Koupě Wranglera - poraďte prosím
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
1. Nikdy nebrat 2,4 s pětikvaltem :exclaim:
2. Neplést sporťák s cihlou, Wraník je sice bez střechy na malejch kolech pěkně hbitej, ale není to sporťák. Podvozek nestíhá a naladění motoru je každopádně na krouťák a ne na koně!
3. Spotřeba, pokud zkrátil diferáky, mu klidně spadnout na tyto hodnoty mohla. Sám jsem jezdil se 4,0 na 35" při 80km na 5-tku lehce pod 10 i se střešním stanem a expedičně naložen. Uměl i 150km/h, ale nešel udržet na silnici, v Brně jsem tankoval plnou a před Práglem jsem musel tankovat opět :eek:
4.0 je vhodnější na přestavby, 2.4 má zas výhodu že je lehčí.
Doporučuji abys vyzkoušel jak 4.0 tak 2.4 (tu ale s 6-ti kvaltem) a každopádně počítej spíš s vyhlídkovou jízdou s větrem ve vlasech, než s nějakým závoděním po okrskách...
2. Neplést sporťák s cihlou, Wraník je sice bez střechy na malejch kolech pěkně hbitej, ale není to sporťák. Podvozek nestíhá a naladění motoru je každopádně na krouťák a ne na koně!
3. Spotřeba, pokud zkrátil diferáky, mu klidně spadnout na tyto hodnoty mohla. Sám jsem jezdil se 4,0 na 35" při 80km na 5-tku lehce pod 10 i se střešním stanem a expedičně naložen. Uměl i 150km/h, ale nešel udržet na silnici, v Brně jsem tankoval plnou a před Práglem jsem musel tankovat opět :eek:
4.0 je vhodnější na přestavby, 2.4 má zas výhodu že je lehčí.
Doporučuji abys vyzkoušel jak 4.0 tak 2.4 (tu ale s 6-ti kvaltem) a každopádně počítej spíš s vyhlídkovou jízdou s větrem ve vlasech, než s nějakým závoděním po okrskách...
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Jasně Wrangler je o pohodě a ne o závodění,vyzkoušej oboje a vyber co ti sedne. Důležité je mít pak ten správný pocit.Tom píše:Doporučuji abys vyzkoušel jak 4.0 tak 2.4 (tu ale s 6-ti kvaltem) a každopádně počítej spíš s vyhlídkovou jízdou s větrem ve vlasech, než s nějakým závoděním po okrskách...
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
pro Jirku:
Ahoj, dík za odpověď a hlavně zato co jsem chtěl vědět a to že mezi 2.4 a 4.0 není zase tak markantní rozdíl. Co se týká koupě Wranglera, tak vím do čeho chci jít.Jsem pohodář a jízdu si vychutnávám, rychlost , závodění a dálnice mě nezajímají.S tou Z3 jsem taky jezdil 80-90 abych se mohl kochat krajinou a cítit vítr ve vlasech. Jsem schopnej i v zimě jezdit bez střechy.To že Wrandler má charizma to je mi jasné proto ho chci a je mi jedno kolik žere.Nemám v plánu dělat úpravy, takže 2.4 s 6-kvaltem by měla být dobrá volba, ale stejně bych chtěl nejdříve vyzkoušet 4.0 a to kvůli krouťáku a zvuku motoru.
Jinak syn dělá v Německu ve velké autopůjčovně, kde mají dost drahých ter. aut, ale nijak mě nelákají.O vikendu tu byl s Porsche Cayene GTS a ani mě nelákalo ho vyzkoušet. Když tu byl s Hamrem tak to jo to jsem se svezl a moc se mi to líbilo. Jo a když s tím Cayenem jel zpět tak pršelo a říkal,že se to na dálnici s těma širokýma gumama nedalo nedalo udržet.
Ahoj, dík za odpověď a hlavně zato co jsem chtěl vědět a to že mezi 2.4 a 4.0 není zase tak markantní rozdíl. Co se týká koupě Wranglera, tak vím do čeho chci jít.Jsem pohodář a jízdu si vychutnávám, rychlost , závodění a dálnice mě nezajímají.S tou Z3 jsem taky jezdil 80-90 abych se mohl kochat krajinou a cítit vítr ve vlasech. Jsem schopnej i v zimě jezdit bez střechy.To že Wrandler má charizma to je mi jasné proto ho chci a je mi jedno kolik žere.Nemám v plánu dělat úpravy, takže 2.4 s 6-kvaltem by měla být dobrá volba, ale stejně bych chtěl nejdříve vyzkoušet 4.0 a to kvůli krouťáku a zvuku motoru.
Jinak syn dělá v Německu ve velké autopůjčovně, kde mají dost drahých ter. aut, ale nijak mě nelákají.O vikendu tu byl s Porsche Cayene GTS a ani mě nelákalo ho vyzkoušet. Když tu byl s Hamrem tak to jo to jsem se svezl a moc se mi to líbilo. Jo a když s tím Cayenem jel zpět tak pršelo a říkal,že se to na dálnici s těma širokýma gumama nedalo nedalo udržet.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
elvis píše:pro Jirku:
....Nemám v plánu dělat úpravy, takže 2.4 s 6-kvaltem by měla být dobrá volba, ale stejně bych chtěl nejdříve vyzkoušet 4.0 a to kvůli krouťáku a zvuku motoru.....
Neříkej HOP - ještě jsi nepřeskočil Tohle si říkalo mnoho z nás.....Ale až přijedeš např. na nějakou naší akci, např. do Plzně a uvidíš ostatní mazlíky a postavíš vedle nich tvůj originál, tak to začne a to mi věř - "sakra, proč je to moje auto takový připosr... a ty ostatní ne?....Tyhle nášlapy jsou moc hezký.....taky bych dal větší kola - ony mu sluší víc....jo a k tomu to potřebuju trošičku přizvednout....a rozšířit...a jiný disky...jo a k tomu je zapotřebí širších lemů....jo a ten přední nárazník s navijákem je moooc hezkej.......atd atd" A tady je ten bod, kdy máš výhodu klubu si ty auta nejdřív prohlídnout a pak si říct - "jsem fakt tvrdej, do úprav nikdy nepůjdu!" Pak si myslím že je 2,5 či 2,4 na místě. Ale jinak.......
Jo - a ostatní "auta" a ani "terénní" neřeš - my přece jezdíme a chceme jezdit jen s JEEPem!
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
1. Souhlas s tvrzením: Wrangler má charizma,ostatně každý Jeep ho má,Wrangler pak ještě o něco více. Krása a jedinečnost tohodle auta byly ostatně vodítkem k jeho koupi
2. Je to jedno z mála aut,které i jako iriginál bez úprav z fabriky je schopno zvládnout jízdu terénem,což se o dnešní produkci pseudoterénních aut říci nedá
3.Projížďky s Wranglerem mají v sobě jedinečný kouzlo,zřejmě něco podobnýho zažívají majitelé motocyklů Harley.
4.Elvis se ve svém dotazu dotkl výkonu jednotlivých motorů , můj popis se týkal motorizace 2,5: pro město a okresky zcela dostačující, v terénu a nadálnici dle mého hraničně dostačující, po změně převodu na 4,11 velmi příjemný subj. nárůst výkonu na II.st, což jsem kvitoval v terénu a v rozjíždění ve městě, na dálnici se dá s 2,5 udržet 100km /hod,nad tuto rychlost již není jízda příjemná,osobně jezdím nejraději 70km/hod na V. st
5. Spotřeba: tak originál jsou kola 215/75/15, tedy asi 28", výhodné co do ekonomiky a dynamiky, nechutné co do vizuálního efektu-Wrangler dřepí na zemi. Auto jsem kupoval na kolech 235/70/15,tedy 29" a nakonec je přezul na 245/70/16,tedy 30,6" . S tímto by měla následovat i nová kalibrace tachometru, nový převod to zase trochu vrací zpět,ale i tak je docela možné,že mi naběhne něco více Km, než je skutečný stav a pak mi spotřeba vychází 10 litrů , jsem ochoten připustit chybu tachometru 10-15%,takže výsledná spotřeba je dejme tomu 12 litrů, více určitě ne....mám lehkou nohu,ale zbytečně se necourám a zdá se, že motor je kvalitní.
6.Zvuk motoru: tak 2,5 se zvukem 4,0 nevyrovná,ale dá se na tom zapracovat, mám jinou koncovku výfuku, 40 cm navařenou nerez trubkou 80mm jako rezonátor a docela je to slyšet, dále by se dalo dodělat ke KN fitru i sání,což by motor více nakrmilo a ozvučilo.
7.Omlouvám se ještě jednou za "plevelení" svýma fotkama,ale jednak mi nejde udělat Ikonka,a druhák se mi to mý auto tak líbí,že mám furt nutkání se o fota podělit... :o)
2. Je to jedno z mála aut,které i jako iriginál bez úprav z fabriky je schopno zvládnout jízdu terénem,což se o dnešní produkci pseudoterénních aut říci nedá
3.Projížďky s Wranglerem mají v sobě jedinečný kouzlo,zřejmě něco podobnýho zažívají majitelé motocyklů Harley.
4.Elvis se ve svém dotazu dotkl výkonu jednotlivých motorů , můj popis se týkal motorizace 2,5: pro město a okresky zcela dostačující, v terénu a nadálnici dle mého hraničně dostačující, po změně převodu na 4,11 velmi příjemný subj. nárůst výkonu na II.st, což jsem kvitoval v terénu a v rozjíždění ve městě, na dálnici se dá s 2,5 udržet 100km /hod,nad tuto rychlost již není jízda příjemná,osobně jezdím nejraději 70km/hod na V. st
5. Spotřeba: tak originál jsou kola 215/75/15, tedy asi 28", výhodné co do ekonomiky a dynamiky, nechutné co do vizuálního efektu-Wrangler dřepí na zemi. Auto jsem kupoval na kolech 235/70/15,tedy 29" a nakonec je přezul na 245/70/16,tedy 30,6" . S tímto by měla následovat i nová kalibrace tachometru, nový převod to zase trochu vrací zpět,ale i tak je docela možné,že mi naběhne něco více Km, než je skutečný stav a pak mi spotřeba vychází 10 litrů , jsem ochoten připustit chybu tachometru 10-15%,takže výsledná spotřeba je dejme tomu 12 litrů, více určitě ne....mám lehkou nohu,ale zbytečně se necourám a zdá se, že motor je kvalitní.
6.Zvuk motoru: tak 2,5 se zvukem 4,0 nevyrovná,ale dá se na tom zapracovat, mám jinou koncovku výfuku, 40 cm navařenou nerez trubkou 80mm jako rezonátor a docela je to slyšet, dále by se dalo dodělat ke KN fitru i sání,což by motor více nakrmilo a ozvučilo.
7.Omlouvám se ještě jednou za "plevelení" svýma fotkama,ale jednak mi nejde udělat Ikonka,a druhák se mi to mý auto tak líbí,že mám furt nutkání se o fota podělit... :o)
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Dr.Ti. - jo jo doktore, teď jsi na to kápnul - myslím že všechny tvé body jsou pravdou. Nicméně - škoda - už jsem se těšil, že vyhraju tvého Jeepa Tak asi ne,no..... Psal jsem, že pod 11 se nedostaneš, ale taky je pravdou že v tomto stylu ježdění se taky přes 12 nepřehoupneš...... To je taky fakt!
Ale znám jednoho, co nikdy v životě na dálnici nezařadil pětku, protože mu to pořád ani ve 140 "netáhlo......" A pod ca 4.500 otáček neměl ten motor správnej krouťák.....Ale taky se divil, jak to, že může někdo jezdit pod 20..... Viď Robine - vzpomínáš na naši jednu společnou cestu z Plzně???
Ale znám jednoho, co nikdy v životě na dálnici nezařadil pětku, protože mu to pořád ani ve 140 "netáhlo......" A pod ca 4.500 otáček neměl ten motor správnej krouťák.....Ale taky se divil, jak to, že může někdo jezdit pod 20..... Viď Robine - vzpomínáš na naši jednu společnou cestu z Plzně???
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
dobrý den pánové, já uplný začátečník (wraníka mam cca. 14 dní ) bych si dovolil taky přispět ! Mam 2,5 r.v. 99 a jsem maximálně spokojený ! žádnej závoďák - trochu sem to čekal, ale pocit z řízení - k nezaplacení ! doufám, že někdy chytnu nějaký srazík kuli inšpiraci
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Vítej mezi Jeepařema!!! Tedy další šťastný člověk!
Srazíků je dost - je jen na tobě, ke kterýmu se přidáš. Musíš ale sám sledovat!
Srazíků je dost - je jen na tobě, ke kterýmu se přidáš. Musíš ale sám sledovat!
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
děkuji za uvítání !!! sem opravdu rád, že jsem se k tomu rozhoupal a vyměnil svůj vůz ! jen a jen chvála ! sem taky rád, že exsituje tahle stránka, že se člověk může poradit s odborníkama a lidma co už rozumí ! takže díky a teřba se někdy uvidíme
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Tak jak tedy zde čtu, by asi nejlepším řešením bylo 2.4 nebo 2.5 v originále na normální denní ježdění a 4.0 pro zábavu,přestavbu a mazlení.
- Laco
- Lacinko
- Příspěvky: 573
- Registrován: 30 pro 2008, 11:25
- Bydliště: Macov, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Jirka ma v jednom velku pravdu. Ked som vlani v Plzni, na svojej prvej akcii uvidel to mnozstvo vymazlenych Wranglerov, tak som nezacal upravovat, ale rovno som kupil druhe auto, pretoze som nadobudol pocit, ze to moje je na upravy nevhodne.... :lol:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
To Elvis:..2,4 nebo 2,5 na normální ježdění a 4,0 na mazlení...
Je třeba si říci, co to je normální ježdění a zda ježdění s Wranglerem je normální.
Dle mýho normální ježdění je nuda za volantem běžnýho silničního auta po městě i mimo něj, kde jediný, co mě zajímá,je mít to za sebou bez nehody a s co nejmenšími náklady.
Jízda s Wranglerem je zážitek v každou chvíli,i přes ten hluk a menší komfort si přeji,ať to trvá co nejdýl,ekonomika provozu jde stranou a nuda je zde neznámým pojmem.
Vrátím-li se k motorizaci, doporučuji opět 4,0 v automatu. Motor 2,5
zvláště s osazením většími koly potřebuje nutně pomoci vyšším převodem a jízdního komfortu 4,0 nikdy nedosáhne. Na druhou stranu je 2,5 vhodná pro takové to domácí "šourání" po cestách necestách do 12l/100km.
Ještě k Jirkově poznámce o tombole a mým WRGS / Wrangler Rescue Green Short/-s tím prodejem to nebude tak horký,jednak se na něj chodím několikrát denně dívat a podruhý se těžko najde ten,kdo by jej byl ochoten zaplatit,takže máš stále šanci....
Je třeba si říci, co to je normální ježdění a zda ježdění s Wranglerem je normální.
Dle mýho normální ježdění je nuda za volantem běžnýho silničního auta po městě i mimo něj, kde jediný, co mě zajímá,je mít to za sebou bez nehody a s co nejmenšími náklady.
Jízda s Wranglerem je zážitek v každou chvíli,i přes ten hluk a menší komfort si přeji,ať to trvá co nejdýl,ekonomika provozu jde stranou a nuda je zde neznámým pojmem.
Vrátím-li se k motorizaci, doporučuji opět 4,0 v automatu. Motor 2,5
zvláště s osazením většími koly potřebuje nutně pomoci vyšším převodem a jízdního komfortu 4,0 nikdy nedosáhne. Na druhou stranu je 2,5 vhodná pro takové to domácí "šourání" po cestách necestách do 12l/100km.
Ještě k Jirkově poznámce o tombole a mým WRGS / Wrangler Rescue Green Short/-s tím prodejem to nebude tak horký,jednak se na něj chodím několikrát denně dívat a podruhý se těžko najde ten,kdo by jej byl ochoten zaplatit,takže máš stále šanci....
- pallmexman
- Kuba
- Příspěvky: 35
- Registrován: 09 dub 2010, 16:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
4 Dr.Ti.:
Koukám že už ho prodáváš, takovýho vymazlenýho krasevce! Škoda, že si člověk nemůže všechny svoje auta nechat, viď? A do čeho půjdeš?
Koukám že už ho prodáváš, takovýho vymazlenýho krasevce! Škoda, že si člověk nemůže všechny svoje auta nechat, viď? A do čeho půjdeš?
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Ano,je to tak....Wrangler TJ Rescue Green, jediný svého druhu v ČR
je na prodej, stojí vystaven na Rudné v Ostravě před showroomem Jeep OV.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8276144
S vozem jsem strávil mnoho pěkných chvil od 3/09 - 8/10, doslova se na něm"vyučil", za pomoc při úpravách děkuji tímto mistru Koudelkovi,Radkovi 66 a Jeepovi. Historie mýhoTJ je známá, dohledatelná na stránkách Jeep klubu, potenciální nový majitel získá hezký, vymazlený kousek...
A co bude dál? Nechme se překvapit....
je na prodej, stojí vystaven na Rudné v Ostravě před showroomem Jeep OV.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8276144
S vozem jsem strávil mnoho pěkných chvil od 3/09 - 8/10, doslova se na něm"vyučil", za pomoc při úpravách děkuji tímto mistru Koudelkovi,Radkovi 66 a Jeepovi. Historie mýhoTJ je známá, dohledatelná na stránkách Jeep klubu, potenciální nový majitel získá hezký, vymazlený kousek...
A co bude dál? Nechme se překvapit....
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Auto fakt vymazlený a kdo koupí,neprohloupí a hlavně,žádný další nutný investice a jasná historie!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů