena :rolleyes: ..proto ho tam neliju :confused: ...radeji tam kopnu nejaky evropsky, Harleyi za kolik ho kupujes v Praze?....bohuzel dealeri u nas nehorazne vyuzivaji postaveni na trhu a Mopar oleje a obecne dily jsou cenove nekde jinde nez ve statech, jeste chapu ty dily, ale naplne, to je hruza :bit: ....ja vim ze je to tak se vsim....ale stve me pristup nekterych obchodniku :frown: ....kdyz tam lijete ten Mopar zkracujete vymenne cykly na 6 000 mili jako v USA nebo jezdite podle evropskych intervalu?....bezne se totiz jezdi u nas podle servisky na vymenu na po 12 000 km, ale pri vymene u Chrysleru v OV tam lijou nejaky 5W30 a koukal jsem ze Mopar to nejspis nebyl, ikdyz kvalitativne to bude na jedno brdo....setkal jsem se i s 10W40, ale kdyz si pohlidate ty tridy, nemel by to byt problem a je to prakticky jedno...hlavne to mente jak mate, klidne i driv....toz tak :wink:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 11 čer 2010, 08:09
od Bob Holoubek
Ahoj Cihlíku:nevím jako u Vás ogaři na valašsku v servísech Vás drtí s cenama,ale právě mopar 5w-20 je jeden z nejlevnějších olejů co jsem kdy do vozů dával,až mě to zaráží po zkušenostech s kárama TDI kde jsem musel lít dle manuálu plnou syntetiku 0W-30 za cca 800kč/litr tak mě přijde mopar za směšnou cenu v DE za 10 eur nebo jsem ho ted našel u kamaráda co prodává mercedes,jeep v Plzni no a tam ho mají za cca 280kč což je dobrá cena.

Malá otázka Cihlíku ty máš ve svém JK aut.přimazávání plynu olejem nebo jedeš na,, sucho´´ :wink:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 11 čer 2010, 10:30
od Harley
Já ho kupuju v Simixu a nebo,když sem línej a zrovna něco obědnávám,tak od www.mopardily.cz (tam ale není a místo něj je Penzoil-mě osobně by nevadil ,pokud má všechny specifikace) .
Předevčírem jsem ho kupoval v Simixu a běžná cena u nich je 278,-Kč s Dph. Já tam mám slevy a tak ho má za těch deset éček,jako Bob. Ta cena mi nepříjde nika vysoká ,když je do tří kil.

Měním po 5tis.Km . Podle manuálu perioda B jelikož splňuju nejedno kritérium

Day or night temperatures are below 32°F (0°C)
Stop and go driving
Excessive engine idling
Driving in dusty conditions
Short trips of less than 10 miles (16.2 km)
More than 50% of your driving is at sustained high speeds during hot weather, above 90°F (32°C)
Trailer towing
Taxi, police, or delivery service (commercial service)
Off-road or desert driving
If equipped for and operated with E-85 (ethanol) fuel.

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 11 čer 2010, 12:09
od cihlík
Bobe ani ti nevím, ale když jsem se jich při instalaci ptal, jestli nemám občas jezdit na benzín, aby se to promázlo, tak mi řekli že ne, že to u dnešních systémů není nutné....ale jak tak zběžně koukám co mám uvnitř, tak si myslím že tam nějaké speciální přimazávání ani nemám :rolleyes:......


Harleyi tak to menis dobre :up: ...podle te tabulky taky splnuji 1, 2 kriteria, ale podle servisaku v Jeepu Ostrave na Rudne, kdyz jsem se jich na to osobne ptal, ze pry staci s tim olejem fakt co 12 000 km a ten interval polovicni jeste nikomu co tam jezdi s wranikem nedelali a zatim vsechno bylo v poradku....no tak jim verim :rolleyes: ...pravda je, ze zase tak extremni tereny nejezdim a olej obcas kontroluju jak vypada sam :wink: ....

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 23 čer 2010, 21:42
od Bob Holoubek
Kamarádi,kolegové tak už jsem opět veselej a pojízdnej mé Jk je v dobré kondici motor si tiše přede a já jsem se dnes po dlouhé době kochal na cestě z Olomouce do Prahy.

Tímto chci veřejně poděkovat Petrovi Koudelkovi z jeep service v Olomouci,za velkou pomoc při mé anabázi s motorem,poškozeným špatně nainstalovaným přimazáváním oleje při provozu na Lpg.

Petře ještě jednou velké díky :up: :up: :up:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 23 čer 2010, 21:53
od Harley
Blahopřeji Bobe a teď už jen jezdit bez dalších poruch. :up:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 23 čer 2010, 22:24
od Henry
Bobe, tak to je super .... ať ti to jezdí, už se těším na Berounku :up:
Doufám, že se dostane teď řada na moje TJ :cry:

Mimochodem, budeš nějak řešit to přimazávání do plynu, respektive jeho špatné seřízení a následné poruchy u autorů?

tožtak

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 23 čer 2010, 22:42
od Bob Holoubek
To Henry + Harley:kluci díky,fakt jsem měl dnes dobrej den i když začal pro mě děsivě a to,že jsem jel po 22 letech znovu vlakem, od Janky z Půchova do Olomouce vlakem,stresem jsem nespal celou noc ,lístky,perón,včas vystoupit,nepřejet stanici apod zkráceně ty fígle na co si dát pozor při cestě vlakem :cheche: ,vše jsem zvládnul a za 2 hod vystoupil na stanici Olomouc kde mě čekal náš dvorní mechanik |Mr.Koudelka v mém fešáku :wink:

Henry dostanu raport od Petra co bylo příčinou poruchy včetně zapečených kroužků,ale pochybuju,že u plynařů pochodím,mimochodem včera jsem mluvil s p.Kolářem z jeep service ve Vinoři,říkal jsem můj problém,že sháním katy a on mě řekl,že dělá také zánovní JK na plyn a to samé přimazávání zničilo nový motor montáž lpg také v Praze. :down:

Petr přimazávání natvrdo odpojil zadělal díru uzavřel hadici a fertig :cheche: Rozhodl jsem se,že to přimazávání tam již dávat nebudu,bylo příčinou zapečení kroužku a bohužel zničení komplet katalisatorů,což je pěkná raketa,na základě této zkušenosti jsem to odpojil i u mé pracovní omegy 3.2V6 :cry:

Henry přeju ti aby jsi měl taky brzo tvého mazlíka fit :up:

Re: Smutnej pan Bob a jeho rozebraný motor v servisu u Koude

Napsal: 25 čer 2010, 14:48
od cihlík
Zdar chlapi, včera na kontrole LPG jsem se ptal jak je to s tím přimazáváním....říkali mi, že do amerik se standardně nemontuje, že je tam zbytečné vyhazování peněz...montuje se především do jakonských aut - Nissany, Subaru a potom taky do korejskych aut - Hyundai apod. ....Jeep, Chrysler, Dodge to nevyžadují, resp. jejich motory nejsou choulostivé na suchý plyn...je to prý nějak dané konstrukcí motoru - resp. kroužků a jejich otáčení během chodu....nejsem strojař a už vůbec ne automechanik, tak se do detailů nechci zbytečně pouštět :wink: ....jinak jak jsem zjistil a na co se mě Radek v Prostějově ptal, tak i nové systémy SGi jdou v případě nouze startovat přímo na plyn místo benzínu, ale životnost je prý omezená jen tak asi na 10 studených startů...takže fakt v případě nouze a lépe když je motor ještě teplý....to kdybych věděl, jak jsem uvíznul na Velikonoce :lol: ......stačí při startování přidržet tlačítko na přepínači, ale to už asi všichni víte, jen jste mi to neřekli :cry: :bit: :cheche: