2.5 TBI chod motoru

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů YJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Holmis

2.5 TBI chod motoru

Nový příspěvek od Holmis »

Zdravím pánové, jsem tu nový a už jdu otravovat. Nedávno jsem k WJ pořídil ještě starouše YJčko 2.5 TBI 1989. Páč jsem po dlouhý době vychytal fungování WJčka tak si přitáhnu do baráku další kupu starostí. Ale na druhou starnu to běru jako sebezdokonalování :cheche:

YJ jsem koupil a vzhledem ke stavu kastle a zbytku tak jsem nějak neřešil nepravidelný běh motoru, a tím se dostávám k problému ze kterého si tak trochu začínám trhat vlasy.

Auto na volnoběh nechtělo pálit na 3. válec, zjistil jsem že si přisává mezi palicí a sáním, těsnění vyměněno a chod je ještě horší. Motor je překrmenej, čoudí černě, při volnoběhu se hádá. V otáčkách jede celkem normálně ale příjde mi že dost chlastá.

na autě jsem pozapojoval všechny podtlaky, rozchodil ISA motorek nastavení klapky, vyměnil svíce, kabely a vyčistil víčko a palec rozdělovače, proměřil čidlo teploty vody a teploty nasávané směsi (při ohřátem motoru mají mít do 1000 ohmů a to mají) v tuhle chvíli mám na cestě nový MAP senzor, ale to už je poslední naděje.

budu moc vděčný za rady co ještě udělat resp. jak to uvést do OK stavu

díky :todáš:
Odpovědět

Zpět na „Wrangler YJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů