Stránka 2 z 2
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 30 zář 2013, 20:20
od elvis
Vojta píše:Tady je fotka tý mý původní mřížky:
No jo ale co ten naviják? Vždyť zakrývá půl chladiče.
Sory nevšim jsem si, že o navijáku píšeš.
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 30 zář 2013, 21:19
od elvis
bobeš píše:Na teplo je také a velice elegantní (sice dost drahé) řešeni kapota od AEV, která je odvětrána a myslím, že i v Americe za ty léta dost otestována, ikdyž na benzínech. Já ji mám první léto, a s teplem pod kapotou je to velký rozdíl, oproti izolované origo kapotě! Tam to je jak poklička nad hrncem

Taky mě překvapilo, když jsem po prvé na mém JKčku otevřel po jízdě kapotu, jak to z motoru hicuje. Nebylo by dobrý tu izolační deku odstranit?
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 30 zář 2013, 22:13
od Harley
Určitě! Krom zadržování tepla v motoráku,je i hnusná a nehygienická. Ze všech aut letěla hned ven obloukem za plot!
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 01 říj 2013, 07:49
od elvis
Harley píše:Určitě! Krom zadržování tepla v motoráku,je i hnusná a nehygienická. Ze všech aut letěla hned ven obloukem za plot!
Taky mi vadí jak vypadá a nejde umejt, takže také letí, ale ne za plot, ale do sběrného dvora.
A možná bude lépe slyšet motor.
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 01 říj 2013, 09:16
od Harley
Změnu v hluku jsem nepostřehl. 3,8čka není slyšet ani tak.To je hroznej tichošlápek.
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 01 říj 2013, 17:28
od Vojta
Mně ten filc v kapotě potrhaly kuny, tak to šlo ven už dávno. Ale na ohřívání vnitřku motoru to vliv asi moc nemá, spíš tomu připisuji ten seškvařený a oloupaný nápis Rubicon. Přeci asi ta deka nedovolí kapotě tak se rozpálit, ale o to větší vedro bude uvnitř. To, že mi naviják zakrývá půlku chladiče se zdá z fotky, ve skutečnosti to je asi třetina, možná i míň. A studenej vzduch by měl jít do motorovýho prostoru vedle a nad chladičem, protože to, co projde chladičem, se ohřeje a to nechceme. Řešení bude ta větrací kapota, ale zase tam asi bude téct voda tam, kam nemá. Ty intercoolery, co mají na kapotě násosku, s tím počítají, třeba Vitara má pod tou násoskou ležatý docela robustní hliníkový chladič vzduchu a voda tam nikde neteče do elektriky. Což u Wranglera asi poteče, nevím, kolik je pod těma mřížkama u dírkovaný kapoty drátů na ráně. U dieselu mi připadá, že těch drátů a čidel je tam nějak zbytečně moc. Co takováhle věc, to porucha.
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 01 říj 2013, 22:29
od elvis
Harley píše:Změnu v hluku jsem nepostřehl. 3,8čka není slyšet ani tak.To je hroznej tichošlápek.
Deka je venku, jel jsem to hned projet a zdá se mi, že to tichošlapání je o trochu víc slyšet.
Mřížku jsem již taky nainstaloval a to tu hustější a do té se ty kabelové příchytky nevešly,tak jsem do těch samolepicích bazmeků vlepil nýtovací matky a mřížku přišrouboval. Pokud se neosvědčí, tak tam bezproblému a rychle přišroubuju tu řidčí. Mám to nafocený tak sem ty fotky hodím.
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 02 říj 2013, 09:49
od bobeš
Na kopotě od AEV už samozřejmě není filc!
A ten originál tam ani nejde přidělat.
Hluk si myslím není větší než byl s origo kapotou!? Hluk do kabiny od motoru je hlavně odhlučněním pedálové stěny!
Při dešti za jízdy není vůbec žadný problém je to skvěle vymyšlenou airodynamikou
Za stojícího auta ten déšť stéká hlavně ke kraji té mříšky je vyboulená a ohnutá!
Samožrejmě, že něco proteče, ale i za hodně velkého deště tam netečou potoky vody!!! Ale nemyslím si že ikdyby tam nateklo více vody, že by to mohlo něco poškodit u auta, kde se počítá, že se bude občas i brodit v hlubokých brodech
Jinak to odvetrání je hned na "začátku" kapoty a odvádí hlavně teplý vzduch od chladičů
A to hoooodně pomůže celkové teplotě pod kapotou
Jak jsem psal myslím si, že to je léta vyzkoušeno v USA ve velmi náročných podmínkách, kdy na Youtube vidím jak ty auta rasují co to vydrží

Re: Mřížka chladiče
Napsal: 02 říj 2013, 10:07
od Harley
Jj,přesně. Ani kýbl vody vylitej na motor nemůže elektrice vadit. Mývám motor hadicí nebo Wapkou a žádnej problém. Všechny konektory jsou vodo,minimálně vlhkotěsný. A kdyby to problém způsobilo,vím,že je to chyba musí se odstranit
Re: Mřížka chladiče
Napsal: 07 říj 2013, 16:36
od Tom
...po letech praxe radim u ropáka v kombinaci s AEV kapotou dodatečně zaizolovat konektor váhy vzduchu. Přec jen trpí zvýšenou vlhkostí a stává se, že drátky u konektoru vyhnijou

Re: Mřížka chladiče
Napsal: 22 úno 2014, 11:35
od Myslivec ze Zlína
Nechtěl jsem znovu zakládat nové téma tak jsem to prdl sem.Vyzkoušel jsem ten DIP,tož su zvědavý jak to dlouho vydrží.Padli na to dva spreje.Fantasticky se s tím pracuje.Při nástřiku první vrstvy jsem se bál že mi ty dva spreje nebudou stačit,ale ukázalo se že mi nakonec ještě zbylo na nějaké opravy

Jasně,že jsem vyzkoušel jestli to jde sloupnout a zdá se,že líp než jsem čekal,proto jak jsem psal,su zvědavý jak dlouho to vydrží