Re: Maximální rychlost TJ 4,0 l
Napsal: 06 dub 2015, 19:40
Dnes jsem tam vrátil původní starou lambdu a error kódy se neztratili. Motor se chová klidněji, neškytá neskáče a nejede nad 120 :-(
fórum pro všechny majitele a nadšence vozů Jeep Wrangler
https://phpbb.jeepwrangler.cz/phpbb3/
TO ŠKYTÁNÍ MI DĚLALO VADNÉ ČIDLO TEPLOTY - TOMU BY ODPOVÍDALY I TY SAZE NA LAMBDĚ. VYMĚŇ TO A ZKONTROLUJ EGR VENTIL (POPŘÍPADĚ HO ZASLEP)erikfury píše:Tak po dvou dnesch s novou lambdou se mi opět rozsvítila kontrolka motoru. Nyní s celou sbírkou poruch:
P00032, P00132, P00133, P00138.
A chod auta se zhoršil :-(
Auto se chová divně: chvíli ztrácí volnoběh a jde do minimálních otáček cca 300 ot/min a mám pocit že to zdechne a potom se po prošlápnutá plynu volnoběh nechce snížit a drží ve vysokých otáčkách kolem 1500 ot/min. Po ponechání se po čase cca 20ti sekund pokledne nejdřív na cca 900 a pak po dalších 5ti sekundách zas na ty nízké. Při jízdě se stává že si motor škytne a krátkodobě ztratí výkon ale po prodlevě se z toho probudí a pak šlape dál do otáček.
Pročítal jsem tu na fóru další tech tipy a podobné reakce kolegů s wranglerem vyřešila nová lambda. Jenže mě ta nová se nějak minula účinkem.
Mám takový laický pocit že bude přicpaný katalizátor a že nová lambda se jej snaží "profouknout" Tak někdy obohatí směs a někdy když se naskládají v potrubí před katem plyny tak zas ubere a pak to ztrácí. Jenže jak poznám že investice do nového katalizátoru za 9000 nebude zbytečná?
Prosím o radu kdo má zkušenosti.
Lambdu jsem kupoval z Crownu za necelé 4000 ikdyž od jiných výrobců se dá koupit za třetinovou cenu. Udělal jsem dobře nebo stačila např o Bosche? Díval jsem se na konektory a dala by se použít i Boschácká.
Jaký je rozdíl mezi lambdou před katalizátorem a za katem? Při objednávce jsem musel specifikovat kterou potřebuju. Nebo je to jedno a můžu tu samou použít i dozadu? Konektor a závit mají obě stejné.