1. Asi si nikdy nejel v předchůdcích JK,pak bys nemohl říct,že je tam hluk

Já přesedl do Jk s Grand Cherokee a až do 140-50 jsem nevěděl,že tolik jedu,.Absolutní ticho S TJ se to nedá srovant,tam od osmdesáti sem vypínal rádio,jelikož nebylo slyšet. Přestal jsem mluvit i se spolujezdcem. . Po nandání hard topu,po dvou rokách se softem,jsem nepoznal rozdíl. Nemáš to blbě nasazený?
2. Jo nestlumí ale né během jízdy ale třeba když stojíš na křižovatce a slyšíš lidi na chodníku,tak kolikrát máš pocit,že ti někdo přistoupil,JK je nezkutečně tichý uvnitř a na úrovni ZJ Granda.Je tichý i bez střechy,že i přes stovku se můžeš normálně bavit s posádkou a ani tam moc netáhne.Pokud jsou zavřený okna.
3.Tepelně je lepší softop než hard top . Projel sem s ním dvě zimy a auto bylo s ním rychlejc vytopený a dýl drželo teplo. V létě ten hadr není tak rozpálenej jako laminát.
4. Viz bod 2.
5.Jo to souhlas,je to tak paráda! Střecha jde sundat snadno a nanadání v jednom je u Unltd.trošku o cviku ale dá se to. Já sundání včetně oken měl tak do minuty.Nandání včetně oken tak asi 4-5min.
Sklápění čelního skla je kravina a uniká mi smysl.Měly to už udělat fixní. Tohle pro mě zkončilo u CJ když dostaly ochranej rám. Se sklopeným sklem a rámem je auto ošklivý.Naopak u Willyse či prvních CJ to bylo parádní,jak auto bylo placatý. Ještě jakš-takž u Jeepů se šikmým zadním rámem ale ten obloukovej je vcelku ohyzdnej ,beru ale má svý opodstanění. Navíc je to složitá procedůra a mraky zebírání.Viz Cihlík.
Bez dveří je to ale super! Já zrcátka řešil nasazením motocyklovejch do pantů od dveří. Pak jsem si koupil zrcátka c CJ a taky je přišrouboval do pantů.Rychlý a laciný a nemusíš na tu chvíly vymejšlet relokace. Zrcátka s CJ,pár černejch,stál asi 1000Kč v Crownu.
Okna jsou měkký a náchylný na poškrábání,byť jen leží na sobě.Taky doporučuju futrál na ně.