Rám čelního okna - výměna

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů YJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Fox

Rám čelního okna - výměna

Nový příspěvek od Fox »

Tak nám začalo jaro a i já se pustil do nutných oprav. A jelikož se blíží Plzeň, nevybral jsem si nic menšího než rám čelního skla.Hrál jsem si s tím 14 dní a takhle to vypadalo:

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Jiří jednu chvíli už jsem si říkal To už nikdy, nikdo nemůže dát dohromady :cheche:
Uživatelský avatar
Michal - Semiš Breznický
vydra
Příspěvky: 463
Registrován: 19 úno 2007, 10:13
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Michal - Semiš Breznický »

:up:
Hrál sis teda pěkně, Foxi.
P.S. To kladivo je na demontáž čelního skla...?? :lol:
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Jirka »

No, tak přesně takhle to bylo děláno v roce 2002. Takže pro ostatní co se jen smějou - takhle vypadají ty vaše auta všechny :confused:
A to jsem to ještě pro jistotu celé posadil do silikonu! A stejně - 6 let a vše opět rezavé......Je to prostě Jeep.....Jinak Foxi, doufám že oceníš, žes tam určitě ještě našel mé staré popisky na kabelech, abych to dal z tohoto stavu dohromady já :up:

Jo jo Robine, však ty taky začneš brzo s rozebíráním :cheche: Dosud jsi povyměňoval všechno na co jednoduše dosáhneš, ale za chvilku ti začne na nohy vytejkat voda, pak začne bejt trošku rezavá.....atd atd...... :cheche:
Uživatelský avatar
Petr Krátký
Tiskový mluvčí RS
Příspěvky: 390
Registrován: 06 zář 2007, 11:35
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Petr Krátký »

Myslíš,že ten silikon je dobře? Před třemi lety jsem ze stejné lokality pod rámem předního okna vyškrabal silikon se rzí,který tam přede mnou někdo aplikoval,ošetřil jsem rezavý ,ale neprohnilý plech odrezovačem a vrstvou vosku/Resistin ML/.Při kontrole po třech letech jsem našel dobře držící vosk,rzi nepřibylo.Myslím si,že silikon,jakmile se kdekoliv odchlípne od podkladu,umožní vniknutí vody a je průser.
Fox

Nový příspěvek od Fox »

Já to položil do karosářskýho tmelu, je pružnej a není tak agresivní jako silikon :up:
Jinak Jiříku popisky jsem nenašel a co nebylo třeba jsem radši ani neodpojoval. I tak po složení nešla komplet celá palubka tak jsem ji rozdělal zase složil a už to šlo. Jak se mi to povedlo se neptej.Nevim :eek:
Uživatelský avatar
Čejka Jiří
hodně velkej kecal
Příspěvky: 137
Registrován: 06 úno 2007, 09:48
Bydliště: Brodce
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Čejka Jiří »

Myslím že silikon obecně není až takový trhák na podobná bebíčka.
Praxe s různými starými střepy napovídá že klasické ,,medvědí hovno"
(které je na rozdíl od silikonu neutrální) na utěsnění to nejlepší.Resistin ML a Resistin Car je v kombinaci s jakoukoliv mastnotou (naředěná vazelína,olej)
to nej co ještě nikdy nikdo nepřekonal (teda krom pozinkování)Sice je fakt že to vypadá hnusně když z auta pořád tečou mastné sračky ale to po čase přestane.Viděl jsem jednou Spartaka u kterého pán praktikoval to že pravidelně 3x do roka celej spodek nastříkal transformátorovým olejem a mazal na polní prašnou cestu.Po 30 letech a oškrábání asi 2 cm mastné vrstvy se objevil stříbrný plech a veškerá koroze žádná na celém spodku.To se ale nehodí na to co jsi Foxi dělal takže - medvědí hovno Resistin olej a je po starostech.Olej nesmí být vyjetý protože obsahuje síru a podobné sračky.Nejlépe trafo nebo hydraulika protože krásně vzlínají a vlezou všude.
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Nový příspěvek od Jirka »

Čejka Jiří píše:Myslím že silikon obecně není až takový trhák na podobná bebíčka.
Jasně, silikon taky nemám rád - nesnáší UV záření a tím degraduje. Ale tam kde se k němu nedostane sluníčko bývá v pohodě. Amy jsme nemluvili o spodku auta ale o místě mezi rámu okna a rámu auta - v tom místě je normálně těsnící guma - taková tlustější pěnovka. Jenže přes ní taky třeba lezou kabely ke stěračům, hlavy šroubků, protož je mezi to u YJ vložena plastová palubka a tak podobně....A tohle ta pěnovka až tak dobře neutěsní, proto většinou tudy do auta pod rámem okna teče. Tak jsem tu gumu posadil do silikonu - tj. silikon přišel i pod ní i na ní tak, aby v podstatě vyrovnal ty netěsnosti od těch kabelů šroubků apod. V tomto místě je silikon zcela schovanej a UV záření k němu nemůže. Přesto to odchází..... :frown:

Tady je problém v konstrukci - už ta pěnovka že má vnější "praporek" otočenej nahoru a voda nemůže řádně odtékat, je problém....
Fox

Nový příspěvek od Fox »

Já na tu kastli pod rám přidal ještě jeden pás gumy a clý s palubkou to položil do karosářskýho tmelu, tak abych k tomu nemusel lepit i rám.Teď jsem pár dní jzdil bez předku a tak nějak bych nerad přišel o tu možnost ho sklápět :lol: Je to vážně luxus a to je teprve duben, co v takovým červenci :up: :cool:
Odpovědět

Zpět na „Wrangler YJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů