Tak ho už mám.

... cokoliv o čemkoliv, pokud to nemá povahu odborných technických diskuzí, které se píšou do jiného tématu
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Uživatelský avatar
džei džei
velkej kecal
Příspěvky: 80
Registrován: 26 bře 2015, 14:03
Bydliště: Kdyně
Kontaktovat uživatele:

Tak ho už mám.

Nový příspěvek od džei džei »

Zdravím všechny členy a příznivce klubu.
Po zdařilé registraci na fóru si dovoluji oznámit že jsem si splnil dlouholetý sen, osedlat si vlastního WRANGLERA. Už jsem tomu sám moc nevěřil, posledních 10 let jsem jezdil Chevrolet Blazer S-10 2,8l., docela jsme si na sebe zvykli. Můj servismen věděl o mé slabosti a když našel a poslal nabídku, dlouho jsem neváhal a šel do rizika. Věřil jsem jeho úsudku a věděl že pokud nechci jen kroužit kolem krematoria nemám na co čekat. Na vánoce přivezl Wrangler Rubicon 3,8 - r.v. 2008 s údajem 15000 km na tachometru. Veškeré papíry vybavil, já ho jen přihlásil na značky. Od té doby se spolu očmucháváme a to je něco. Nenašel jsem technický problém za nějž by mohl. Je pravda že se zatím nedostal k hranicím svých možností, vždy zafungoval pud sebezáchovy. Život za čelním sklem Wrangleru je krásný. Abych to ale neměl tak jednoduché tak, po studiu příspěvků na vašem fóru, mě v koutku duše hlodá podezření že na STK to nebudu mít vůbec jednoduché. První majitel ho kupoval v Řecku a doma v SRN se při jeho vylepšování docela vyřádil. Když pominu xenony, sluneční clonu předního skla a slušné tónování ostatních o nichž se v TP nedočtete tak kompresor na motoru už asi neokecám. Elektronika auta má také své taje, zprvu jsme se vlastně občas s autem dohadovali jaký se mu nelíbí styl mé jízdy, a určitě má pro mě ještě schováno mnoho překvapení. V průběhu času jsem se naučil jezdit aniž by na mě zvonil či jinak pokřikoval. Za mnoho poznatků a informací vděčím vašemu fóru, je to skutečně bezvadná věc, dík patří tvůrcům a většině přispěvatelů. Takže pohoda, aspoň do nejbližší STK.
Děkuji vám za pozornost a snad se potkáme někde na cestách či srazech...
Uživatelský avatar
Laco
Lacinko
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2008, 11:25
Bydliště: Macov, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak ho už mám.

Nový příspěvek od Laco »

V prvom rade gratulujem. Vitaj medzi nami.

V Tvojom prispevku ma zaujala veta :

"kompresor na motoru už asi neokecám"

Co myslis pod kompresorom ? Pokial to nebude kompresor na dohustovanie pneu /co je jedna z moznosti/, tak si myslim, ze by to mohol byt kompresor na zvysenie vykonu a to by bol prvy o ktorom viem, ze je skutocne namontovany.

Dalej ma vzhladom k tomu, ako popisujes svoje prve dojmy, ako ste si na seba zvykali, ako pises o roznych hlaskach a signaloch napadlo, ci mas PROCAL modul.

Aj ked netusim, ako sa PROCAL sprava pri zvyseni vykonu kompresorom.
Uživatelský avatar
džei džei
velkej kecal
Příspěvky: 80
Registrován: 26 bře 2015, 14:03
Bydliště: Kdyně
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak ho už mám.

Nový příspěvek od džei džei »

12 (1).JPG
Zdravím a děkuji za přivítání.
Ten kompresor slouží na dodávku vzduchu do motoru. Jedná se o AVENGER SUPERCHARGERS LLC. Pokud jde o výkon tak mohu prozatím sloužit pouze tím co kdo uváděl. Prodejce SRN uvádí 330 kW, dovozce - zprostředkovatel ČR 243 kW - 330 ps. Já ho ještě neměřil, momentálně mě až tak nezajímá protože funguje, jeho činnost slyšíš pouze když tomu trochu naložíš a ve spojení s manuálním šestikvaltem lze velice slušně předjíždět kde se může. Podotýkám že dosud jsem jezdil na 2,8 automatu 4x4 r.v.:1990. Snažil jsem se získat nějaké informace ale na fóru jsem nic nenašel, jinde jsem našel pouze článek na http://www.jeeptuning.cz/cz/kompressor-kit-pro-38l.. K autu jsem dostal manuál na jeho instalaci, ovšem bez razítka. Takže pro jistotu přikládám fotku kompresoru.
Pokud jde o PROCAL modul tak jeho možnosti jsem už studoval na fóru a musím říct že je asi skutečně nutností, jak někteří znalý uvádějí. V motorovém prostoru jsem nic s tímhle názvem nenašel. Jsou tam různé krabičky, ty popsané jsou UNICHIP T modul, potom DASTEK, a další bez nápisů. Již chápu proč kluk co mě servisoval staré auto při pohledu do motorového prostoru říkal " jo, jo, tyhle auta se ještě daly opravovat šroubovákem a krompáčem", konec citátu. Jak jsem již psal minule už na mě nezvoní jen nevím zda proto že si na mě zvyklo a nebo je to naopak...
Uživatelský avatar
Laco
Lacinko
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2008, 11:25
Bydliště: Macov, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak ho už mám.

Nový příspěvek od Laco »

Vyzera to velmi impozantne :todáš:

S kompresorom a ProCal modulom si nasiel to spravne forum :todáš: Majitel jeeptunigu je cirou nahodou clen rady stasich klubu. Verim, ze toto vlakno najde a potesi sa pohladom na skutocne namontovany kompresor.

ProCal Ti bude vediet v pripade zaujmu dodat ako distributor AEV takisto. Mimochodom, tento nehladaj nikde namontovany, funguje to inak. Ked Ti ho pri kupe fyzicky nepribalili k autu, tak ho nemas. A Tomas ma zaujimavu vyzvu ProCal vs. kompresor.
Odpovědět

Zpět na „Kecací koutek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů