maximalka
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
maximalka
pani akou maximalkou jazdite po dialnici bez stresu,ja som isiel max 140a to som uz mal spotene celo,mensia jamka alebo nerovnost a plaval som jak na lodi,sa mi to zda take nestabylne ake mate s tym skusenosti,origo struny+ tlmice a 5cm podlozky,spekulujem ci by nepomohly nejake tvrdsie struny.
Re: maximalka
Ahoj Filipe,
Tak nejprve bych podotkl že krátký JK není zrovna na závodění na dálnici, nicméně já mám na svém JK taky 2palcové podložky a pneumatiky 33palců, na dálnici jezdím bežně a samozřejmě podle předpisů 120-130 ale teď vážně není problém upalovat 140 ale auto začne trochu logicky výška a velikost pneu nervózně vlnit ale dost podobně to vipada i v 160 záleží na silnici
Já začínám bejt opravdu nervózní nad 160 to už musíš dávat bacha
Jinak jak píšu 130-140 bys neměl mít problém pokud nejedeš po velkém tankodromu za mě D1 i Hradecká to jsou provařený dálnice se špatnými úseky ale neměl bys do 140 mít problém, ale nezapomeň je to offroad ne sporťak
Tak zdar
Tak nejprve bych podotkl že krátký JK není zrovna na závodění na dálnici, nicméně já mám na svém JK taky 2palcové podložky a pneumatiky 33palců, na dálnici jezdím bežně a samozřejmě podle předpisů 120-130 ale teď vážně není problém upalovat 140 ale auto začne trochu logicky výška a velikost pneu nervózně vlnit ale dost podobně to vipada i v 160 záleží na silnici
Já začínám bejt opravdu nervózní nad 160 to už musíš dávat bacha
Jinak jak píšu 130-140 bys neměl mít problém pokud nejedeš po velkém tankodromu za mě D1 i Hradecká to jsou provařený dálnice se špatnými úseky ale neměl bys do 140 mít problém, ale nezapomeň je to offroad ne sporťak
Tak zdar
Re: maximalka
Ja man zdvihnute o 2,5 palca gumy 285/75 16 MT a po dialnici 140 tempomat a ide krasne
Re: maximalka
Struny a tlumiče originál a s JKU bys při 140 neměl mít problém
Re: maximalka
Mám pocit, že čím jedu rychleji, tím to auto líp sedí. Kola 34,6", lift 2,5". Dlouhej JK CRD.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: maximalka
já mám ten stejnej pocit. Sice rychle nejezdím,dálnici tak 100-110Km/h a nejvíc jsem jel 140. Ani náznak nějaký nepohody.
Tachometr mám do 160Km/h, ani nevím,jestli to tolik dokáže jet.
Tachometr mám do 160Km/h, ani nevím,jestli to tolik dokáže jet.
Re: maximalka
To víš, že to pojede víc, myslím, že na těch 160 dotáhneš. Když ne, tak si přijď půjčit mého diesela, ten půjde ještě víc. Možná i bez ChipTuningu. Škoda, že to máš tak hrooozně daleko :-) ! .
-
- malej kecal
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 zář 2017, 21:24
- Bydliště: Slovakia, B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: maximalka
Ja mám JK 5dv. Zdvihnutý na teraflex podvozku a na seriovych pneu a 150 na dialnici ide v pohode. Predošlé auto som mal riešené na podložkách a tiež som mal problém s nestabilitou a myslel som si že ma ide prevratiť, ale keď som potom podložky vymenil za ironmana tak problém zmizol.. Myslím že keď už dávaš auto vyššie tak je dobré keď je to o niečo tvrdšie.. ale to je možno len môj osobny nazor
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: maximalka
Já měl všechny Jeepy,včetně JKU, zvedlý podložkama,když byl lift do 5-6ti cm a nikdy jsem neměl u žádnýho jediný problém s řízením,či nestabilitou.
Jestli je auto zvedlý delšíma pružinama nebo podložkama pod stávající,je na geometrii podvozku a řízení jedno.Problémy,když jsou,jsou způsobený něčím jiným.
Jestli je auto zvedlý delšíma pružinama nebo podložkama pod stávající,je na geometrii podvozku a řízení jedno.Problémy,když jsou,jsou způsobený něčím jiným.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host