Jaké JKcko pořídit??

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
jakub.mark

Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od jakub.mark »

Zdravím. Měl bych dotaz na zdejší experty. Plánuji pořídit si Wranglera, nastává ale dilema. Rozhodně chci Unlimited, po roce 2011 a s největší pravděpodobnosti Rubicon (pokud mi jej někdo nerozmluví).
A teď to nejhlavnější, motor a převodovka. Byl by tu někdo tak hodný a vypsal mi plusy a minusy obou variant? Jeep by byl na ježdění po městě a mimo plus výlety na hory do terénu a tak.
Snad nezakladam neco zbytečně a nebudu ukamenovan, jen si chci vybrat dobre.

Děkuji Kuba
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Vojta »

Ahoj, nejsem sice žádný velký expert, ale mám JK RUBI. UNL CRD asi 6 let. Nemám na něm moc najeto, protože mám ještě další auta na ..normální" ježdění a sedím vždycky jen za jedním volantem. Najedu toho ale za rok celkem docela hodně.
Takže můžu porovnávat: JK je pro mě kultovní záležitost, beru ho tehdy, když se chci za volantem pobavit. Nebo si na silnici vynutit respekt (mám lift, kola 34", pevnostní nárazníky) a cítit se bezpečně mezi těmi plechovkami.
Rozhodně bych volil automat, manuál se k tomu RUBI nehodí, to snad ani nedělají, nevím. S redukcí 4:1 , s automatem si v terénu (dost v něm jezdím) krásně dávkuješ plyn a nic nepálíš. O sílu se neboj, vyjedeš všechno, to je otázka kol a odvahy.
Já volil diesel vzhledem k většímu krouťáku, prostě benzíny nemusím, vždycky mi diesely seděly líp, nějak mi benzíny nejezdily.
Ale zase benzín je určitě jednodušší a spolehlivějšíí. Ale benzín bude žrát víc, pokud tě to trápí. Dýlka- rozhodně Unlimited, krátkej je naprd. Nedá se moc nadzvedat, vycházejí ti horší úhly na kardanu a uvnitř je málo místa. Jinak na městské jezdění je určitě výhodnější jiné auto, ale to zase zapadneš mezi mainstream a nikdo se po tobě neotočí a nepustěj tě ve frontě, pokud nemáš Veyrona. Jeepem si to vynutíš.
Na dálnici to jede celkem normálně, asi jako Transit. V terénu ti (po liftu a kolech alespoň 33") nikdo neujede, když zavřeš předek i zadek a máš pořádný gumy MT. Utáhne to na vleku bagr. A žere mi to od 10 (léto, silnice) do 14 (v zimě , krátký trasy).
Spolehlivost horší než průměr, ale žádný velký problémy- vstřik, hadice, povolenej šroub atd.
Tak dobře vyber. A já mám motor bez DPF (2008) a jsem moc rád, že tam není.
jakub.mark

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od jakub.mark »

Děkuji za odpověď.
Alespoň někdo odpověděl. Mě spíše sedí benzin, ale ten jsem jiný než nový nenašel. Takže asi připadá v úvahu diesel. No ja chci určitě po roce 2011 z důvodu interiéru (tak nějak se mi líbí více) do města mám ještě coupe takže po městě hlavně s tím. Akorát žena asi bude jezdit s jeepem ale moc toho nenajede. Slyšel jsem že se dělají 2 typy dieselu a jeden stojí za hovno. Tak jak ho poznat :-D

Každopádně děkuji za názor :)) moc to tu nežije co?

Kuba
samui
malej kecal
Příspěvky: 3
Registrován: 31 říj 2013, 18:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od samui »

Skus to tady. http://jeepforum.cz/
elvis
hodně velkej kecal
Příspěvky: 166
Registrován: 06 led 2012, 18:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od elvis »

samui píše:Skus to tady. http://jeepforum.cz/
Jj, tady to žije někdy až moc.
Uživatelský avatar
Vladimír Plíva
velkej kecal
Příspěvky: 97
Registrován: 28 pro 2013, 23:27
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Vladimír Plíva »

Mám 2 JK Rubicona i Wranglera a můžu potvrdit slova Vojty. Je to nezmar, trošku mohli lépe páni inženýři poladit prostor uvnitř, okýnko na dveřích je moc blízko, ale asi mám široký ramena :-) Spotřebu u dieslu potvrzuji, také teď jezdím do 14ti lt. a v létě kolem 9-10 lT, když to lochtám. Ale nekupuješ si káru na lochtání, ale aby ses pobavil, protože Jeep Wrangler a Rubicon je opravdu zábava a respekt na silnici :-). Jestli máš o nějakou tu pětku víc, raději Rubicona, je vybavenější...
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Harley »

Jakej je rozdíl mezi Rubiconem a Wranglerem?? :nápad:
Uživatelský avatar
Vladimír Plíva
velkej kecal
Příspěvky: 97
Registrován: 28 pro 2013, 23:27
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Vladimír Plíva »

Rubicon má pevnější přední nápravu - uchycení kol, kříže atd... Pak obě uzávěrky diferenciálů a el. ovládaný (tlačítkem) vypínání předního stabilizátoru nápravy, že ti kolo svěšené vleze víc do díry, jestli mi rozumíš, aby mělo i v té "hluboké" díře záběr, prostě aby v ní nevyselo :-). Jinak je to v podstatě stejné. Rubicon ale co vím, nemá mezinápravový diferenciál.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Harley »

Já se ptal na něco jinýho,Jakože Rubicon není Wrangler? :cheche:

Rubicon je název pro výbavu není to model auta.

Vše,co má Rubicon ve výbavě můžeš mít i v ostatních verzích. Rubicon nemá pevnější uchycení kol ani pevnější kříže. Má jen jinej diferák a v obou uzávěrky.Stabík má elektricky odpojitelnej ,když ho nemáš příplatkem třeba u Sporta,tak ho musíš odpojovat ručně.To dělá do terénu každej.
Žádnej Wrangler neměl a ani nemá mezinápravovej diferák. Krom mýho.
Uživatelský avatar
Vladimír Plíva
velkej kecal
Příspěvky: 97
Registrován: 28 pro 2013, 23:27
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Vladimír Plíva »

tak to díky i já za upřesnění. Já tyhle info dostal k mýmu autu, když jsem ho kupoval. Porovnávali jsme to sbratrovým, který nemá Rubicona a nápravu má "jednodušší", slabší a bez uzávěrek. Bral jsem to tedy, že Rubicon je výbava s Danou 44, s diferákama. Tak že Vojtovi se tak trošku omlouvám, ale daleko jsem od pravdy snad nebyl. Mezi nápravový diferák má brácha uveden v papírech u NE "Rubicona". Tak proto ta ionformace vznikla. Prodal jsem, jak jsem nakoupil, chtěl jsem pomoci :-)
Ale i tak Rubicona doporučuji, je to sice "autobus", jak mu někdo říká, ale hračka pro dospěláky :-)

Tak až ho Vojto budeš mít, snad se s ním ukážeš. Harleji, ten sraz v Campu Dolče je jen pro členy, nebo i pro nás "obyčejný lidi" :-) ?
Je na to někde nějaká informace? Program a tak?

Díky, Vláďa
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Harley »

Vidíš,co dokážou nabulíkovat prodejci. :cheche:
D44 je silnější ale jen v samotným diferáku. Nápravnice je stejná Rozdíl je vidět jen v rozdílným víku jinak ne. mezinápravovej diferák fakt nikdy žádnej Wrangler neměl a ani to neplánujou.Je to škoda ale je to tak. Přídavku s diferákem mám asi jedinej na světě,co jsem tak pozoroval, ale tu jsem tam naimplantoval sám.
Rubicon taky není označení jen pro dlouhý JK ale je i krátkej a Rubicon výbava byla už i u TJ.
Uzávěrky a odpojitelnej elektricky stabík Rubicon má v základu ale finanční rozdíl mezi třeba Sportem či Saharou je tak velkej,že si ty věci tam můžeš za ten finanční rozdíl dát dvakrát a ještě od kvalitnějších značek. A nebudeš vázanej na rozhodnutí elektroniky,kdy uzávěrku nebo odpojit stabík můžeš použít.

Na sraz se neptej mě,já nejsem členem žádnýho spolku. :wink:
Uživatelský avatar
Petr Krátký
Tiskový mluvčí RS
Příspěvky: 390
Registrován: 06 zář 2007, 11:35
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Petr Krátký »

Info o srazu je v sekci Akce JWC 2016, otevřené nečlenům.
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Radek 66 »

:cheche:
Ty Vláďo, věřím že si asi děláš jen tak prdel. :frown:
Ale že ty Tome na to až tak reaguješ :todáš:
No jen se bavte kluci ............. :tožvitaj:
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Vojta »

No já nerozumím tom - ,,až ho budeš mít". Já ho prostě mám. Od r. 2009. Stojí mi tady před garáží, do který se nevejde, a koukám na něj.
Harleji, tos napsal hezky, o tom mezináprovovým difu, fakt jsi s ním asi jedinej...Možná na světě, zjišťovals to?
Na WRANGLERovi ve verzi RUBICON mi sedí ten větší převod redukce, proti sportům a saharám atd. Zatím jsem na podvozku nic neurval, teda mimo šroubu třmenu brzdy, to byl rachot, že Harleji!
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké JKcko pořídit??

Nový příspěvek od Harley »

Jo,rachot to byl i s výbuchem! :cheche: Ale opravil bych Tě trošku .Ten záchyt brzdy "se neutrh" ale "někdo" zapoměl zalepit jeho šrouby Loctitem.

No,pokud vím a v rámci možností,co jsem měl možnost zjistit,tak nikde ve světě není ani zmínka o tom,že by někdo měl ve Wrangleru Selec Trac. I zástupce AEV,co byl na podzim v Praze,tak s toho byl překvapenej. A myslím,že on už viděl hodně upravených Wranglerů.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host