JK a OBD2 rozhraní
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
JK a OBD2 rozhraní
Nemá někdo zkušenosti s OBD2? Respektive, seznam "skrytých PID" a jak se na ně korektně dotazovat?
Já jsem nalinkoval JK2015 přes OBD adaptér na apku Torque Pro. Vše funguje náramně! Ale std ISO PID(ů) nefunguje asi polovina.
V současnosti monitoruji:
- otáčky motoru, aktuální rychlost
- Napětí baterie
- teploty chladící kapaliny, převodovky a oleje v motoru
- okamžitou spotřebu, průměrnou spotřebu
- venkovní tlak
- spousty informací z GPS (poloha, výška, kompas, atd)
- inklinometry (podélný i příčný)
Já jsem nalinkoval JK2015 přes OBD adaptér na apku Torque Pro. Vše funguje náramně! Ale std ISO PID(ů) nefunguje asi polovina.
V současnosti monitoruji:
- otáčky motoru, aktuální rychlost
- Napětí baterie
- teploty chladící kapaliny, převodovky a oleje v motoru
- okamžitou spotřebu, průměrnou spotřebu
- venkovní tlak
- spousty informací z GPS (poloha, výška, kompas, atd)
- inklinometry (podélný i příčný)
Re: JK a OBD2 rozhraní
Přikládám pár obrázků z mojí instalace.
- Henry
- Rada Starších
- Příspěvky: 722
- Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
- Bydliště: Beskydy - Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK a OBD2 rozhraní
Na čem to provozuješ?
Asi Android co ... a OBD máš jaké? BT nebo wifi?
henry
Asi Android co ... a OBD máš jaké? BT nebo wifi?
henry
Re: JK a OBD2 rozhraní
Ka americkýmu autu patří americkej telefon a ten umí OBD jen po WiFi. tak mám raději místo telefonu software v PC a to chodí. A na mazání a diagnostiku věčných závad vozím takovou čínskou krabičku s OBD zásuvkou a displejem za pár USD. Už se mi párkrát hodila- třeba teď, když jsem před pár dny zapomněl v autě vypnout vysílačku a skoro vybil baterku. Při pokusu o nastartování to hlásí LOW VOLTAGE, taková zbytečnost, jako bych to nepoznal na startéru!
A zhasnout kontrolku jde hned diagnostikou.
A zhasnout kontrolku jde hned diagnostikou.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK a OBD2 rozhraní
Mě adaptér v OBD funguje jak přes BT tak i WiFi. Teď co mám nový rádio s obrazovkou,tak jsem BT adaptér vyměnil za WiFi. Rádio tpo přes BT neumělo. Ale telefony uměly oboje.
Re: JK a OBD2 rozhraní
Používám Vgate s BT. Apka Torque Pro jede na androidu. Celé to funguje bez rušení. Přes BT mám napojený i WinPhone. Jen informace o PID chybí
Projel jsem snad celý net a v zásadě všichni tvrdí, že pomůže jen re-engineering. Sledovat komunikaci na sběrnici a sledovat/analyzovat
Asi se do toho pustím. Dají se tak ovládat všechny fce včetně zámků dif.,alarmy pneu, nastav ot. volnoběhu, atd.
No uvidíme!
Projel jsem snad celý net a v zásadě všichni tvrdí, že pomůže jen re-engineering. Sledovat komunikaci na sběrnici a sledovat/analyzovat
Asi se do toho pustím. Dají se tak ovládat všechny fce včetně zámků dif.,alarmy pneu, nastav ot. volnoběhu, atd.
No uvidíme!
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK a OBD2 rozhraní
Tomu neverim,ze tohle chrysler elektronika umožní. Je a byla vždy uzavřena a nikdy neexistovala plnohodnotná diagnostika ne OEM.
Re: JK a OBD2 rozhraní
Šance je malá, ale když to umí hoši od Superchips, to by bylo aby, česi na něco nepřišli
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK a OBD2 rozhraní
SC toho zas tak moc neumi. Protokoly od Chrysleru jsou hodně uzavřený. Ještě je nikdo plnohodnotné neproboural.
Torque Pro mám taky a víc jak to umí,vic nepůjde. Ale bylo by to fajn.
Torque Pro mám taky a víc jak to umí,vic nepůjde. Ale bylo by to fajn.
- Henry
- Rada Starších
- Příspěvky: 722
- Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
- Bydliště: Beskydy - Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK a OBD2 rozhraní
A co máš za OS na rádiu? Android nebo Win?Harley píše:Mě adaptér v OBD funguje jak přes BT tak i WiFi. Teď co mám nový rádio s obrazovkou,tak jsem BT adaptér vyměnil za WiFi. Rádio tpo přes BT neumělo. Ale telefony uměly oboje.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK a OBD2 rozhraní
Samozřejmě že Android. Myslím 4,4
Re: JK a OBD2 rozhraní
Tak jsem si trochu pohrál a ... Zařazený rychlostní stupeň:
OBD2 Mode & PID: 215c
Equation: B / 16
ODB Header: 7E1
OBD2 Mode & PID: 215c
Equation: B / 16
ODB Header: 7E1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti