JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Harley »

Tak po tom,jak sem se nabažil ježděním s TJ ,jsem se ujistil,že potřebuju dál nutně jezdit ve Wrangleru. Zhejčkanej s Cherokee a potom s Grand Cherokee,ještě ve vostrý verzi LX 5,9L ,jsem ale potřeboval auto,do kterýho se pohodlně vejdu a naložím vždy vše,co potřebuju.Naštěstí se před dvěma lety objevil Unlimited,se čtyřma dveřma a bylo rozhodnuto.Před pár dny jsem prodal jak TJ,tak ZJ a začal intenzivně schánět JK UnLtd.Sice jsem ve světových i domácích inzerátech ležel už několik měsíců ale jen sondoval.Bohužel,kurz dolaru se zvedl s 15 na dvacku a to přestal bejt dovoz s USA zajímavej.Na Rubicon jsem mohl zapomenout se svým rozpočtem hned a v úvahu připadl buď X nebo Sahara. Každopádně podmínka byl automat a benzín ale v případě výhodný koupě,bych zkousnul a prvně zkusil nafťák.
No,v EU vycházely tyhle auta o něco líp,něž s USA a o anabázi s dovozem a přihlášením,nemluvě.Bohužel,Wrangler je jedno s mála aut,kterýmu moc nepadá cena a auta do těch dvou let stáří stojí i ve státech skoro stejně jako nový. S USA se tohle auto vyplatí,při současným kurzu,jen funglovka.Rozdíl o proti EU funglovce je markantní.
Bohužel,evropa má většinou diesely a manuály.Nejblbější kombinace.Nic naplat,já JK chtěl a byl jsem ochoten vzít Sporta v základu a naftě.Ale s automatu bych neustoupil.
Před třema tejdnama sem narazil na jeden benzínovej UnLtd.,US dovoz do Německa a ještě ktomu v mý favorit barvě,"Jeep Rescue Green". Navíc byl nejlevnější s celý EU v inzerátech a vešel se do mý peněženky.
Minulej tejden jsem vyrazil do Berlína na obhlídku.No,prvně jsem zažil,že auto bylo ve zkutečnosti lepší,než na fotkách v inzerátu! Voňavka nezkutečná,bez jedinýho kazu a závady(doufám :lol: ). Bylo v bazaru,Německým ne u turků(!), a oni se zabejvaj dovozem aut a moto s USA.Auto na německejch notách ale ještě v DE nejetý.Ač asi jezdilo na Floridě hodně,když za dva roky najelo 60tis.Km ale na něm ani v něm to není vidět.
Udělal jsem předběžnou smlouvu a po návratu a ověření všech dokladů co mi dali,jsem auto zazálohoval.
Včera jsem pro něj zajel.Dostal jsem převozní značky a pojistku ,u auta vyměnili náplně a vyrazil nach Prag!.
Auto mi hned padlo do ruky .řízení je přesný a přijemě tuhý. Přes město jsem nejel víc jak osmdesát ale furt mě překvapovalo to ticho pod soft topem,na který jsem u TJ nebyl zvyklej. Za mnou jel kamarád,s mým bejvalým Grandem a já slyšel jeho ale sebe ne!. :lol:
Vyjeli sme na dálnici a já stále zrychoval a vůbec si neuvědomil,že jedu přes stodvacet.U TJ byl "omezovač" v osmdesáti :lol: a pak to už byl jen větší fukavec a rambajz od střechy.
Tady to začíná tak od 140 ,od 120 když fouká protivítr. Nicméně,jen o něco silnější šumění od čelního skla,,vzadu nic! Takhle jsem si představoval jízdu s hard topem. Auto se díky velkýmu rozvoru vodí velice pěkně a je pohodlnější než Grand Cheroke,to zodpovědně říkám! Podvozek je příjemě tuhej ale né tvrdej. Nikde nic neklepe ani nevrže.
Takže chápu,proč někteří zde říkají,že Unlimited není Wrangler :lol: . Ano,je to pravda,tohle auto nemá ani ň společnýho s krátkým Wranglerem. Je to normálně teréní limuzína,která by strčila do kapsy leckterý SUV.
Takže to do jízdních vlastností,ke kterým nemám ani trocha připomínky. :up:
Motoru jsem se trochu bál.Jednak jsem byl zvyklej na 300+Hp V8 šestilitr a druhak,205 Hp a asi 330Nm nejsou zrovna ohromující čísla na tak těžký,velký a neaerodynamický auto.A vím,jak čtyřlitr funěl v mým bejvalým TJ.
Opět ale překvapení! Motor je velice pružnej a při rozjezdu působí jako diesel když mu zabírá turbo. Narozdíl od Td ale ve výkonu pokračuje dál. Takže do stovky to stále krásně a plynule akceleruje a se silným pocitem tahu.nad to kilo už to takový není ale těch cestovních 120Km/h dosáhne rychle a dobře je udržuje. S manuálem by to musel bejt celkem ďáblík. Na tak malej obsah mi to přijde jako velice zdařilý a to proměný časování dělá hodně.Zápor má.Neslyším ho! Při prvních startech jsem se musel ujitit otčkoměrem,že sem nastartoval! A to myslím vážně!
Čtyřkvaltovej automat s OD je s tímhle motorem velice dobře synchroní a lepší,než ten samej se čtyřlitrem,co sem měl v Sahaře.
Takže v podstatě samý klady a a musím se hodně snažit,najít zápory. Rozhodně se musím zvykat na poměrně velký auto,u kterýho není vidět na rohy a blbě se mi s malejch oken,slíd soft topu a velkejch mrtvejch úhlů,blbě parkuje. Asi bude dýl trvat než zaparkuju do mezery velký jako samo auto.Na to SUV od Jeepa byly excelentní a měly,řekl bych,větší rejd a menší převisy. Ale je to určitě o zvyk.Každopádně je to auto uvnitř veliký s velkým kufrem. To se mi líbí. :up:

Teď mě čeká přihlášení tady,pak předělám EU světla zase na US,půjdou dolů fólie s předních dveří,lift do 2" a nějaký,tomu úměrný pneu,rozhodně A/T. Disky pochopitelně do černý,stříbrný já nemůžu.

Tak trochu k autu. je to Unlimited X ve výbavě "S" .takže hodně příplatkovýho.. je to model 07 ,fyzicky vyroben na podzim 06. Motor 3,8V6 s automatem.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jeep Wrangler Unlimited X

Nový příspěvek od Tom »

hezky jsi to popsal Harley :exclaim: jede to prostě samo, po dlouhý době mam auto co to valí 140 a nevim o tom :wink: . Mam ho půl roku, nakrouceno 20.t.km a stále jsem spokojen. Pouze dvě věci proti - ozývá se klepavý zvuk v místě středových sloupků (to dělaj zámky dveří a bezplatně je měněj na záruku) a to horší - má blbě vyřešený sání motoru. Saje štěrbinou mezi kapotou a blatníkem. Když se tato mezera zmenší, motor trpí nedostatkem vzduchu. Pokud se na kapotu dostane větší množství vody (jako kdyby se vylil kýbl vody na kapotu) a ta pak stéká přez tuto štěrbinu, motor jí nasaje do filtrboxu...

kdybys měl Harley zájem o zvedací sadu od Terraflexu (kompletní sada 2" podložky, dorazy, nástavce tlumičů, tyčky stabilizátorů...) mam je skladem.

tož tak
Tom
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.6 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od cihlík »

já si dovezl z USA JK 3.8 manuál, ale kraťase. Podle mých dosavadních zkušeností - cca 3 500 km, autíko jede slušně po dálnici do 120 km/hod, dá se na tempomatu nastavit rychlost na 130, ale ta je na cestě Praha - Bělotín jen těžko bez vyjímky udržitelná. Musím přiznat, že je wranglík na šestku líný do kopce a tak mi i na dálnici klesá rychlost na 123 - 125 při každém táhlém stoupání. 140 si myslím se s Wranglerem jet dlouhodobě nedá, jednat to nedává motor a při každém stoupání, ikdyž mám nohu na podlaze, rychlost padá....a za druhé hluk se softopem je dost značný :rolleyes:....dá se to rádiem přeřvat, ale telefonovat, nebo bavit se spolucestujícím se tedy nedá :lol:....chtěl bych se tedy zeptat všech zasvěcených, pokud nasadím na JK hardtop, projeví se to nějak významně na úrovni hluku uvnitř kabiny?....jinak gratuluju k novému JK :up: a těším se, že se někdy, někde potkáme :cool: ....Marek
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od cihlík »

teď mě tak napadá, když koukám na ta fota, že ten můj wraník je možná hlučnější i kvůli pneu, ikdyž softtop možná dělá větší rámus, nebo se pletu?....dokáže "civilnější" obutí nějak celkově ovlivnit hlučnost uvnitř wraníka na dálnici ikdyž má softtop? Máte s tím někdo zkušenosti?...díky Marek :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Harley »

Já zatím na všech svejch autech měl BFG A/T KO a jsou absolutně tichý,na úrovni těch pseudo A/T co jsou s fabriky.
S Hard topem jsem nikdy nejel atak nemůžu soudit ale co říkají jiní,tak hard je tíšší než soft asi o dalších dvacet Km/h.

Tady u Unlimited jsem maximálně překvapenej,jak je to v autě tichý.To ani v Grandu nebylo.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Harley »

cihlík píše:tož ták, to je jiná....teď už to štymuje :wink: ...ty dvě deci co tam mám navíc mi najprv zamotaly palicu :eek: :lol:

teď mě tak napadá, když koukám na ta fota, že ten můj wraník je možná hlučnější i kvůli pneu, ikdyž softtop možná dělá větší rámus, nebo se pletu?....dokáže "civilnější" obutí nějak celkově ovlivnit hlučnost uvnitř wraníka na dálnici ikdyž má softtop? Máte s tím někdo zkušenosti?...díky Marek :wink:
Mám teď osobní zkušenost s M/T na JK. Jsou to moje první M/T,vždy jsem měl A/T ale nebylo na výběr,tak jsem musel do těhle. No,nelituju.Recenze i názory na tuhle značku pneu a typ přesně sedí.je to opravdu jedna s nejtišších M/T pneu na trhu. Ač jezdím jen se softopem a jen silnici,tak pneu jsou jen o trošku hlučnější než původní tov. pneu.Jo,slyším je ale není to protivnej a rušivej hluk ,prostě jen o nich vím,když je slyšet chci. U hard topu by zanikly úplně.
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od cihlík »

meett píše:Harley, tak gratuluju k ježíškovi, jedním slovem krasavec.

Cihlíku - hluk je v hardtopu rozhodně menší, ale dyž se to dožene pořádným obutím, tak se v pohodě dostaneš na hluk větší než v softopu :cheche: :cheche:
a ta rychlost plyn je holt plyn . Jinak myslím že o jednom lacinym hardtopu vím - zetra to obvolám a dám ti vědět :up:
Ahoj Meette rozdíl mezi plynem a benzínem nějak nepociťuju.....jak jsem psal o té rychlosti na té dálnici, tak to bylo tehdy když jsem si vezl auto z homologace v Praze. LPG jsem do wraníka namontoval až později, tady u nás. S tím hardtopem bys mě potěšil, sháněl jsem spíš nahradní "tinted windows" do mého softopu, bo je to levnější. Hardtop na JK vyjde na kupu peněz :frown: a těch nemám momentálně nazbyt, ale kdyby byla zajímavá cena, tak bych o tom uvažoval :cool: ...doufám jen, že to není ten z toho zmuchlaného autobusa :lol: "zpracovaný" do rozměrů klasického JK kraťase :lol:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Harley »

Tak nazvedáno!
2,5" BB kit od Tearaflex.V BB kitech je tenhle na JK nejpoužívanější asi i proto,že obsahuje skoro vše nutný.Tj.podložky, nastavení tlumičů,delší táhla stabíku,dorazy,nastavení držáku panhardky a prodloužený dorazy. Ač bych radši šel do RE kitu,tak ten bohužel v BB sérii nenabízí takový lahůdky jako v jejich vyšších sadách.
Montáž proběhla u Huskyho v dílně s mojí asistencí a za to mu vřele děkuji.Jeho služby jsem už využil podruhý a opět velice spokojen.
Montáž kitu je vcelku rutiní práce ale trochu nás potrápily táhla zadního stabíku. Původní zadní se dávají na předek(jelikož jsou delší) a na zadek příjdou nový ze sady. Ty se mají namontovat dle návodu na držáky a stabík od zadu,dál od kola.Nicméně takhle tam nešly dát,tak sme je daly s venku.To však způsobilo škrtání při pohybu nápravy do stran o lem disku resp o závaží. Mám origo disky a tak jsou moc blízko táhlům. Podložky pod ně ještě nedorazily a tak sme museli hlavy šroubů maximálně obrousit.Bohužel pohyb nápravy do stran je velikej a tak to na pravý straně závaží utrhlo.Pak to škrtalo jen velice málo.Nicméně,než budou podložky pod disky,tak jsem táhla sundal a jezdím bez zadního satbíku.Možná to dopadne tak,že ho sundám celej.Nějak horší to bez něj v zadu není.
Auto prokouklo a ať je to jen 6,5cm liftu(jen ve předu,(Pro zadek jsem podložku nechal snížit o 2cm abych trochu dal auto do vodorovna) tak se do auta hned hůř nastupuje a s celkovou výškou asi 195cm už jen tak do podzemních garáží nevjedu. Ale řídí se to dobře,nijak zvlášť se to negativně na jízdu neprojevilo,spíš je příjemnej vysokej výhled.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Standa
hodně velkej kecal
Příspěvky: 837
Registrován: 15 pro 2006, 16:24
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Standa »

Pěkný, moc pěkný :up:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X, 3.8 benzín, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Tom »

zkrátka autobus, jak má být :exclaim: a to máte ještě podložky pod kola, nášlapy.... :cheche: :cheche: zkrátka je to stále ten dobrej Wrangler - jak jednou začneš, tak nikdy nevíš kdy zkončit :up:
pallmexman

Re: JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

Nový příspěvek od pallmexman »

Tak Vás zdravím a musím se taky v krátkosti zmínit o svém "novém" 07 JK Unlimited v základní výbavě X s motorem 3,8L v automatu v US verzi s hard-topem (přesně všechno co jsem chtěl). Poté co jsem z rodinných důvodů musel prodat TJ, jsem šel do Číra KJ jelikož na nové JK jsem neměl. Ale teď se můj sen splnil. Jak se ostatní zmiňují byl jsem neskutečně překvapený tichostí motoru, to jsem ještě u žádného svého auta nezažil !!! Šepot květin! Jízdní vlastnosti po silnicích také na Wranglera parádní. No a to místo v zavazadlovém prostoru naprosto dostačující. :question: Ale zarazila mě jedna věc a to že při jemném sešlápnutí plynového pedálu mě připadá, že motor jakoby drhne a je trochu cejtit jak brní auto, ale jakmile se plyn sešlápne víc a otáčky se zvýší vše zmizí. A dělá to také když zastavím na světlech. Nevím jestli jsem to dobře popsal, ale spíš to bude chtít aby se tím někdo zkušený svezl. Když jsem ho před koupí projížděl tak jsem si toho nevšiml (byl jsem v tranzu :lol: ). Tak snad to nebude nic vážného. No jinak super auto - pro mě jednoznačne nejlepší a nejhezčí na světě!
No a jinak se těším na sraz do Plzně!
Uživatelský avatar
Standa
hodně velkej kecal
Příspěvky: 837
Registrován: 15 pro 2006, 16:24
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Standa »

Jakube, na sraz jsem tě již přihlásil, ostatní info ohledně platby příspěvků atd. máš v soukromé poště.
Těším se také opět na viděnou, je to takový návrat zraceného syna.. :lol: :up:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

Nový příspěvek od Harley »

Vítej!
Nemáš něco volnýho na výfuku? Já měl povolený obě strany výfuku hned u svodů a potom mi tam drnčel při určitejch otáčkách tepelnej štít co jde napříč od pravý strany.
pallmexman

Re: JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

Nový příspěvek od pallmexman »

Hmm. Díky Harley. Kouknu na to.

Jo a jinak jsem koukal na nabídku Jeep Praha a mají tam dva kousky JK Unlimited v zajímavé kamufláži :up: s plošinou na střeše a schůdkama a když je koupíš oba tak je cena 1.750.000,-Kč. :lol:

Obrázek
pallmexman

Re: JK Unlimited X 3.8, automat - první dojmy

Nový příspěvek od pallmexman »

A ještě zezadu....
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů