Stránka 2 z 3

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 17 led 2011, 17:04
od Ondřej
Pokud máš origo převody tak 2.5 má 4.11 to je pohoda
spíš zkontroluj komplet podtlaky já měl yj 2,5 1990 a podtlaky tam zlobí já je kompletně vyměnil
dal jsem všechny trubičky nové a použil jsem plastové trubičky na vzduchové brzdy u nákladních automobilů cena cca 20-35 Kč za metr. U Vás tak 50 centů.
Pokusím se to ještě zkonzultovat s Wranglerovým GURU ,ale takhle od boku bych střelil na podtlak do MAP senzoru,popř. MAP senzor sám.
Jo a koukni na svíčky protože 2,5 jezdí slušně jenom na Championky :nototo:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 17 led 2011, 17:44
od lord
Podla dekodera Vinka tam mam mat pneu 205/75R15.

Podtlaky? viem ze sa nastavuju pri karburatorovich motoroch no tento je s jednobodovim vstrekovanim teda PC. Ci su aj pri tomto?

Sviecky mam origo odporucane od vyrobcu kupil som set od Crownu na vymenu a tam boli Champion Copper plus 412 RC12LYC


Ak je MAP po anglicky skratka na MASS AIR FLOW SENSOR tak moje auto to nema.
Pomaham si zo strankou: http://www1.autozone.com/autozone/repai ... id=3296998

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 17 led 2011, 20:05
od Harley
No to moc v pohodě není když ten samej převod má třeba Rubicon TJ se čtyřlitrem a na 30" tov. pneu. Ten převod je OK k originál pneu ,což jsou nějaký 27"čky ale na 31" je to málo.
Takovejhle malej motor tak velký kola bez změny převodů nemůže utáhnout.To je prostá fyzika.

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 17 led 2011, 20:58
od lord
Ako sa da zistit ake prevodi tam mam. Nech viem koho zhanat, lebo predpokladam ze to doma sam v garazi nezmeram.

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 17 led 2011, 23:48
od Harley
Je dost nepravděpodobný,že někdo před Tebou do převodů zainvestoval zhruba 20 tis.Kč aby převod odpovídal větším pneu. Takže s největší jistotou tam máš buď 3,73 a nebo 4,10 .
Zodpovědně to zjistíš jen sundáním víka difu a spočítáním zubů a nebo napsaný na talířovým kole.
Bez rozebrání ale né tak přesně,spíš orientačně,to můžeš zjistit ,že si označíš ryskou kardan,zvedneš zadní kolo a otáčíš jím. Kolem uděláš jednu otáčku a na kardanu počítáš,kolik jich udělaĺ on. Jestli čtyři,máš 4,10:1 ; jestli zhruba 3 a 3/4,tak tam máš 3,73:1.

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 18 led 2011, 10:26
od Ondřej
podtlakovýma hadičkama je yj skoro prolezlej, to jsem měl na mysli, a pokud někde přisávají tak jsi v pr...
MAP senzor je uprostřed dělící přepážky nad motorem měl jsem yj 1990 jednobodový vstřik a MAP měl pokud ho nemáš tak to asi bude ten problém. Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 18 led 2011, 11:47
od Harley
MAP není snímač polohy klapky.To je tPS. MAP je snímač podtlaku v sání. Primárně řídí bohatost směsi a předstih

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 18 led 2011, 19:53
od lord
podarilo sa mi skontaktovat s majtelom ktory robyl upravy na tom Wraniku
Napisal:
Gear ratios are the factory. The front is a bridge 30 and the back of the 35. You have to watch out for the axles. Are weak in these bridges at the factory. Gear ratios are 4.11

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 19 led 2011, 12:19
od Ondřej
Harley píše:MAP není snímač polohy klapky.To je tPS. MAP je snímač podtlaku v sání. Primárně řídí bohatost směsi a předstih
vždyť to píšu pokud má TPS musí mít i MAP jinak se v tom počítač nevyzná

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 19 led 2011, 13:52
od Harley
Ondřej píše: Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice
Kdybys tam dal před slovo MAP čárku,tak pak to bude mít jinej význam a nebo jinej slovosled. :wink: :tožvitaj:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 19 led 2011, 18:54
od Ondřej
Sorry, to víš čeština :nototo:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 21 led 2011, 17:59
od lord
Neviem preco sa vy stazujete :wink:

Asi si vyberime jednoduchsiu cestu a tou je kontrola palivoveho cerpadla, mam viac indicii ze tam moze byt problem. Viete mi dat nejaky typ ako nato co najjednoduchsie?

Dik :pako:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 21 led 2011, 20:24
od Ondřej
Jo - vyndat hadičku v motoru od přívodu a změřit tlak.

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Napsal: 21 led 2011, 22:10
od lord
Ondřej píše:Jo - vyndat hadičku v motoru od přívodu a změřit tlak.

No to by sa dalo, ale doma mam iba tlakomer na kontrolu pneu a tlakomer na dofukovanie pneu cez kompresor.

Re: Motor a eletrika W 2.5 model "89

Napsal: 13 úno 2011, 16:25
od lord
Motor uz slape da sa povedat ze bez problemu. Vymenil som palivove relatka a do paliva nalial Aditivum na cistenie palivovej sustavy + vysokonapetove kable, sviecky, vymenene vsetky filtre a kvapaliny.

Otacky na +- 800 na volnobehu pri teplom motore za studena cca 600 :)