Koupě Wranglera - poraďte prosím
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
otazocka
zdravim, chcel by som sa vas spytat tiez na par veci, wrangler je jedna z mojich velkych lasok a preto som rozmyslal v blizkej buducnosti (rok, dva) si nejaky zadovazit, tato nova generacia, 2007- mi strasne udrela do oci a srdca :) preto by som sa chcel spytat par veci ako nepriklad, auto si chcem doviezt z US lebo tam ma vyjde rubicon plus nejaka priplatkova vybava nieco okolo 620 tis, a u nas 1 250 000 Sk, a preto by som sa chcel spytat ze ci je lepsi ten benzinovy motor V6 ako ta europska 4valcova dieslovka, viem ze niektory ludia hovoria ze do terenu skor diesel, ale pre mna je americke auto bez Vckoveho motora nieco ako keby to nebolo to prave orechove, potom dalej ze ci je lepsi skor automat alebo manual, ja sa skor priklanam k automatu ale rad si necham poradit, a pouzivat by som ho hodlal na kazdy den plus vyblaznenie sa v terene k comu by som sa prihlasil do nejakeho kurzu a potom aj chodil na nejake akcie, viem ze wranglerik ma nesklame ani vo velkosti ulozneho priestoru, na tkae male auto to je podla mna celkom dobre, ale neviem preco ale unlimited by som si kvoli tomu uz nekupoval lebo ja som vytchto veciach zaryty dodrziavac tradicii a styri dvere mi k wrangelru nejako nejdu, dakujem vam vopred za odpovede :)
Jasne rad sa porozpravam o tychto skvostoch a jednej z mojich dvoch americkych lasok, Mustang a Wrangler, prave ameriky Ked som si pozeral vase fotky zo zrazova videa tak som si povedal ze toto by som tiez raz chcel zazit, hlavne ta transylvania vyzera super jednoducho off road je sloboda a zazitok, chcel by som sa najprv este pred kupou aspon na nejaku takuto akciu pozriet a presvedcit sa o tom ze to je kral off roaduMichal - Semiš Breznický píše:Zdar MiSho.
Jsem zcela jistě pro automat, benzín a to celé v červené!!
Budeš-li chtít nějaké podrobnosti, dej sem svůj e-mail.
moj email je michalmolnar123@gmail.com
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
zdarec,
tak nejak cejtim potrebu prinest svoji trosku do mlejna :lol: .
dovoz ze států
- připočítej clo, dph, dopravu, nejaky ty více náklady, ale furt je to levněší než tady,
co je na zváženou - rozdíl , že máš záruku a nebo nemáš
( v podstatě jak to trochu upravíš tak o ní přijdeš tak jako tak )
benzin nebo nafta
- osobně bych se tý nafty nebál
barva - tady se nikdy neschodnem
- jedině černá ( a nebo od každý trochu )
jestli manuál nebo automat
- nemůžu radit ( mám manuál ) ale asi bych ten automat přivítal
dlouhej verus krátkej
- nemám v hlavě přesně rozměry , ale myslím , že je tam rozíl na rozvoru a nějakých 55 cm . přejezdový úhel v pohodě doženeš zvednutím a jestli chces obcas na nejakou tu expedici tak
myslím , že není o čem a doporučuju dlouhýho . Dyžtak si přicouvneš
Pak už jenom vychytat mouchy a trošku se s tím pomazlit a budeš spokojenej .
Jak to znám tak myslím že ho do půl roku ho máš bud toho nebo toho .
tak nejak cejtim potrebu prinest svoji trosku do mlejna :lol: .
dovoz ze států
- připočítej clo, dph, dopravu, nejaky ty více náklady, ale furt je to levněší než tady,
co je na zváženou - rozdíl , že máš záruku a nebo nemáš
( v podstatě jak to trochu upravíš tak o ní přijdeš tak jako tak )
benzin nebo nafta
- osobně bych se tý nafty nebál
barva - tady se nikdy neschodnem
- jedině černá ( a nebo od každý trochu )
jestli manuál nebo automat
- nemůžu radit ( mám manuál ) ale asi bych ten automat přivítal
dlouhej verus krátkej
- nemám v hlavě přesně rozměry , ale myslím , že je tam rozíl na rozvoru a nějakých 55 cm . přejezdový úhel v pohodě doženeš zvednutím a jestli chces obcas na nejakou tu expedici tak
myslím , že není o čem a doporučuju dlouhýho . Dyžtak si přicouvneš
Pak už jenom vychytat mouchy a trošku se s tím pomazlit a budeš spokojenej .
Jak to znám tak myslím že ho do půl roku ho máš bud toho nebo toho .
- Michal - Semiš Breznický
- vydra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 19 úno 2007, 10:13
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Tak ještě pár postřehů od Semiše:
Mám Automat:
Svého Wranglera mám přibližně rok a půl. Používám ho především na poježdění pro zábavu v terénu a musím přiznat, že mu kolikrát dám pěkně zabrat. Můj osobní názor na automat v terénu je VELMI POZITIVNÍ. Automat řadí precizně, jemně a je stále „v tahu“. V prudkých kluzkých výjezdech nestratíš ani okamžik tah (tak jako při šaltrování manuálem), což je mnohdy důvod, přoč automatem kopec vyjedeš a manuálem ne. V extrémních stoupáních a trialových situacích na kamenech, pařezech atd. se s automatem rozjedeš skutečně „z fleku“. Necouvneš ani o milimetr, což je v těchto situacích mnohdy zásadní.
Jedinou jízdní nevýhodu pak spatřuji v nemožnosti „vyšlápnout spojku“ ve chvíli, kdy potřebuješ aby se kola volně otáčela. Jde třeba o okamžik, kdy po nevyjetí extrémně kluzkého kopce začne auto klouzat jako sáňky pozadu dolů. V této chvíli musíš mít hbitou pravačku a co nejrychleji vyřadit na neutrál a pak ovládat auto jen brzdou a volantem.
Nevýhody: vyšší spotřeba při jízdě po silnici, ve vyšších rychlostech (na 3.a 4. rychost) nebrzdí příliš motorem ( v pomalých rychlostech tento problém odpadá - lze zařadit režim „jen jednička“ nebo „jen jednička a dvojka“). Při jízdě po silnici si to řadí jak chce a člověk má pocit, že s manuálem by řadil trochu jinak.
A pak samozřejmě vyšší náročnost eventuální opravy. Myslím ale, že pokud se bude pravidelně a tak jak se má provádět údržba (výměna oleje, seřízení atd.) porucha by snad nastat neměla.
Benzín - nafta:
Jsem zásadně pro benzín. Pro mě je Wraník kultovní záležitost, a když natočíš ten čtyřlitrový šestiválec, je to pastva pro uši.
Barva: Máš pravdu, že tato v kombinaci s černou a chromem je výrazná. Kdyby červenou nedělali, volil bych černou
Mám Automat:
Svého Wranglera mám přibližně rok a půl. Používám ho především na poježdění pro zábavu v terénu a musím přiznat, že mu kolikrát dám pěkně zabrat. Můj osobní názor na automat v terénu je VELMI POZITIVNÍ. Automat řadí precizně, jemně a je stále „v tahu“. V prudkých kluzkých výjezdech nestratíš ani okamžik tah (tak jako při šaltrování manuálem), což je mnohdy důvod, přoč automatem kopec vyjedeš a manuálem ne. V extrémních stoupáních a trialových situacích na kamenech, pařezech atd. se s automatem rozjedeš skutečně „z fleku“. Necouvneš ani o milimetr, což je v těchto situacích mnohdy zásadní.
Jedinou jízdní nevýhodu pak spatřuji v nemožnosti „vyšlápnout spojku“ ve chvíli, kdy potřebuješ aby se kola volně otáčela. Jde třeba o okamžik, kdy po nevyjetí extrémně kluzkého kopce začne auto klouzat jako sáňky pozadu dolů. V této chvíli musíš mít hbitou pravačku a co nejrychleji vyřadit na neutrál a pak ovládat auto jen brzdou a volantem.
Nevýhody: vyšší spotřeba při jízdě po silnici, ve vyšších rychlostech (na 3.a 4. rychost) nebrzdí příliš motorem ( v pomalých rychlostech tento problém odpadá - lze zařadit režim „jen jednička“ nebo „jen jednička a dvojka“). Při jízdě po silnici si to řadí jak chce a člověk má pocit, že s manuálem by řadil trochu jinak.
A pak samozřejmě vyšší náročnost eventuální opravy. Myslím ale, že pokud se bude pravidelně a tak jak se má provádět údržba (výměna oleje, seřízení atd.) porucha by snad nastat neměla.
Benzín - nafta:
Jsem zásadně pro benzín. Pro mě je Wraník kultovní záležitost, a když natočíš ten čtyřlitrový šestiválec, je to pastva pro uši.
Barva: Máš pravdu, že tato v kombinaci s černou a chromem je výrazná. Kdyby červenou nedělali, volil bych černou
To meett: s tym clom a dph to viem tym som si isty, ale tak myslim ze za ten rok rok a pol ked to budem riesit tak najdem nejaky jazdeny zas za nizsiu cenu a to mi potom vide vyhodnejsie, ved potom uvidim ako sa tu bude mat, pride euro a vyplaty dostaneme v stovkach :lol: :lol: :lol: ohladne tej farby od kazdej trochu neni zly napad :lol: mozno by sme aj vytvorili nejaky wrangler camo keby som nieco potreoboval vacsie preniest tak zavolam znamym co maju vacsie auta, podaktory transity :D a mam vybavene :D
To Jirka: ale tak sz toho si nic nerob :lol: ja som tiez verny klasik aj ked ma v dnesnej tuzingovej dobe za to vla ludi preklina :D o tej ciernej to viem, ako lakos to vidim kazdy den cierna moze byt akokolvek pekna zmetalizovana ale prejdes raz dvakrat umyvarku a uz sa radsej na ten lak ani nepozeras ten automat sa mi praveze pozdava amerika to je automat, Vckove motory jednoducho pohodicka ale ako pises to je na vkuse kazdeho Ta zaruka to viem ze kym by nahodou niekto neupustil zakon zeby sa upravami nemusela zaruka stratit v nenahladne tak to neriesim, viem ze wrangler bez uprav to urcite v jeho zivote by sa bez toho neobisel
To Semiš: to som rad ze automat sa teda v terene nestrati a ani som netusil ze moze byt niekedy az takto napomocny, a to s tou spojkou tak s tym nic nenarobim, automat je automat bez manualneho fofrklacku dokazem prezit ohladne tej rychlosti, wrangler si kupjem pre zabavu, na pohodovu jazdu a hlavne preto lebo je to legenda a velice pjekne auto a nekupujem si ho aby som s nim jazdil na cas stvrt milovky :lol: o to ze sa o nho budme starat tak to sa nemusis bat, garancky budu na chlp presne :P
To Jirka: ale tak sz toho si nic nerob :lol: ja som tiez verny klasik aj ked ma v dnesnej tuzingovej dobe za to vla ludi preklina :D o tej ciernej to viem, ako lakos to vidim kazdy den cierna moze byt akokolvek pekna zmetalizovana ale prejdes raz dvakrat umyvarku a uz sa radsej na ten lak ani nepozeras ten automat sa mi praveze pozdava amerika to je automat, Vckove motory jednoducho pohodicka ale ako pises to je na vkuse kazdeho Ta zaruka to viem ze kym by nahodou niekto neupustil zakon zeby sa upravami nemusela zaruka stratit v nenahladne tak to neriesim, viem ze wrangler bez uprav to urcite v jeho zivote by sa bez toho neobisel
To Semiš: to som rad ze automat sa teda v terene nestrati a ani som netusil ze moze byt niekedy az takto napomocny, a to s tou spojkou tak s tym nic nenarobim, automat je automat bez manualneho fofrklacku dokazem prezit ohladne tej rychlosti, wrangler si kupjem pre zabavu, na pohodovu jazdu a hlavne preto lebo je to legenda a velice pjekne auto a nekupujem si ho aby som s nim jazdil na cas stvrt milovky :lol: o to ze sa o nho budme starat tak to sa nemusis bat, garancky budu na chlp presne :P
Sahara Unlimited
Zdravim pánové,
mám takovej ryze začátečnickej dotaz. Hodlám sobě zakoupit novýho Wranglera Saharu Unlimited 2,8CRD. Ano vím, klasika je klasika ale rodinu se zavzadlama někam dát prostě musim. :eek:
Mě by spíš zajímalo jak je to se spolehlivostí, kvalitou ale třeba i provozníma nákladama. Myslim jak je to cenově s náhradníma dílama, jejich dostupností a servisem.
Jeepa hodlám využívat především jako rodinný vozidlo na dovolený a do mírnějšího terénu. Na nějaký extrém jsem zatím poněkud měkký..... třeba to ale přejde.
Předem díky za názory a zkušenosti.
mám takovej ryze začátečnickej dotaz. Hodlám sobě zakoupit novýho Wranglera Saharu Unlimited 2,8CRD. Ano vím, klasika je klasika ale rodinu se zavzadlama někam dát prostě musim. :eek:
Mě by spíš zajímalo jak je to se spolehlivostí, kvalitou ale třeba i provozníma nákladama. Myslim jak je to cenově s náhradníma dílama, jejich dostupností a servisem.
Jeepa hodlám využívat především jako rodinný vozidlo na dovolený a do mírnějšího terénu. Na nějaký extrém jsem zatím poněkud měkký..... třeba to ale přejde.
Předem díky za názory a zkušenosti.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Zdar Honzo,
servis ani díly na Jeepy nejsou problém, cenově - ty nejryzejší "originály" z chryslera jsou už dnes taky cenově celkem jakž takž, nicméně je dosti druhovýrob. Sice zatím na nové Jeepy moc ne, ale rozjíždí se to stále. Cenově - asi jako každý jiný zahraniční auto. Prvda, originál Chrysler je trochu dražší, ale zase - je spoustu menších servisů, které se opravami Jeepů zabývají a pak to taky jde. Na druhou stranu - Daimler už dnes není s Chryslerem spolu, takže momentálně servis Jeepů trochu vázne, neboť pokud vím, zatím není nástupce. Ale to se taky vyřeší. S díly problém není, dováží je do česka spoustu privátních firem.
A kvalita? No, to víš, je to amerika......takže nic moc....Jak říká můj známej - "pro amíky je to bugina na pláž..." A tomu bohužel často kvalita odpovídá.....Ale pokud to zas nebudeš honit v nějakých extremních terénech, tak to taky něco vydrží.....
A unlimited? No, k tomu se radši nebudu vyjadřovat...kdo mě zná, ví proč
JP
servis ani díly na Jeepy nejsou problém, cenově - ty nejryzejší "originály" z chryslera jsou už dnes taky cenově celkem jakž takž, nicméně je dosti druhovýrob. Sice zatím na nové Jeepy moc ne, ale rozjíždí se to stále. Cenově - asi jako každý jiný zahraniční auto. Prvda, originál Chrysler je trochu dražší, ale zase - je spoustu menších servisů, které se opravami Jeepů zabývají a pak to taky jde. Na druhou stranu - Daimler už dnes není s Chryslerem spolu, takže momentálně servis Jeepů trochu vázne, neboť pokud vím, zatím není nástupce. Ale to se taky vyřeší. S díly problém není, dováží je do česka spoustu privátních firem.
A kvalita? No, to víš, je to amerika......takže nic moc....Jak říká můj známej - "pro amíky je to bugina na pláž..." A tomu bohužel často kvalita odpovídá.....Ale pokud to zas nebudeš honit v nějakých extremních terénech, tak to taky něco vydrží.....
A unlimited? No, k tomu se radši nebudu vyjadřovat...kdo mě zná, ví proč
JP
Jirko dík za odpověď.
Trochu jsi mě ale vyplašil s tou kvalitou, já furt tak nějak žiju v pevný víře že když chci auto který něco zvládne a vydrží tak to je právě Wrangler.
Nejsem nějakej přehnanej kutil a ani k tomu nemám příliš možnosti, tak bych se nerad stal sponzorem servisů Jeep.
Nojo Unlimited, když já si ale nějak nemůžu pomoct. Přeci jen nějaký to místo je potřeba.
Trochu jsi mě ale vyplašil s tou kvalitou, já furt tak nějak žiju v pevný víře že když chci auto který něco zvládne a vydrží tak to je právě Wrangler.
Nejsem nějakej přehnanej kutil a ani k tomu nemám příliš možnosti, tak bych se nerad stal sponzorem servisů Jeep.
Nojo Unlimited, když já si ale nějak nemůžu pomoct. Přeci jen nějaký to místo je potřeba.
Pánové a ještě poprosim o upřímnej názor co se týká chování na silnici a dálnici. Je to fakt hrozný jak mi každej tvrdí? Sice se chystám na zkušební jízdu ale myslim že z toho poznám tak akorát prdlajs.
Mám na mysli jestli se v tom dá v pohodě absolvovat nějakej ten přejezd na druhej konec Evropy nebo mám na Wranglera zapomenout a jít radši do Cherokeeho?
P.S. Samozřejmě neočekávám žádnýho sporťáka....... doteď brázdim silnice 8let starým Transitem.
Mám na mysli jestli se v tom dá v pohodě absolvovat nějakej ten přejezd na druhej konec Evropy nebo mám na Wranglera zapomenout a jít radši do Cherokeeho?
P.S. Samozřejmě neočekávám žádnýho sporťáka....... doteď brázdim silnice 8let starým Transitem.
- Michal - Semiš Breznický
- vydra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 19 úno 2007, 10:13
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
S dlouhým jsem strávil jeden víkend a opravdu se to s kraťasem nedá srovnávat. Jako teda jízda po silnici... Přečti si mé zkušennosti na akcích z loňského roku. Psal jsem o tom článek do Offroad revue.Honza V. píše:Pánové a ještě poprosim o upřímnej názor co se týká chování na silnici a dálnici. Je to fakt hrozný jak mi každej tvrdí? Sice se chystám na zkušební jízdu ale myslim že z toho poznám tak akorát prdlajs.
Mám na mysli jestli se v tom dá v pohodě absolvovat nějakej ten přejezd na druhej konec Evropy nebo mám na Wranglera zapomenout a jít radši do Cherokeeho?
P.S. Samozřejmě neočekávám žádnýho sporťáka....... doteď brázdim silnice 8let starým Transitem.
Je to tady: http://www.jeep-wrangler.cz/akce/2007/test/rubi.jpg
Nechápu o co jde ? Pokud chceš závodit, tak si Jeepa nekupuj vůbec. Já si ani na Wranglera YJ na dálnici nemohu stěžovat. A má jen listová péra ! (Ostatně, části D-1 spíš připomínají tankodrom, ne dálnici.) Já si klidně "uháním" na pětku kolem stovky a čumím po okolí a jsem spokojen. Pověsím-li se za kamion či autobus, pak mohu plachtit v jeho vakuu se spotřebou o 20 % menší ! Zajímavost : ADAC poslal z Brém do Rimini dva řidiče. Jeden jel co to dalo a druhý podle předpisů. Dojeli s rozdílem 29 minut ! Vše je relativní !
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů