Zdravím všechny fandy těchto kultovních strojoven.
Vždy se mi líbil jejich charakter a nezaměnitelný vzhled a určení...
Je to kult, či snad životní styl...
Eště nemám sice vše uděláno abych mohl vstoupit, ale roky přibývají a chystám se koupit tento překrásný stroj na dny volna které snad nastanou...
Můžete mi poradit co je nejdůležitější zkontrolovat před pořízením : Jeep Wrangler 2,5 ? r.1998, 155.000km.
Děkuji za radu, která je někdy nad zlato...
Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?
zdaaar, no.chápu že jsi rozčarován z toho, že ti nikdo neodpovídá, ale ta otázka je........... no.jak to říct.......... nechci nikoho naštvat, ale prostě................. OK - zkusím to..........:
Jeep je auto jako každé jiné.......... má kola, volant, motor, převodovky, podvozek, sedačky, nárazníky, atd............
Takže - do motoru nevidíš - není co kontrolovat.......... jestli ho někdo před tebou vylágroval, narychlo sestavil, kliku dotáhnul rukou a prodal - tak to stejně nepoznáš............... až po několika stovkách kilometrů a to už je pozdě........ Takže tady - asi nic předem nezkontroluješ................ snad jedině jestli chytá a jede......
Převodovky - jestli je někdo rozbil a narychlo sestavil neodborně dohromady - no - pokud to nerozebereš a neuvidíš co je uvnitř, případně dokud se ti něco nepodělá, tak to taky nepoznáš......... takže pokud auto řadí normální převodovkou všechny stupně a redukční zbytek - tak asi taky nic nepoznáš............. takže - co zbývá?? Vnější vzhled? Noooo - tady je to o papírech - máš tam kola která jsou zapsaná v TP?? máš tam naviják který určitě zapsaný není = neprojdeš technickou.... máš tam jiné sedačky než originál a nejsou zapsané v TP - neprojdeš STK.......... máš jiné nárazníky - sice krásné, ale nezapsané - neprojdeš STK............
máš nadzvedanej podvozek a auto je vyšší než stojí v TP - neprojdeš STK.........
máš širší lemy - sice krásné, ale nezapsané/což opět nelze../ - neprojdeš STK...........
Nevím už co napsat................. Jestli auto startuje, jede, řadí, brzdí, svítí apod., tak na něm stejně nic nepoznáš, než jakékoli jiné věci jako na jakémkoli jiném autě........např. na Oktávce................
Takže otázka sice dobrá, ale odpověď - v podstatě neexistuje............... Snad jen rada - jestli tu techniku alespoň minimálně neznáš a nevíš co máš od auta očekávat, doporučuju se s tím nejdřív s někým zasvěceným seznámit........ a pak - znát alespoň ty nejzákladnější záležitosti ohledně aut..................................
takže promiň že nejde o nějaké "zasvěcené" rady, ale takové prostě nejsou.............
Ale jedna přeci - jestli si chceš dostatečně užít, tak nekupuj 2,5 litru, ale čtyřlitr............................
Jeep je auto jako každé jiné.......... má kola, volant, motor, převodovky, podvozek, sedačky, nárazníky, atd............
Takže - do motoru nevidíš - není co kontrolovat.......... jestli ho někdo před tebou vylágroval, narychlo sestavil, kliku dotáhnul rukou a prodal - tak to stejně nepoznáš............... až po několika stovkách kilometrů a to už je pozdě........ Takže tady - asi nic předem nezkontroluješ................ snad jedině jestli chytá a jede......
Převodovky - jestli je někdo rozbil a narychlo sestavil neodborně dohromady - no - pokud to nerozebereš a neuvidíš co je uvnitř, případně dokud se ti něco nepodělá, tak to taky nepoznáš......... takže pokud auto řadí normální převodovkou všechny stupně a redukční zbytek - tak asi taky nic nepoznáš............. takže - co zbývá?? Vnější vzhled? Noooo - tady je to o papírech - máš tam kola která jsou zapsaná v TP?? máš tam naviják který určitě zapsaný není = neprojdeš technickou.... máš tam jiné sedačky než originál a nejsou zapsané v TP - neprojdeš STK.......... máš jiné nárazníky - sice krásné, ale nezapsané - neprojdeš STK............
máš nadzvedanej podvozek a auto je vyšší než stojí v TP - neprojdeš STK.........
máš širší lemy - sice krásné, ale nezapsané/což opět nelze../ - neprojdeš STK...........
Nevím už co napsat................. Jestli auto startuje, jede, řadí, brzdí, svítí apod., tak na něm stejně nic nepoznáš, než jakékoli jiné věci jako na jakémkoli jiném autě........např. na Oktávce................
Takže otázka sice dobrá, ale odpověď - v podstatě neexistuje............... Snad jen rada - jestli tu techniku alespoň minimálně neznáš a nevíš co máš od auta očekávat, doporučuju se s tím nejdřív s někým zasvěceným seznámit........ a pak - znát alespoň ty nejzákladnější záležitosti ohledně aut..................................
takže promiň že nejde o nějaké "zasvěcené" rady, ale takové prostě nejsou.............
Ale jedna přeci - jestli si chceš dostatečně užít, tak nekupuj 2,5 litru, ale čtyřlitr............................
- Monty
- Rada Starších
- Příspěvky: 320
- Registrován: 30 pro 2010, 22:07
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co je nejdůležitější prohlédnout před koupi TJ 2,5 ?
S tou 2,5 L ma Jirka naprostou pravdu, sám jsem zkusil a měnil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů