Stránka 1 z 2
					
				Pneu na Wranglera
				Napsal: 09 lis 2015, 21:45
				od Radek 66
				Nový design osvědčených pneu.
BF Goodrich All Terrain T/A KO v novém designu KO 2
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 16 lis 2015, 19:42
				od erikfury
				Radek 66 píše:Nový design osvědčených pneu.
BF Goodrich All Terrain T/A KO v novém designu KO 2
A nejen nový design, ale i atest na zimu. Deklarují je jako celoroční a mají vločku, takže obout a hurá na hory.
Poohlížím se po nich, ale nedělaj je na 15tky disky :-(
Kde dobře sehnat 17tky disky s nulovým, nebo záporným ET? Rozteč šroubů wraníka 5x114,3. Googlím hledám šmejdím a našel jsem jen 16tky 
http://www.autohm.cz/disky/16/ocelovy-d ... 14-3-et-20 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 19 lis 2015, 21:19
				od Harley
				Tu vločku ( M+S) měly vždycky. Jako všechny A/T nebo M/T.
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 19 lis 2015, 22:00
				od Harley
				Jinak ty "dvojky" vypadaj parádně.A líp na autě než na fotkách.Akorát lehce vyšší cena
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 06 pro 2015, 09:45
				od erikfury
				Harley píše:Tu vločku ( M+S) měly vždycky. Jako všechny A/T nebo M/T.
Myslím že ne. Teda aspoň podle katalogů, např. BF Goodrich:
http://www.bfgoodrich.co.uk/gb/ranges/4x4-Range
AT ve verzi KO uvádí že jsou letní
AT ve verzi KO2 celoroční
MT uvádí že jsou letní. Na Mud Terrainy jsem četl v recenzich  a potvrdil to i kamarád co je má na Toyotě, že na sněhu moc (nebo spíš vůbec) nefungují. Měl jsem na ně spadeno, ale tento argument mě od nich odradil.
Už druhým měsícem vybírám gumy na svého Wraníka a pořád si nemůžu vybrat. Takže když poradíte budu mooc rád.
 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 06 pro 2015, 21:52
				od Radek 66
				No ale není tomu tak.
Jiná věc je co prodávající nebo i výrobce uvede nebo kam je zařadí.
Každopádně obrázek hory s vločkou a označení M+S měly BFG A/T vždycky.
Viz foto
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 06 pro 2015, 22:14
				od Radek 66
				No a ještě tedy k těm BFG M/T .
To že jsou na zimu na prd je známá věc, to už raději Cooper STT ale i u těch je  možná první zima jakš takš.
Každopádně i ty nové BFG Mud Terrain ale i ty původní nesou taky označení M+S
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 10 pro 2015, 21:54
				od Harley
				Jak říká Radek.  

  M+S nebo vločka tam je vždycky. Druhá věc je,že vlastnosti zimáků nemaj.  Legislativně ale splňuješ.
 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 12 pro 2015, 09:24
				od erikfury
				Aha, díky za rady. Jeepa jsem si pořídil na stará kolena teprve nedávno, jakožto splněný dětský sen a nikdy jsem offroad nejezdil. Takže nemám žádné zkušenosti. Informace sbírám postupně od zkušenějších na různých fórech a diskuzích, nebo taky hlavně tady.
Poprosím Vás jestli se mi můžete také vyjádřit k dotazům na jiném diskuzním vlákně s touto tématikou související.
http://www.jeepwrangler.cz/phpbb3/viewt ... 880#p30880
Díky
 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 28 úno 2016, 07:31
				od erikfury
				Dlouho jsem se rozhodoval do kterých penu jít. Nakonec jsem zvolil, že půjdu do úzkých BF goodrich M/T 33x10,5 R15. Až už jsem změnil převody na 4.56 a dokoupil R15 disk abych měl i rezervu stejnou, tak jsem narazil. Tyto pneu už přestali vyrábět. :-(
Tak co teď? 
Když půjdu do menších, ale širších 32x11,5 tak to asi poleze přes lemy, že?
Nechtěl jsem z toho udělat široký tank
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 28 úno 2016, 13:34
				od Laco
				Este k vlastnostiam STT na lade. Mal som unikatnu moznost jazdit Jeepom na uplne zladovatelom a zamrznutom zavodnom okruhu. Na aute mam STT, ktore su zhruba v polovici dezenu. A vysledok ma velmi prijemne prekvapil. Auto bolo ovladatelne aj s vypnutym ESP   / ktore sa, ako som zistil neda vypnut uplne, ked bolo velmi zle, tak zasahovalo/ a bez zaradeneho predku. Prve kola som daval opatrne, ale ked som zistil, ze auto sa sprava uplne vypocitatelne a predvidavo, nebol v podstate ziadny vacsi problem. Nasledne, ked som zapol ESP a prihodil predok, jazdil som uplne bez akychkolvek obav. Takze moja osobna skusenost je taka, ze kratke JK s ESP s obutymi STT bez problemov jazdi po uplne zmrznutom povrchu aj v drsnych zakrutach Slovakiaringu.
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 19 bře 2016, 08:01
				od erikfury
				Tak hotovo, nové papučky jsou obuty. Nakonec jsem šel do Cooperu STT. Standarty taky přestali vyrábět tak jsem koupil nový typ STT PRO. Konkrétně rozměr 32x11,5 R15
Mám disky s ET -20 a přesahuje to přes standartní lemy jen nepatrně. Takže dobrý.
Na můj vkus jsou víc široké než jsem chtěl, ale dávají autu úplně jiný rozměr. Tam kde jsem se tahal navijákem všechno v pohodě vyjedu. Jsou Supeeer. 
A jak to vypadá:

 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 19 bře 2016, 08:48
				od Harley
				a víš,že STT-Pro už nejsou M+S ? Nebo na zimu přezouváš na zimáky?  Jinak jsou pěkný.
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 19 bře 2016, 19:28
				od erikfury
				Jojo, to už jsem taky zjistil.
Pořád jsem hledal, četl recenze vybíral, až jsem přebral. Chtěl jsem univerzály abych nemusel přezouvat na zimu a v obchodnímm textu psali že jsou celoroční. Někteří prodejci uvádí, že jsou jen letní, jiní uváděli že jsou M+S. Tak prase aby se v tom chaosu vyznalo.
A u oficiálního českého ditributora jsem očekával nejvíce informací a mají tam jen marketingové kecy jak jsou dobrý.
			 
			
					
				Re: Pneu na Wranglera
				Napsal: 06 dub 2016, 20:05
				od Radek 66
				No jo no  
 
 
Ale píše se i tohle:
 
 
 
 Specifikace Cooper Discoverer STT 31x10.50 R15 109Q
Popis produktu
• Discoverer STT je celoroční pneumatika určená pro vozy SUV 4x4. Pneumatika má konstrukci Armour-Tek3, což znamená, že má 2 polyesterová vlákna, 1 odlehčené plátno v úhlu po obvodu a 3 ochranná plátna proti průrazu a poškození. Je to nesměrový lamelový dezén přizpůsobený na mohutný záběr, výborně samočistící schopnosti a lamelování tohoto dezénu zlepšuje brzdící schopnosti této pneumatiky.
Použití doporučené: 80%terén-20%silnice
 
 
 
POR = Professional Off-Road, pneumatiky jsou navrženy pro výjimečný výkon v terénu. Pneumatiky s označením P.O.R. nemají homologaci pro silniční provoz.
 
