Stránka 1 z 1
Napsal: 16 říj 2007, 12:23
od Michal - Semiš Breznický
Pokud je nejbližší okolí Prahy i Brno, pak vím. Dělá to firma "AUTO POSPÍŠIL", čím nevím, za cca 3000 Kč. Myslím si, že je to firma solidní, sám plánuji, že si to u nich nechám udělat. Čas na celou práci 2-3 dny.
Napsal: 24 říj 2007, 22:28
od radek
zdravím
Spodek a dutiny to není asi problém. Orientačně jsem se ptal v pneuservisu, když jsem měnil na zimu. Bez problémů za 2500Kč. A můj servis na obyčejné auto, kam jezdím mabídl také bez problémů za 2000Kč. Není vhodné vlhké počasí a trvá to dva dny. Mno - ALE - oba se divili požadavku. Že tlusté železo, co vidí vydží víc než zbytek auta.
mějte se s nablýskanými spodky Radek
Re: Nástřik spodku auta
Napsal: 02 úno 2010, 19:01
od Radek 66
Dělali jsme to u nás na jednom TJ, rok 2000.
Všechno je samozřejmě o kvalitě očištění koroze, základu a pak nástřiku.
U nás se tomu říká " rapaťák " , je to něco jako dřív gumoasfalt a pod.
Nanáší se spešl pistolí přímo z pixlí s uzávěrem na tu pistoli, jako by to stříká a "fluše" dohromady.
Myslím je víc druhů a dělá to pak různě velký ty prskance.
Lepí to úžasně ale většinou je to stejně lepší přelakovat.
( na fotkách je to blbě vidět, samozřejmě řízení a pod bylo jen černou barvou)

Re: Nástřik spodku auta
Napsal: 02 říj 2010, 18:53
od Dr.Ti.
Nějaké ty zkušenosti s korozí bohužel jsou,takže i tohle téma s koupí nového JK
řeším:
1. podvozek je ošetřen černým nástřikem dovozcem Jeep Praha. Není mi známo,o jaký nátěr se jedná. Při zkoumání kvality v poloze vleže pod autem mi přijde ochrana podvozku tak na 1-2 roky dostatečná, po 2 zimách hodlám ošetřit nástřikem Lutex, klasický gumoasfalt,tedy na bázi pryže, rozhodně nedoporučuju-nedrží,dělá kapsy a pod nimi to rezaví.
2.Dutiny, ty jsou základem úspěchu. Jak jsem se dočetl,výrobce dává u JK záruku 7 let na prorezavění karoserie,takže se dá zřejmě očekávat i pozink karoserie,ovšem jde o spoje-tam pozink není a tam to právě rezaví. Nechal jsem je ošetřit nástřikem/opravdu poctivě provedeno včetně dírek,kde bylo potřeba, se zaslepením gum. špuntem/ směsí Rezistinu a Konkoru ředěno ředidlem S 6006 /mastné/ naprosto všude kam to šlo.Repete opět po dvou letech.
Práci dělal autolakýrních,který antikorozní ochranu dělá jako přivýdělek,má s ní bohaté celoživotní zkušenosti,podvozek řeší včetně demontáže ,což mnohde nedělají a nástřik odfláknou.
Zájemcům z okolí OV nebo FM mohu zajistit kontakt.