Stránka 1 z 1

Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?

Napsal: 04 dub 2018, 14:32
od fajnTJeep
Zdravím všechny fandy těchto kultovních strojoven.
Vždy se mi líbil jejich charakter a nezaměnitelný vzhled a určení...
Je to kult, či snad životní styl...
Eště nemám sice vše uděláno abych mohl vstoupit, ale roky přibývají a chystám se koupit tento překrásný stroj na dny volna které snad nastanou...
Můžete mi poradit co je nejdůležitější zkontrolovat před pořízením : Jeep Wrangler 2,5 ? r.1998, 155.000km.
Děkuji za radu, která je někdy nad zlato...

Re: Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?

Napsal: 05 dub 2018, 21:49
od fajnTJeep
STK...

Re: Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?

Napsal: 11 dub 2018, 19:16
od Jirka
zdaaar, no.chápu že jsi rozčarován z toho, že ti nikdo neodpovídá, ale ta otázka je........... no.jak to říct.......... nechci nikoho naštvat, ale prostě................. OK - zkusím to..........:
Jeep je auto jako každé jiné.......... má kola, volant, motor, převodovky, podvozek, sedačky, nárazníky, atd............
Takže - do motoru nevidíš - není co kontrolovat.......... jestli ho někdo před tebou vylágroval, narychlo sestavil, kliku dotáhnul rukou a prodal - tak to stejně nepoznáš............... až po několika stovkách kilometrů a to už je pozdě........ Takže tady - asi nic předem nezkontroluješ................ snad jedině jestli chytá a jede......

Převodovky - jestli je někdo rozbil a narychlo sestavil neodborně dohromady - no - pokud to nerozebereš a neuvidíš co je uvnitř, případně dokud se ti něco nepodělá, tak to taky nepoznáš......... takže pokud auto řadí normální převodovkou všechny stupně a redukční zbytek - tak asi taky nic nepoznáš............. takže - co zbývá?? Vnější vzhled? Noooo - tady je to o papírech - máš tam kola která jsou zapsaná v TP?? máš tam naviják který určitě zapsaný není = neprojdeš technickou.... máš tam jiné sedačky než originál a nejsou zapsané v TP - neprojdeš STK.......... máš jiné nárazníky - sice krásné, ale nezapsané - neprojdeš STK............
máš nadzvedanej podvozek a auto je vyšší než stojí v TP - neprojdeš STK.........
máš širší lemy - sice krásné, ale nezapsané/což opět nelze../ - neprojdeš STK...........

Nevím už co napsat................. Jestli auto startuje, jede, řadí, brzdí, svítí apod., tak na něm stejně nic nepoznáš, než jakékoli jiné věci jako na jakémkoli jiném autě........např. na Oktávce................

Takže otázka sice dobrá, ale odpověď - v podstatě neexistuje............... Snad jen rada - jestli tu techniku alespoň minimálně neznáš a nevíš co máš od auta očekávat, doporučuju se s tím nejdřív s někým zasvěceným seznámit........ a pak - znát alespoň ty nejzákladnější záležitosti ohledně aut..................................

takže promiň že nejde o nějaké "zasvěcené" rady, ale takové prostě nejsou.............

Ale jedna přeci - jestli si chceš dostatečně užít, tak nekupuj 2,5 litru, ale čtyřlitr............................

Re: Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?

Napsal: 11 dub 2018, 19:26
od Monty
S tou 2,5 L ma Jirka naprostou pravdu, sám jsem zkusil a měnil.