Soft top x hard top

... pište sem dotazy, které svým zaměřením nehodí do vedlejších témat nebo jsou společné pro všechny modely

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Marek Cihlář

Soft top x hard top

Nový příspěvek od Marek Cihlář »

Zdravím všechny Jeepaře :wink: Mám dva dotazy, které Vám určitě napoví že jsem naprostý laik :rolleyes: ...tak se za ně předem omlouvám. Chtěl bych se zeptat, zda-li je možné bez nějakých velkých zásahů a úprav namontovat hard top na wranglera se soft topem a obráceně, nebo zda je to konstrukčně nemožné a jedná se o zcela odlišné verze. Druhá otázka je, na kolik cca přijde samotný hardtop? Díky moc za pomoc :wink: :up:
Uživatelský avatar
Čejka Jiří
hodně velkej kecal
Příspěvky: 137
Registrován: 06 úno 2007, 09:48
Bydliště: Brodce
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Čejka Jiří »

Marku bohužel to nejde jak píše Robin protože jak soft tak hard top vlastně leží na bokách karosérie tudíž obé se tam nevejde.Hard top je dobrá věc ale nelámal bych to přez koleno protože dost z nás jezdí v létě v zimě s ,,měkotou".Někteří dokonce hard topy berou taranem a silikon je jim větším přítelem než Pamele Anderson :cheche: :cheche:
Uživatelský avatar
meett
hodně velkej kecal
Příspěvky: 501
Registrován: 12 led 2007, 20:13
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od meett »