Stránka 1 z 1

Výměna oleje

Napsal: 10 říj 2015, 11:45
od bobeš
Čau chlapy.
Před časem jsem měnil u svého spolehlivého servisáka olej. Dříve než je doporučená servisní výměna.
A teď se mi objevilo upozornění na výměnu oleje na displeji palubního počítače :frown:
Prosím o radu, jak si jej vymazat z paměti?! Zda to nejde třeba Procal modulem a jak? Nebo jak to děláte ostatní? Můj servisák to neumí ( nemá na to správnou diagnostiku )....
Jestli na to není nějaký fígl, jako u Škoda Octávie, přez páčky atd.

Pokud NE, tak mi nezbyde než si najít servis s dobrou diagnostikou... Nevíte o nějakém v okolí Hradce Králové? Nerad bych do JEEP Kratochvíl, kde se jen za "kouknutí" pěkně prohnu, a taky jsem zjistil, že ne vše udělali jak měli při první garánční prohlídce?! :down:

Předem děkuji za odpovědi a mějte se fajn :wink:

Bobeš

Re: Výměna oleje

Napsal: 11 říj 2015, 01:41
od Harley
Tady máš návod a i na jiný funkce

http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=106

Re: Výměna oleje

Napsal: 13 říj 2015, 20:56
od bobeš
Diky moc :todáš: :todáš: :todáš:

Re: Výměna oleje

Napsal: 28 bře 2016, 19:08
od Vojta
Teď jsem o víkendu měnil oleje, m.j. i v JK CRD, a napadly mě dva dotazy: viskozita pro CRD je jasná, doporučen je 5W30, tam není co řešit. Ale můj dotaz zní- je nutné používat olej se specifikací C3, čili bezpopelový, když v JK r.v. 2008 nemám naštěstí DPF ? Nebo stačí C1, třeba AGIP Formula C1, CASTROL EDGE C1, LM atd. tedy olej se sníženým obsahem popela? Slyšel jsem, že ty oleje C3 hůř mažou. I když při mém stylu jízdy asi nehrozí nějaké přehřátí či jiné selhání oleje, měl by olej spec. C3 svědčit EGR ventilu a turbu, měly by vydržet dýl čisté. Teď jde o to- jestli líp mazat a občas vymetat saze nebo hůř mazat a mít turbo, EGR a ucpávky vejfuku čisté..

A druhá věc: měl jsem v garáži přes noc asi při 10 st. C (za stejné teploty na stejném místě) dva různé oleje, oba 5W-30, C3. Jeden byl MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30, druhý byl levný NO-NAME olej určený hlavně do GM vozidel (Opel, Vauxhall) spec. DEXOS 2 , taky 5W-30, oba měly specifikaci MB 229.51, což mě zajímalo. A jak jsem je tak do aut lil, tak jsem si všiml, že ten Mobil je za stejných podmínek o dost hustší než ten oplácký no-name. Je to dobře nebo špatně?