Předělání JK 2WD na 4WD
Napsal: 21 lis 2008, 00:45
Mám takovej dotázek,jestli ste se s tím někdo nesetkal.Nemyslím tady v Čechách ale ve světě,jestli se o tom někde nepsalo a pod.
Všimnul jsem si v inzerátech v USA,že je tam hodně Unlimited JK jen jako zadokolky.Sice to nejsou Rubicony,to by bylo už dost zvrácený :lol: ale modely X nebo Sahara. Tyhle auta jsou v inzerátech značně levnější než jejich čtyřkolový varianty.Možná by stálo za úvahu se tím zabejvat. Vyměnit přední nápravu a přídavnou převodovku naprvní pohled není nic těžkýho ale prošel jsem si tohle jen u XJ a nebo ZJ. Tady u JK znám podvozek jen tak zhruba a tak nevím,jestli tam není nějakej špek,kterej by tomu bránil. Náprava se dá lehce koupit v USA a rovnou Rubiconí D44 ze špérou a přídavku bych spíš řešil nějakým Selec Tracem s Cherokee aby to mělo i silniční čtyřkolku.
Ten rozdíl v ceně je opravdu značnej a až takovej,že pokud by se jednalo o nápravu,kardan a přídavku,tak by stále cena auta nedosáhla na cenu origo čyřkolky.
Takže kdyby ste k tomu někdo něco měl,dejte vědět.
Všimnul jsem si v inzerátech v USA,že je tam hodně Unlimited JK jen jako zadokolky.Sice to nejsou Rubicony,to by bylo už dost zvrácený :lol: ale modely X nebo Sahara. Tyhle auta jsou v inzerátech značně levnější než jejich čtyřkolový varianty.Možná by stálo za úvahu se tím zabejvat. Vyměnit přední nápravu a přídavnou převodovku naprvní pohled není nic těžkýho ale prošel jsem si tohle jen u XJ a nebo ZJ. Tady u JK znám podvozek jen tak zhruba a tak nevím,jestli tam není nějakej špek,kterej by tomu bránil. Náprava se dá lehce koupit v USA a rovnou Rubiconí D44 ze špérou a přídavku bych spíš řešil nějakým Selec Tracem s Cherokee aby to mělo i silniční čtyřkolku.
Ten rozdíl v ceně je opravdu značnej a až takovej,že pokud by se jednalo o nápravu,kardan a přídavku,tak by stále cena auta nedosáhla na cenu origo čyřkolky.
Takže kdyby ste k tomu někdo něco měl,dejte vědět.