P.S. Kde se v Cechach necha rozume vyrobit vyfuk/tlumic vyfuku na miru?
Jirka píše:Už jsem to někde psal v jiném tématu, ale tedy ještě jednou velmi stručně...:
Já na mém JK vyříznul to nesmyslné vybrání v kufru, podlahu v kufru srovnal, vyztužil dvěma pásovinama do kterých je nádrž odspodu ukotvena.
Vyhodil velkej tlumič výfuku vzadu, dal dva malé tlumiče výfuku, resp. rezonátory - jeden pod řidiče, standartní koupenej výrobek, druhej dozadu na místo původního tlumiče.
Nádrž je 50 litrů, je v podstatě na místě originál tlumiče výfuku, je přidělaná jednak do té nové podlahy, kde byly zároveň vloženy ty dvě pásoviny, do kterých je teď právě nádrž ukotvena. Pro jistotu je ještě ukotvena do pevnostního nárazníku, což je víceméně zbytečné. Nový, menší tlumič výfuku vzadu je vyroben přímo na míru aby se vešel mezi nádrž a nápravu, nedrbal např. do stabíku, tlumičů apod.
Nájezdový úhel nezměněn, ba naopak. Nádrží nelze drbnout o zem, jedině úmylsně najet na šutr pozadu....
Prorazit ale plynovou nádrž je v podstatě nemožné na rozdíl od benzinové. Celý systém LPG je bezpečnější než benzinový.
Byl to sice dost zásah do auta, ale jelikož já měl budku stejně sundanou kvůli barvě, dělal jsem vše najednou.....